Studie oppakken of niet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
J30d
Berichten: 255
Geregistreerd: 05-12-15

Studie oppakken of niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-23 13:30

Hi Allen,

Een korte uitleg. Ik ben ruim een jaar geleden ziek geworden en hier kwam ziekte van Crohn uit. Dit was juni 2022. Sindsdien diverse opvlammingen gehad wel in september 2022 gestart met opleiding maar vanaf november 2022 weer volledig uitgevallen door Crohn (studie en werk).

Nu zou ik mijn studie omzetten van bachelor accountancy naar Associate degree Accountancy wat zou betekenen dat ik na de zomer nog 3 semesters moet behalen om mijn diploma te behalen. Ik studeer duaal wat betekend 3 dagen werken 2 volle dagen van 9 tot 5 op school. Ik ben nog aan het reïntegreren na mijn laatste uitval in spoor 1. Ik ga volgende week 4u per dag werken. Mijn werkgever heeft aangegeven dat ik mag starten onder de volgende voorwaarden:
4 uur werken per dag akkoord om in te schrijven.
6 uur per dag werken akkoord om studie te starten (begint oktober Ivm behalen 1e semester).
Bij uitval door Crohn zal studie direct gestopt worden en mag niet later meer opgepakt worden.