Hoe dierenarts worden?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zou ja dierenarts willen worden?

Ja
1 (100%)
Nee
Geen stemmen
Misschien
Geen stemmen
Ik ben al dierenarts
Geen stemmen
Ik heb al een ander beroep
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 1


nujaro

Berichten: 5435
Geregistreerd: 22-03-05

Hoe dierenarts worden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 16:15

heej mensen

zoals de titel al zegt: "hoe kun je dierenarts worden."
ik weet bijv. dat je VWO nodig heb, maar is het bijv. ook mogelijk om vanuit de Havo naar een Hbo opleiding door te stromen waardoor je als nog dierenarts kunt worden en welke vakken heb je allemaal nodig en allemaal zulk soort vragen zou ik graag een antwoord willen.

ik zou zelf namelijk heel graag dierenarts worden en denk ook zeker om dat te gaan proberen, maar ik zit nu op de Havo en heb ooit is gehoord dat er een doorstroom mogelijkheid is via een hbo opleiding is alle informatie is welkom

groetjes nujaro

ziatje
Berichten: 1198
Geregistreerd: 09-07-05
Woonplaats: Den Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:28

Uhm ik weet er ook niet zo veel van hoor
Als je nu op de Havo zit eerst je diploma halen, en daarna Vwo doen, daarna kun je naar de Universiteit. Voor dierenarts heb je denk ik het profiel Natuur & Gezondheid nodig.
Veel succes!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 16:29

Volgt topic ook even

nujaro

Berichten: 5435
Geregistreerd: 22-03-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 16:30

keej gezellig ben ik niet de enige met vragen

ziatje: ik denk dat ik dat ga doen samen met een vriendin van mij
nog meer mensen met informatie?

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-06 17:49