Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél positief?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél positief?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-05 20:48

Hoi,
Zoals de titel zegt:
Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél positief?

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 21:01

Ik heb nooit van Horse & health gehoord.
Maar wat ik heb begrepen over Deurne, het kan een interessante en leuke opleiding zijn maar het is behoorlijk zwaar vandaar er veel studenten afhaken.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Re: Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél posit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:10

Toevallig heb ik ook wat info gezocht over Horse & health, lijkt me een erg leuke en interessante opleiding. Ik ben heel benieuwd of er bokkers zijn die deze opleiding volgen, en wat ze ervan vinden

Djuukiej

Berichten: 1969
Geregistreerd: 05-06-05
Woonplaats: Leiden

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-05 22:47

Hihihi, Bij mij wordt altijd gezegt over Deurne:
Ik kan je ook wel leren uitmesten hoor

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-05 10:43

Ja, maar Horse & health is niet zo'n opleiding als die andere in Deurne..of wel?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:40

Horse en Helath is pas net begonnen, Leliev hier op bokt doet deze opleiding ik zou zeggen pm hem is. Ik zit zelf in me laatste jaar van de sportopleiding en ik kan het niet negatief noemen, ik heb hier heel veel geleerd! De negatieve reacties over deurne komen merendeel van mensen die er nooit zijn geweest! als je echt wilt weten hoe het er aan toe gaat kom een keer langs en vraag reacties van mensen die er zitten en hebben gezeten!want die weten hoe het daar is!

Naranga

Berichten: 1699
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: My house in the middle of the street

Re: Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél posit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 11:54

Horse & health is een hele andere soort opleiding. Als je daar mee klaar bent wordt je dierenarts assistent. Dat is heel iets anders dan wanneer je klaar bent met de reguliere opleiding van Deurne. Dus wat dat betreft is het niet echt te vergelijken. Deurne heeft de laatste jaren niet meer zo'n hele goede naam in de paarden wereld, onder ander omdat het niveau heel erg gezakt is. Veel bedrijven hebben net zo lief iemand van de Orun. Over Horse & Health weet ik niet zo heel erg veel. Is denk ik ook nog niet zo veel van te zeggen omdat het een nieuwe opleiding is. Klinkt wel veelbelovend, veel in de praktijjk leren, bij verschillende mensen (meelopen bij een expert en op stage)

Denk dat je idd maar eens moet vragen bij die bokker, die kent misschien ook anderen op bokt die dat doen

OemmiejO
Berichten: 14218
Geregistreerd: 29-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 17:52

Djuukiej schreef:
Hihihi, Bij mij wordt altijd gezegt over Deurne:
Ik kan je ook wel leren uitmesten hoor

Bij mij ook.

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-05 23:25

Djuukiej schreef:
Hihihi, Bij mij wordt altijd gezegt over Deurne:
Ik kan je ook wel leren uitmesten hoor


Dat vind ik echt een misselijke opmerking

Dat zijn echt uitspraken van mensen die er nog nooit zijn geweest.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 00:05

mee eens margon....maar ik ga me er niet meer druk om maken, want ik zit er en kan bijna zeggen ik heb er gezeten, en met de ervaring die ik nu heb kom ik er wel, dus ik heb een goede opleiding aan deurne gehad!! en ik ben zeker niet de enige uit mijn klas die er zo over denkt, van wie kan je nou het best aannemen hoe deurne is?van iemand die heeft horen zeggen,of misschien zelfs wel 1x is geweest?of van een 4e jaars die er flink wat tijd heeft doorgebracht?
want wat ik hier altijd veel hoor zeggen is dat veel bedrijven liever geen deurne studenten willen, terwijl ik juist overal het omgekeerde hoor! op elke school heb je een paar lamballen en prutsers er tussen zitten!

