Mensen die Tandartsassistente doen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Mensen die Tandartsassistente doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 23:19

Dat vraag ik me gewoon af.
Zijn er nog meer mensen die bezig zijn met MBO tandartsassistente?
Zo ja in welk jaar zitten jullie nu, welke school zitten jullie en wat willen jullie hiernaa doen? .

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:21

Hoii priss

Nouja van mij weet je al dt ik ook Tandartsassistente doe,
Ik zit dus ook in het eerste jaar.
Verder weet ik trouwens niet of ik hierna nog door wil gaan voor een vervolg opleiding hier op maar dat zie ik nog wel.

Anike op bokt doet ook Tandartsassistente, die zit bij mij in de klas

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 15:35

Hai Tien .
Jaa dat wist ik al, maar je weet nu wel zeker dat je deze opleiding wel gaat afmaken?
Vind het trouwens echt raar dat jij niet aan de stoel werkt met four handed werken enzo..

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 16:53

Roseane schreef:
Hai Tien .
Jaa dat wist ik al, maar je weet nu wel zeker dat je deze opleiding wel gaat afmaken?
Vind het trouwens echt raar dat jij niet aan de stoel werkt met four handed werken enzo..


Jaa k ga het wel afmaken
Het was eerst zo stierlijk saai! met die Cova vakken etc. maar die hebben we nu niet meer dus nu doen we gewoon echt alleen voor tandartsassistente zeg maar en geen op vul
En we hebben binnekort ook stage dus dat is wel leuk!

Idd raar datjij wel aan de stoel werkt enzo, wij hebben één keer het four handed geoefend en dat was het...

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 18:09

Via pb geinformeerd over dit topic

Ik doe ook opleiding tandartsassistente, loop momenteel 2 dagen per week stage. Leer hier echt enorm veel en het is natuurlijk leuker met echte mensen te werken dan op phantoomhoofden
Ben nóg eerste jaars maar we hebben best veel al gedaan ik doe de opleiding op het Friese Poort in Leeuwarden wil hierna graag HBO mondhygiëniste gaan doen of particuliere opleiding tot stewardes Ja ik weet het heeft totaal niets te maken met wat ik nu doe

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:00

In welk jaar zat je ook al weer Wendely?

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:36

Eerste jaars staat erin

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 17:04

O sorry overheen gelezen .
Vorige periode had ik in toetsweek GIC klasse 5 buccaal in de 14.
Van de zenuwen was ik alles vergeten en had een 3,2 .

wendely

Berichten: 4115
Geregistreerd: 22-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 16:23

Haha dat was wel even balen
Gelukkig moeten wij alles gewoon aftekenen, we krijgen er geen cijfers voor. Alleen aan het eind van het jaar kunnen ze je vragen één van de dingen te laten zien. En aan het eind van elk jaar krijgen we een grote toets over alles wat je dat jaar hebt gehad. Ja tussen door krijgen we ook toetsen hoor om voor jezelf te kijken hoe je ervoor staat maar die tellen niet officieel mee.