Ergotherapie, wie nog meer?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50203
Geregistreerd: 06-12-02

Ergotherapie, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 18:00

De knoop is doorgehakt en ik sta ingeschreven bij de opleiding Ergotherapie aan de HvA.

Met mijn eindgesprek LOB vanmiddag kreeg ik te horen dat ik de enige toekomstige Ergotherapie-student van onze school ben (tot nu toe).
Het is volgens mij ook geen heel erg bekende opleiding, aangezien ik 9 van de 10 keer als reactie krijg: "Ergotherapeut? Wasda?"

Dus bij deze: zijn er meer bokkers die deze studie doen/ gaan doen/ hebben gedaan?

Ben ik erg benieuwd naar.

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:26

Ik was/ben ook erg geïnteresseerd in deze opleiding.
Had eerst gekeken voor fysiotherapie, maar ergotherapie lijkt me toch leuker. Waarschijnlijk ga ik geen ergotherapie studeren, omdat ik VWO doe, en omdat ik toch al erg zat te twijfelen tussen dierwetenschappen en ergotherapie, kies ik voor de dierwetenschappen, sluit beter op mijn VWO aan.

Ben benieuwd hoe het je bevalt!
Laatst bijgewerkt door Mocca op 15-02-06 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Eliana

Berichten: 5473
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 19:26

Mijn zus doet het, ze zit nu in het 2e jaar en heeft het super naar dr zin

Leo

Berichten: 50203
Geregistreerd: 06-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 19:40

@ Mocca; ja dat had ik ook. Ging kijken voor Fysiotherapie, kwam langs de stand van Ergotherapie en heb de rest van de dag geen Fysiotherapie meer gezien

Mijn collega doet/deed het ook, is pas afgestudeerd, en van haar had ik al eens eerder folders gekregen. De studie leek me leuk, maar nooit verder overwogen. Toen op de open dag toch wezen kijken en daar ben ik erg blij om!

@ Eliana; ik hoor idd erg vaak dat studenten het een superleuke opleiding vinden!

Dus ik ben erg benieuwd!

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-06 22:31

Heb er wel over nagedacht, het lijkt me nog steeds erg leuk, maar ik weet niet of het echt iets voor mij is....