zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 21:22

heei,
ik heb een zwaar gestoorde/depri tekenlerares.
(echt raar mens)

________________________________________________

ze vond onze klas een X te druk, toen zei ze het volgende:
(denk je een ouderwets, licht bekakt stemmetje in)
nou jongens, ik vind dat jullie ietsje te druk zijn. (ietsje maar )
dus ga ik eens proberen wat ik altijd bij mijn mentorklas doe.
Ik ga jullie laten luisteren naar de branding van de zee

(wij allemaal denken van: o die gaat een cdtje opzetten met daarop geluiden van de zee ofzo)
maar nee hoor!
ze gaat voor haar bureau een soort dansje doen
en dan gaat ze allemaal rare geluiden maken:
ssssss pffffffff sssss pfffff
iets in die geest..

en dan stond ze nog raar te kijken ook toen wij met z'n allen zwaar dubbel lagen.

je zou dan denken dat ze het expres deed om ons te laten lachen ofzo
maar dat doet ze niet, ze meent het echt. Er werden zelfs een stel mensen uitgestuurd :S

___________________________________________________


onze wiskundeleraar heeft boven zijn bureau een blauwe hoepel hangen en daarop zit een klein blauw met geel vogeltje. (het is een knuffeltje)
dan zijn we met z'n allen bezig met wiskunde, en dan gaat hij lekker
dat vogeltje maïs voeren en vogelzaad.
Hij zat laatst zelfs een sjaaltje en sokjes voor Erna (het vogeltje) te breien..

het is wel komisch, maar toen ik hem zag breien werd het toch een beetje eng

_______________________________________________________

en ik vroeg me af: zijn ze bij jullie ook zo zwaar gestoord?
graag voorbeelden, leuk om te lezen

x³ appelbolfan

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:18

Whahhaaa omg, wel gestoorde leraren gehad, maar niet ZULKE
Had vorig jaar een leraar NS die altijd allerlei bijnamen had voor ons en altijd van die sexistische opmerkingen maakte
Of een leraar die probeert de klas stil te krijgen, en vervolgens zelf in een scheur ligt

Jokonootje

Berichten: 4860
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-06 22:29

persoonlijk vind ik het zeer respectloos zoals jij dit verteld. Heb je uberhaupt enig idee wat depressief is? En echt gestoorde mensen mee gemaakt.
Ik vind het echt niet kunnen sorry hoor

Tellie

Berichten: 16943
Geregistreerd: 07-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:25

Ik vind de eerder apart dan gestoord. Iedereen heeft zo zijn aparte trekjes.
Maar depressief is denk ik toch heel iets anders.
Voordat je mensen zo gaat noemen zou ik eerst eens gaan uitzoeken wat het echt betekend

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 11:28

Hahahaha ik zie het al voor me
Wij hebben wel heel toffe leraren op school.
Eentje is biologiedocente, dat is een ex-stalgenoot van me

Laurierhaag
Berichten: 807
Geregistreerd: 25-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 12:15

hmmm wij hebben geen 'gestoorde' leraren bij ons op school. Ze zijn eerder raar. Wij hebben bijvoorbeeld een wiskundeleraar die al 4 weken achter elkaar de zelfde rode trui draagt. ZIjn die 4 weken om, dan komt de gele trui uit de kast. En die draagt ie dan ook 4 weken. Zou zijn vrouw alleen maar gele en rode truien kopen, of heeft ie echt maar 2 truien?

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 16:14

Pff wij hadden ook een nederlandse lerares die altijd op de tafels ging staan en onder der stoel zitten. Was altijd wel erg grappig.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:03

Gestoorde leraren, ik ken ze. Die waar jij over verteld zijn meer dan gestoord
Wij hadden er één die toen ze ons voor het eerst zag de namen van ons op las en dan bleef ze je zo'n 10 sec. met grote, wijd open ogen aanstaren waarop ze zei: 'Ja jongens, dit is belangrijk. Zo kan ik jullie hoofden in een laatje in m'n hoofd stoppen'

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:10

Jorinee schreef:
hmmm wij hebben geen 'gestoorde' leraren bij ons op school. Ze zijn eerder raar. Wij hebben bijvoorbeeld een wiskundeleraar die al 4 weken achter elkaar de zelfde rode trui draagt. ZIjn die 4 weken om, dan komt de gele trui uit de kast. En die draagt ie dan ook 4 weken. Zou zijn vrouw alleen maar gele en rode truien kopen, of heeft ie echt maar 2 truien?



