iemand ervaring met AOC Groene Welle??

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

iemand ervaring met AOC Groene Welle??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 15:18

titel zegt het . het AOC groene welle in Zwolle iemand ervaring? ik zit er over na te denken om volgend jaar daar de opleiding paardenhouderij te doen(BOL).
ervaringen met opleiding paardenhouderij? (maakt niet uit waar moet toch nog beetje orienteren)

cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 20:32

Niemand?

Ellenn
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Klarenbeek

Re: iemand ervaring met AOC Groene Welle??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 20:54

cp112 schreef:
titel zegt het . het AOC groene welle in Zwolle iemand ervaring? ik zit er over na te denken om volgend jaar daar de opleiding paardenhouderij te doen(BOL).
ervaringen met opleiding paardenhouderij? (maakt niet uit waar moet toch nog beetje orienteren)


Ik zit op de Groene Welle, ik doe de 4jarige opleiding en het is een leuke school, die veel vakken gevarieerde vakken aanbiedt, het jammer vind ik alleen dat de stages erg kort duren, namelijk 1maand en die zijn zo voorbij!

cp112

Berichten: 14749
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Zuidwolde (Drenthe)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-06 20:59

huh maar 1 maand? je moet tog 20 uur in de week stage doen? of heb ik dat weer verkeerd gelezen:P

Ellenn
Berichten: 79
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Klarenbeek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-06 22:11

cp112 schreef:
huh maar 1 maand? je moet tog 20 uur in de week stage doen? of heb ik dat weer verkeerd gelezen:P

Nou dat zal dan wel bij deeltijd zijn, maar bij voltijd is dat dus maar 1 maand stage, en dan 2keer per jaar op verschillende bedrijven.

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-06 16:58

Ik zit ook op de groene welle, zit nu in het 2de jaar, ik vind onze school wel heel leuk alleen zijn onze stages heel kort ben nu in de laatste week van mijn stage (vierde week) en dan moet ik weer naar school. in het eerste jaar moet je 2 dagen in de week stage lopen op 2 verschillende bedrijven het hele jaar door. het 2de jaar loop je 2 keer in het jaar blokstage van 4 weken. het 3de jaar loop je volgens mij 1 keer 12 weken stage, als ik het goed heb. maar als je nog meer wilt weten geef maar een gil!