NHB Deurne Paardensport nivo 3

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xDAANTJEE

Berichten: 402
Geregistreerd: 30-11-05
Woonplaats: Sint Michielsgestel

NHB Deurne Paardensport nivo 3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 19:26

pff heel veel topic's over deurne zoveel dat ik er geen wijs uit kan dus maak ik er zelf maar een,

ik heb me aangemeld voor de opleiding paardensport nivo 3, nou vroeg ik me af of hier mensen mee bezig zijn dit ook gaan doen of er ervaring mee hebben of dit een leuke opleiding is etc, ik ben nu bezig met het regelen van mijn voorstage op een manege hier in de buurt,

als ik aangenomen word huur ik een paard van daar want mijn paard is te jong hij moet nog 4 worden eind juni, zijn dit allemaal goede paarden ? heeft iemand daar ervaring mee?

xx

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 20:24

Nou je had ook gewoon in de andere kunnen reageren hadden we ook antwoord gegeven..
Ik doe wel een andere opleiding maar komt op het zelfde neer. ik doe paar niveaus hoger. Ik heb het echt ontzettend naar mijn zin!

Tja de schoolpaarden.. het verschilt van paard tot paard.. maar als je een beetje fatsoenlijk kan rijden zijn de meeste wel fijn te rijden!

Shadow0

Berichten: 43539
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-06 00:43

Op deze manier wordt het alleen maar ingewikkelder daarom kun je toch beter in het andere topic reageren, en zet ik hier een slotje.
viewtopic.php?f=91&t=537569