mag ik dan even vragen op welke school jij zit want wij hebben ook zo'n wiskunde leraar

nee dit is grappig : staan we ( = ik + 2 vriendinnen )bij de kluisjes ( waar je helemaal niet mag staan in de pauze) heftig te praten over een jongen komt leraar techniek( die nog best jong is ) aan die we vorig jaar hadden ( we hebben maar een half jaar techniek en dat hadden we nog niet toen ) hij zo wanneer krijg ik jullie nou eindelijk weer voor techniek ,*hij komt er gezellig bij hangen* wij zo weten wij veel volgend half jaar misschien ? hij jullie mogen hier eigelijk niet staan wij weer jah maar we zijn iets belangrijks aan het bespreken !! hij okei blijf maar staan dan loopt ie weg gaat ie de andere mensen wel wegsturen

Laurierhaag
Berichten: 807
Geregistreerd: 25-12-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:23

nou ik denk dat ik op een andere school zit, ik zit in Grave op school.. maar dit is dus wel ernstig want dan zijn er al 2 exemplaren!

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-06 18:27

erg he
hij had eerst ook de hele week zijn gulp open wij er iets van zeggen jah dat is van een teek in mijn buik ( kan je knoop wel dicht en je rits niet ) en je hebt ook geen trainings broek >;)

Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 18:30

BeNGeL schreef:
persoonlijk vind ik het zeer respectloos zoals jij dit verteld. Heb je uberhaupt enig idee wat depressief is? En echt gestoorde mensen mee gemaakt.
Ik vind het echt niet kunnen sorry hoor


ik bedoel het toch ook maar voor de lol,, dat gestoord en depri..
je vatte het gewoon anders op dan dat ik bedoelde...

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:32

Whahaha!
Een biologie leraar die deed wel net alsof ie een muis in zn and hand en toen wees ie erna en toen beet die "muis" hem ofzo. Very weird. Iedereen keek 'm wat aan van uuh. Alles nog goed?

Franciska15
Berichten: 958
Geregistreerd: 22-09-05
Woonplaats: 't Harde

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:24

Jorinee schreef:
hmmm wij hebben geen 'gestoorde' leraren bij ons op school. Ze zijn eerder raar. Wij hebben bijvoorbeeld een wiskundeleraar die al 4 weken achter elkaar de zelfde rode trui draagt. ZIjn die 4 weken om, dan komt de gele trui uit de kast. En die draagt ie dan ook 4 weken. Zou zijn vrouw alleen maar gele en rode truien kopen, of heeft ie echt maar 2 truien?

zitten wij dan misschien op dezelfde school? wij hebben ook een leraar die dt doet..vandaar

love_winsor

Berichten: 289
Geregistreerd: 13-10-04
Woonplaats: Nijkerk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:29

Njaa een beetje gestoord moet je tog wel zijn voor leraar..:p Maar Wij hebben er niet zulke gestoorde tussen lopen wel 1 die denkt dat die nog klein is ofzo.. die heeft ook knuffeltjes boven de tafels hangen..:S Maar dat is meer een geintje.. Maar zulk soort leraren ik zou niet meer bij komen van het laggen!!

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 00:28

Whaha volgens mij is die tekenlerares echt niet goed, maar die van het vogeltje probeert volgens mij alleen maar leuk te doen en gaat daarvoor een beetje rare dingen doen
Wij hebben ook gekke leraren...je moet ook wel gek zijn eigenlijk om voor de klas te gaan staan
Dan kan ik wel voor de klas, wil ik misschien ook wel
Ben er wel gek genoeg voor iig

Michje

Berichten: 1499
Geregistreerd: 24-11-05
Woonplaats: Dieren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:21

Lol... k heb me laten vertellen dat mijn tekenlerares bang is voor duiven.. (of het waar is weet ik niet) en als je dan een duif nadoet, dat ze helemaal gaat flippen..

Ook zegt ze altijd, als we moeten schilderen: misschien moet je er een andere kleur bij doen, een beetje rose ofzo..
Dat zegt ze ook als je met groen en bruin aan t schilderen bent, en de kleuren dicht bij elkaar in de buurt moeten liggen... :S beetje vaag mens

Lena01
Berichten: 1774
Geregistreerd: 06-01-06

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 19:58

Hahaha, ik weet wat je bedoelt. Wij hebben ook zo'n leraar van engels. Echt een vies kereltje is dat, en hij kijkt altijd naar de borsten van een vrouw, en dit hebben we al aangeklaagd, veel gedoe mee gehad, maar oke. Maar op een ker zat hij achter zijn bureau en toen deed hij een laadje open. Toen zat er een condoom in, en een lol dat hij had. Hij is bijna 57 jaar! En een lol, hard lachen, mee spelen, om z'n vinger. Wij hadden echt zo iets: "Okee!"

En verder hebben we zo'n lerares van Biologie. Dat is een vrouwtje dat zwaar christenlijk is, alleen in het donkerblauw mag lopen, in rokken enz. Maar zij stinkt ook heel erg, zij heeft geen maagklepje en ze stinkt altijd naar strond. En naar 'vies'. Maar dan gaat ze scheel kijken en dat ziet er niet uit, oude vrouw, bijna 64 jaar, met schele ogen. Echt grappig is dat!

