zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maya1990
Berichten: 1627
Geregistreerd: 11-03-05

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:36

Wij hebben er een voor CKV die echt gestoord is! Ze probeerde laatst een videoband in de tv te stoppen en ze zat tegen mn buurmeisje te vertellen dat ze over tijd was en dat ze dus miss zwanger was van haar vriend (die onze tekenleraar is) echt maff!
We hebben er ook een die groot fan is van zijn nemo-knuffeltje. En we hebben nog een economie leraar die je omkunt kopen met een pak bastogne koeken
We hebben er ook nog een van maatschappijleer en geschiedenis die het leven vergelijkt met rocket power en spongebob. die is echt weird!
X

love_winsor

Berichten: 289
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: Nijkerk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:28

Whahaha wat grappig om dit allemaal te lezen! Ik heb er ook nog 1 om hoog gegraven! Wij haddden een lerares engels die ook niet helemaal 100% was volgens mij.. Ze had altijd een beetje apparte kleren aan (nou is dat niet zoo erg natuurlijk..) Maar toen had ze een keer een veelste grote trui aan die bijna tot op haar knieen hing. Zegt een jongen uit mijn klas mevrouw volgens mij is die trui iets te groot..?! ( beetje spottend..) Gaat ze er heel serieus op in..: Jaa maar hij zit zoo lekker ik heb hem op de rommel markt gekocht voor 50 euro cent! Daar wil je wel een trui voor kopen..! Iedereen lag helemaal dubbel en ze snapte egt niet waarom..:S
Dus als je leraar word 1 goede tip zeg het NOOIT maar dan ook NOOIT als je een trui op de rommelmarkt heb gekogt voor 50 cent dat ook nog duidelijk te zien is!! Dat is egt dom!

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 21:52

Meid, het verschil tussen het gedrag van je leraren zoals jij het beschrijft is toch ff heel wat anders dan depressief. Deze leraren zijn gewoon prettig gestoord...

Maarre, bij mij zijn ze ook al niet helemaal lekker nee... Ik zit op een school met speciaal onderwijs, aangezien ik autistisch ben. Deze school is speciaal voor autistische kinderen/jongeren. Het is een basisschool (groep 1 t/m 9) en middelbare (1e t/m 5e) bij elkaar. Ik zit in de 4e, maar ik loop nogal achter. Ik zit in een klas met 10 kinderen en we zitten altijd in hetzelfde lokaal en hebben over het algemeen altijd dezelfde 2 leraren. Behalve bij gym, techniek en koken hebben we natuurlijk andere leraren en lokalen. Wij hoeven ook geen meneer of mevrouw tegen de leraren te zeggen, maar gewoon lekker simpel juf of meester.

Nou, mijn meester is dus ook zo'n idioot. Hij is van oorsprong een Limburger met zo'n lollig accentje, hij was hiervoor begrafenisondernemer. Hij heeft van dat gemillimeterde haar en van die ieuw overhemden, en hij heeft in de klas speciaal een paar sandalen staan waar hij dan altijd mee rond loopt met z'n geitenwollen sokken, vreselijk !! Hij zit de hele dag foto's te bekijken op internet van drumstellen en trommels, daar is hij helemaal gek van. We hebben een drumstel in de klas staan en allerlei trommels. Wat wel weer cool is : Hij is in zijn vrije tijd reisbegeleider op IJsland en ik vind dat een supergaaf land (en de IJsjes..) dus daar weet hij wel veel over te vertellen. Hij loopt altijd vet te roddelen over de andere leerkrachten enzo.... En wij doen natuurlijk gezellig mee !!! De klas (ik ook dus) is niet echt fan van hem, maar ach we moeten het ermee doen en zo nu en dan is het supergezellig. Er zijn ergere leraren op deze school !!!!

chantalvl

Berichten: 187
Geregistreerd: 02-02-06
Woonplaats: Witte Paarden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 10:32

Whaha zo heb ik ook een paar leraren die gek zijn,, eentje is doof en die word leraar echt vaag.. maarjah ik heb dus een hekel aan hem omdat hij altijd kwaad is enz. Meneer Otten ik krijg natuurkunde van hem..Echt gezellig Uhum Uhum...