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 00:13

Ik ben twee keer in Deurne geweest ( ken ook kim Anbeek, zit ook in Deurne). Ook heb ik Leliev ge'pb't. Ik wil denk ik echt de H&H opleiding gaan doen.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 10:24

Mij lijkt het eng om naar Deurne te gaan, ik denk dat ik te laag van niveau ben en zeker op rijgebied.

di_Segno
Berichten: 2181
Geregistreerd: 04-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 10:33

Ik weet van beide niets, maar de 'Animalfriends' paardensport opleiding in Enschede, dat lijkt me ook wel wat! Misschien een ideetje voor jou??

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 10:37

Vinaba
dat kan niet
het nivo is daar niet hoog.
Natuurlijk wel bij een paar, maar sommige rijden daar alsof ze net 10 lessen op de manege hebben gehad (beetje overdreven, maar scheelt niet veel)
Dus wil je er graag naartoe, hoef je het daarvoor niet te laten.

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 11:18

runningkawa heeft gelijk
Ik vind het niveau in Deurne ook echt bagger.
Daarom doe ik niet de sportopleiding wat ik eerst wél van plan was.

Vinaba

Berichten: 9757
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Barendrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:04

Is er geen site van Deurne?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 12:39


Maaiikii

Berichten: 4474
Geregistreerd: 10-04-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Deurne (vaak niet positief),Horse & health wél posit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-05 15:33

Over Deurne hoor ik altijd verschillende meningen. De een vind helemaal niks en de ander weer wel.
Iemand die ik ken zit nu op Deurne en die zegt dat het wel goed bevalt.

Sjaad

Berichten: 4728
Geregistreerd: 04-04-04
Woonplaats: Nederland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-05 15:37

Over dat lage niveau..
Princess, ik heb je profiel bekeken en het ziet er super uit
Je hebt een mooi paard!

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-05 21:59

ach en de mensen die niet kunnen rijden haken op een gegeven moment toch wel af!

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:07

Horse en Health lijkt me best een leuke opleiding maar ik vraag me af wat je er uiteindelijk mee kunt gaan doen?
Als dierenartsassistente moet je toch allround onderlegd zijn (zo is mijn ex-schoonzus ooit gezakt op 'varkens' ) dus wat kun je daarbuiten ermee? Ik denk dat de arbeidsmarkt wel klein gaat zijn voor afgestudeerden?

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 16:35

Urielle schreef:
Horse en Health lijkt me best een leuke opleiding maar ik vraag me af wat je er uiteindelijk mee kunt gaan doen?
Als dierenartsassistente moet je toch allround onderlegd zijn (zo is mijn ex-schoonzus ooit gezakt op 'varkens' ) dus wat kun je daarbuiten ermee? Ik denk dat de arbeidsmarkt wel klein gaat zijn voor afgestudeerden?


het gaat dan echt om DA assistente op gebied van paarden, je hebt namelijk tegenwoordig veel dierenartsen die zich echt alleen richten op paarden.
valt best mee met die arbeidsmarkt hoor, is nog redelijk wat werk te vinden!

Urielle

Berichten: 50081
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-05 18:44

Dank voor de toelichting
Bij ons zitten de dierenartsen eigenlijk allemaal in een praktijk, dus de ene keer krijgen ze een kat die niet meer wil eten, de volgende keer moeten ze een koeiekont in.

L_Odette
Berichten: 184
Geregistreerd: 07-11-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 15:22

Wilde ook graag naar Deurne (of een andere paardenopleiding) maar ik zag op tegen de diverse maanden intern verblij. Aangezien ik in de buurt van Rotterdam woon en ik een erg lief vriendje heb (jaja ik weet het dat kan ook overgaan), heb ik er voor gekozen om het niet te doen. En het is een aardig prijzige opleiding, zeker als het om een opleiding gaat waar je een (eigen) paard voor nodig hebt... verder heb ik geen MENING over Deurne, ben er ook nooit geweest. Het leek/lijkt me een super school..!!!

_Sammy_

Berichten: 4339
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Zoetermeer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-06 15:24

heb ook gehoord dat deurne niet zo leuk is iedereen is kattig onder elkaar en vorige keer was ik daar waren daar een paar meisjes alleen maar aan het zeuren...