Elsemieke
Berichten: 6198
Geregistreerd: 26-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:23

Franciska15 schreef:
Jorinee schreef:
hmmm wij hebben geen 'gestoorde' leraren bij ons op school. Ze zijn eerder raar. Wij hebben bijvoorbeeld een wiskundeleraar die al 4 weken achter elkaar de zelfde rode trui draagt. ZIjn die 4 weken om, dan komt de gele trui uit de kast. En die draagt ie dan ook 4 weken. Zou zijn vrouw alleen maar gele en rode truien kopen, of heeft ie echt maar 2 truien?

zitten wij dan misschien op dezelfde school? wij hebben ook een leraar die dt doet..vandaar



Vast niet; wij zitten namelijk niet in Grave opschool.

roosbananas

Berichten: 2545
Geregistreerd: 14-05-05
Woonplaats: Antwerpen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 23:34

Zo ken ik er ook wel een paar

Leerkracht MO en estetica.
1 van de eerste lessen van Mo hadden we 't over het gevoel van muziek enz.
Nu bracht ze een les een steen mee en kwam ze langs iedereen, nu moesten we die steen aanraken en zeggen welke gevoelens we kregen bij het aanraken van die steen.


Soms heeft die leerkracht doorzichtige bloesjes aan en bv geen bh.

enz...

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 00:01

Laatst kwam zo'n leraar voor me staan om te checken of ik alles snap en af had... En op zo'n moment dat je serieus moet doen dan valt het je opeens op dat de wenkbrauwen van die leraar aan elkaar gegroeid zijn. Kwam niet meer bij.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 10:21

[quot="Franciska15"]
Jorinee schreef:
hmmm wij hebben geen 'gestoorde' leraren bij ons op school. Ze zijn eerder raar. Wij hebben bijvoorbeeld een wiskundeleraar die al 4 weken achter elkaar de zelfde rode trui draagt. ZIjn die 4 weken om, dan komt de gele trui uit de kast. En die draagt ie dan ook 4 weken. Zou zijn vrouw alleen maar gele en rode truien kopen, of heeft ie echt maar 2 truien?

zitten wij dan misschien op dezelfde school? wij hebben ook een leraar die dt doet..vandaar
[/quote]

Franciska15
zitten wij dan niet bij elkaar op school

eknein

Berichten: 4347
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Vries

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:16

Was een keer bij ons dat onze Nederlands lerares heel hard riep; 'Niet focken(jaja) met Korenhof(zo heet ze) .. Want iemand had een beledigende opmerking naar haar gemaakt ofzo.. Nog geen 3 seconde later struikelde ze over d'r eigen voeten en ging ze plat op haar bek.. En toen riep iedereen; 'NIET FOCKEN MET KORENHOF'!!

Dat zijn echt van die dingen waar je jaren later nog steeds om kan lachen .. Maar we hebben nooit echt van die zwaar gestoorde leraren eigenlijk..

Oei ik heb btw wel een lerares economie die altijd verhalen verteld over alle gevaarlijke dingen die ze mee maakt.. Russise mafia, dakloos zijn, langs de weg slapen in Afrika enz enz enz . ..


Redrumfox
Berichten: 7627
Geregistreerd: 05-01-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-06 18:39

whaha dit is echt dikke lol om door te lezen

Ik heb ook nog iets van mijn AK lerares:
(ze is altijd heel streng en netjes enzo..)

Ik zit helemaal vooraan tegen haar bureau aan en meestal zit ik dan helemaal onderuit en gestrekt met mijn benen.
nu zat ik dus ook zo, ze zat net onze proefwerken na te kijken, was dus druk bezig. En ik draaide me om, en mijn been draaide dus ook mee. Toen knalde ik dus tegen haar aan. Daarna zat ik op mijn stoel te wippen. Op een gegeven moment viel ik half achterover, ik verwachtte dat niet dus mijn benen gingen omhoog uit reflex zodat ik niet zou vallen... BOEM weer raak... toen sloeg ik mijn been over mijn andere been heen en raakte ik haar dus weer (dit keer maar heel zacht..! )

opeens zegt ze heel droog: Laura, wil je me niet schoppen.
ik zeg zo: sorry mevrouw, reflex..


en dat terwijl ik haar nauwelijk raakte,, (vind ik )

Eleionomae

Berichten: 19603
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: Friesland

Re: zwaar depri / gestoorde leraren! :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-06 19:34

ik had met Gs vroeger een leraar die soms op zn bureau stoel sprong keihard van de ene kant naar de andere kant van het lokaal rolde en ondertussen een olifant na deed, geweldig gewoon

Vooral die ene keer dat de muur iets te snel te dichtbij kwam, k haddet niet meer