Uniek relatiegeschenk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:46

noviceh schreef:
Wij grijpen vaak mis naar (grote) mokken op het werk. Misschien een doos mokken met logo?


Dit, mooie mokken met een subtiel logo (erin?)

Herbruikbare boodschappentassen? Die je klein op kan vouwen en mee kan nemen?
Mooie flessenopener?

Anoniem

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:51

Thermosfles, waterfles, USB stick, pen of een mok inderdaad.

Deze dingen zou ik fijn vinden om te ontvangen en ook echt gebruiken :)

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:53

Ik weet niet wat je budget is, maar een mooi, herbruikbaar waterflesje? Iedereen sleept dat overal mee naar toe en als het mannen betreft geven ze die wel thuis aan hun vrouw.

En ik zag ooit een pen met de tekst; Als je deze pen hebt gevonden krijg je blablabla korting oid.

Edit; ik ben even aan het googelen en kom allemaal gekke dingen tegen:
- bedrukt fruit (ja, echt je logo op bijvoorbeeld een sinaasappel!)
- sokken met je logo erop :D
- paraplu's zijn altijd handig
- een hamamdoek met je logo

Genoeg!
Laatst bijgewerkt door Fineapple op 12-06-20 11:00, in het totaal 3 keer bewerkt

noviceh

Berichten: 4786
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 10:54

Fineapple schreef:
Ik weet niet wat je budget is, maar een mooi, herbruikbaar waterflesje? Iedereen sleept dat overal mee naar toe en als het mannen betreft geven ze die wel thuis aan hun vrouw.

Zo herkenbaar dit :')

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:01

noviceh schreef:
Fineapple schreef:
Ik weet niet wat je budget is, maar een mooi, herbruikbaar waterflesje? Iedereen sleept dat overal mee naar toe en als het mannen betreft geven ze die wel thuis aan hun vrouw.

Zo herkenbaar dit :')


Hier gaan die direct door naar de kringloop :)

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:08

Een tosti ijzer die je logo op de tosti zet! :D

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:08

Keet schreef:
noviceh schreef:

Zo herkenbaar dit :')


Hier gaan die direct door naar de kringloop :)


En bij de kringloop worden die weer opgepikt door iemand anders, die het vervolgens ook weer op plekken laat slingeren :j

Britta31

Berichten: 13145
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:29

Zakje snoep met logo.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:46

Arethe schreef:
Een Dopper bedrukt met jullie logo?

Wat is een dopper?

Als vlaming betekent dopper voor mij iemand die een werkloosheids-uitkering ontvang... Maar ik gok dat je die mensen niet als relatie geschenk mag uitdelen. := (Denk ook niet dat de relatie daar goed van zou blijven. "Bedankt voor het gebruik maken van onze diensten, gelieve aan de uitgang uw dopper mee te nemen." :') )

DoretteK

Berichten: 844
Geregistreerd: 12-04-15

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 11:49

Een dopper is een herbruikbare waterfles. Hahaha, zo'n dopper lijkt me inderdaad ook niet helemaal geschikt :+

https://shop.dopper.com/nl/

Fineapple

Berichten: 128
Geregistreerd: 12-05-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:01

Ayasha schreef:
Arethe schreef:
Een Dopper bedrukt met jullie logo?

Wat is een dopper?

Als vlaming betekent dopper voor mij iemand die een werkloosheids-uitkering ontvang... Maar ik gok dat je die mensen niet als relatie geschenk mag uitdelen. := (Denk ook niet dat de relatie daar goed van zou blijven. "Bedankt voor het gebruik maken van onze diensten, gelieve aan de uitgang uw dopper mee te nemen." :') )


:')

En dan ook nog het logo op hun voorhoofd gedrukt! :))
Laatst bijgewerkt door Fineapple op 12-06-20 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

frensje
Berichten: 722
Geregistreerd: 12-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:01

Doppers doen het bij ons erg goed. Daar krijgen we altijd veel goede reacties op.
Met Kerst doen we een bureau kalender. Wij hebben dus klanten die er in oktober al om vragen omdat ze zo handig zijn.
We hebben 1 jaar zonnebrand met ons logo op de tube weggeven na een beurs vlak voor de zomer. Werd ook gewaardeerd. We hadden er verder geen tekst op. Gewoon ons logo met adres en tel nr

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:06

Ik zit aan de ontvangende kant van dit soort spul. Echte ‘gadgets’ gooi ik eigenlijk meteen weg. Het enige wat hier blijft zijn pennen, schrijfblokken (mits groot genoeg) en de duurdere items zoals een Dopper of een powerbank.

