VAVO Opleiding?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Romy_Stn

Berichten: 47
Geregistreerd: 09-07-22
Woonplaats: Groningen

VAVO Opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-24 12:42

Haii,

een hele tijd terug had ik een topic geplaatst over mijn school ervaringen en wat er nog mogelijk was voor mij met school.

Ik heb hier heel vaak te horen gekregen dat de vavo iets voor mij zou zijn. Nu ben ik me aan t inkijken erop alleen staat er dat je een overgangsbewijs nodig hebt naar klas4 vmbo-tl, deze heb ik helaas niet en stond ook in mijn topic bericht. Zou ik deze opleiding alsnog kunnen doen?

Entree mbo gaat het voor mij helaas niet meer worden als mensen me dat wilden gaan aanbieden inplaats van de vavo, ik hoor t graag!

Groetjes!

future_vet
Berichten: 2622
Geregistreerd: 01-05-10

Re: VAVO Opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 12:46

Wat wil je op de Vavo gaan volgen? Vmbot of havo?

Beste is gewoon eens contact op te nemen met een Vavo en naar de mogelijkheden gaan vragen.

Ik heb na de havo vwo Vavo gedaan in 1 jaar. Ik vond dat wel fijn want je deed alleen wat nodig was voor het diploma. Wel hard werken had 5 dagen van 9 tot half 6 les.

Romy_Stn

Berichten: 47
Geregistreerd: 09-07-22
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-24 12:53

future_vet schreef:
Wat wil je op de Vavo gaan volgen? Vmbot of havo?

Beste is gewoon eens contact op te nemen met een Vavo en naar de mogelijkheden gaan vragen.

Ik heb na de havo vwo Vavo gedaan in 1 jaar. Ik vond dat wel fijn want je deed alleen wat nodig was voor het diploma. Wel hard werken had 5 dagen van 9 tot half 6 les.


Ik wil vmbo gaan doen, ik heb al 2x een mailtje gestuurd maar er word niet gereageerd...:((

EmmaVZ

Berichten: 2710
Geregistreerd: 20-11-10
Woonplaats: In m'n hoofd nog in Zeeland

Re: VAVO Opleiding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 13:15

Heb je wel een havo overgangsbewijs toevallig?

Ik heb in het verleden havo vavo gedaan, 3 jaar lang, elk jaar nam ik een aantal vakken (ik moest er in totaal 7 doen + maatschappijleer en basis wiskunde) zodat het niet voltijd was en een beetje meer te behappen, dus het hoeft niet allemaal in 1 jaar.

future_vet
Berichten: 2622
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-24 13:16

Romy_Stn schreef:
future_vet schreef:
Wat wil je op de Vavo gaan volgen? Vmbot of havo?

Beste is gewoon eens contact op te nemen met een Vavo en naar de mogelijkheden gaan vragen.

Ik heb na de havo vwo Vavo gedaan in 1 jaar. Ik vond dat wel fijn want je deed alleen wat nodig was voor het diploma. Wel hard werken had 5 dagen van 9 tot half 6 les.


Ik wil vmbo gaan doen, ik heb al 2x een mailtje gestuurd maar er word niet gereageerd...:((



Bellen na de vakantie