Joyce11

Berichten: 155
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Bilthoven

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-06 20:45

haha, leuke leraren zijn dr bij!!
Ik heb ook een stel rare, van de een of andere manier praten de mannelijke leraren altijd over mijn leven. Dan krijg je dus allerlei verschillende creatie's zoals:
'Wat doe jij in de tussentijd dat je in bed ligt en gaat slapen?' Ik had echt zo iets van 'eh...... Hallllo?! Dat vraag ik toch ook niet aan jou??'
De volgende leraar begint me te vragen met wie ik allemaal gezoend heb op een schoolfeest (alsof t dr zo veel ware )
Dan hebben we ook nog een andere leraar voor techniek die meisjes altijd hogere cijfers geeft, maar dan staart die wel eerst even naar je borsten... Ja, ook fijn zo'n leraar...
De vrouwen vallen daarin tegen best mee, al zijn die weer redelijk saai.
Maar goed, uiteindelijk bedoelen mijn leraren het allemaal goed, op de techniek leraar na!

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:17

@chantalvl : Das idd vreemd zeg, dat ze een dove leraar daar les laten geven !! Die begrijpt jullie dan toch helemaal niet en jullie hem toch ook niet ? Raar hoor...

Bij mij op school gaan er altijd een aantal jongens voetballen in de pauze, en dan doet er ook altijd een leraar mee maar die kan niet tegen zijn verlies. Dus die gaat tegen die kinderen lopen schelden als ze iets fout doen ofzo en is hij helemaal kwaad als ze verloren hebben... Dat slaat toch nergens op, het is maar een spelletje !!

Kimberley_

Berichten: 4897
Geregistreerd: 22-07-05
Woonplaats: Emmen

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:23

linchen schreef:


En verder hebben we zo'n lerares van Biologie. Maar zij stinkt ook heel erg, zij heeft geen maagklepje en ze stinkt altijd naar strond. En naar 'vies'. !


Haha ik heb ook een Biologie leraar gehad die geen maagklep¨je had ofzo in ieder geval hij stonk gigantisch en zijn tanden gingen rotten

Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-06 01:22

Haha sommige leraren zijn echt zó cool

Toen ik in groep 7 zat, deed een meester altijd 't volgende bij verjaardagen:
- Alle tafels als soort doolhof neerzetten
- Hij liet de jarige over de tafels heen rennen, en hij moest diegene dan achterna rennen met een gitaar en een liedje zingen
Iets met Lolita ging dat ofzo

Je raad het al: hij was achter een jongentje aan het rennen, schuiven ineens die tafels van elkaar af, valt ie daar kei hard op zijn giegeltje

Haha wat was dat een mooi gezicht zeg

We hebben een leraar techniek, en die ruikt énorm uit zijn mond.
Je ruikt het serieus op 2 meter afstand al..
Had eens een jongen hem een kauwgom gegeven, nou bóós dat ie werd
Meteen strafwerk..


Engelse lerares:
Wil beetje "jong" lijken, had ze een rokje aan, ging ze op het bureau zitten, in KLEERMAKERSZIT
Ie we keken serieus tegen dr onderbroek + alles erbij aan..
Dus zij gaat vrolijk verder met vertellen, terwijl iedereen half omgedraait wegkijkt, gatver wat vies..

Voor de rest zijn ze nog redelijk normaal

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-06 19:28

Maya1990 schreef:
Wij hebben er een voor CKV die echt gestoord is! Ze probeerde laatst een videoband in de tv te stoppen en ze zat tegen mn buurmeisje te vertellen dat ze over tijd was en dat ze dus miss zwanger was van haar vriend (die onze tekenleraar is) echt maff!
We hebben er ook een die groot fan is van zijn nemo-knuffeltje. En we hebben nog een economie leraar die je omkunt kopen met een pak bastogne koeken
We hebben er ook nog een van maatschappijleer en geschiedenis die het leven vergelijkt met rocket power en spongebob. die is echt weird!
X


best wel handig toch,, die bastogne koeken