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:08

Hier liggen al een stuk of 3 doppers werkloos in de la, allemaal van verschillende bedrijven. Een paar jaar geleden was er echt een dopper-hype. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen er toch nog steeds blij mee zijn.
USB sticks worden hier wel altijd gebruikt. En daar zou je ook bv een bedrijfsfilm op kunnen zetten, of wat foto's of andere reclame.

kiki1976

Berichten: 16858
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:13

Wij kregen laatst een houten snijplank (meer zo'n eentje die je gebruikt als kaasplankje) met het bedrijfslogo erin gebrand, met daarbij een klein kaasje.
Een bierglas met daarin het logo erin gegraveerd, met een grote fles speciaal bier.
Vind dat beide leuk bedacht

rien10
Berichten: 14683
Geregistreerd: 01-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:19

_kajo_ schreef:
Een dual USB stick. Beste relatiegeschenk wat we ooit hebben ontvangen. Wel een heel stuk duurder dan een pen en schrijfblokje helaas.


USB sticks zijn op veel bedrijven verboden te gebruiken ivm virus gevaar. (Computervirus dus :D )
In deze tijd van plastic reductie vind ik een stressbal een no-go.
Ik zou gaan voor iets duurzaams. Ik vind dat idee van de houten kaasplank leuk. Boodschappentas is ook leuk. Ik heb eens een flessentas gekregen, hartstikke handig.

En als je echt uniek wilt zijn, zie je topic titel, dan zal je een cadeautje per klant moeten uitzoeken. Uitvinden wat de klant leuk vind en daar op inspelen.

moonsparkle
Berichten: 21720
Geregistreerd: 21-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:41

8nnemiek schreef:
Hier liggen al een stuk of 3 doppers werkloos in de la, allemaal van verschillende bedrijven. Een paar jaar geleden was er echt een dopper-hype. Maar ik kan me voorstellen dat veel mensen er toch nog steeds blij mee zijn.
USB sticks worden hier wel altijd gebruikt. En daar zou je ook bv een bedrijfsfilm op kunnen zetten, of wat foto's of andere reclame.


Als je er vanaf moet is hier een kandidaat :Y)

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 12:48

Ik heb hier van een beurs een USB-lader over gehouden met meerdere soorten stekkers, die zichzelf oprolt tot een blikje, deze heb ik altijd in de auto liggen en regelmatig gebruikt.
Van een leverancier een Bluetooth speakertje, fijn voor in de tuin.
Ik denk dat je ook niet snel iets gaat vinden waar iedereen blij van wordt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:09

Iets wat óf nuttig is, óf iets wat je niet verwacht. En vervolgens iets wat aansluit bij het gevoel van je bedrijf.

Doet me denken aan het "visitekaartje" van een klasgenoot van me; die heeft een legopoppetje van zichzelf. :+ Iets geks doet veel meer dan just another stressbal. En ook; denk om je logo. Als je een heel strak logo hebt in een bepaalde kleur, kijk dan of het überhaupt wel op het product past. Ik zie altijd heel veel hele lelijke relatiegeschenken, en dat moet je niet hebben.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-20 13:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:10

Fineapple schreef:
Een tosti ijzer die je logo op de tosti zet! :D



Dit!!! DIT!!!! :D

Sky_As

Berichten: 4725
Geregistreerd: 12-05-10
Woonplaats: naast de buren

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:21

Wij hebben onze klanten eens zo'n thermo beker voor koffie voor onderweg gegeven met logo erop. Was ook leuk. En desnoods doe je daar een briefje bij dat als ze bij jullie op locatie zijn dat deze gratis gevuld wordt voor op de terugweg. (of zoiets).
Ik zou inderdaad in ieder geval wel voor iets "bruikbaars" gaan, en niet voor iets wat bij het naar buiten lopen al in de prullenbak ligt. Want dan is een pen nog beter (niet echt speciaal, maar die worden wel altijd gebruikt en niet zo maar weg ge gooid)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-20 13:23

Ik heb letterlijk alles wat hier benoemd wordt ooit al gekregen.

Behalve het tosti ijzer.

Altijd goed:
Goede pennen (daarom niet duur maar gewoon goed. Hilton blijft favoriet)
Goede powerbanks. Maar je krijgt altijd prul.
Goede Telefoon/iPhone opladers.
Doppers (andere flessen vind ik vaak toch net niet dat). Heb er inmiddels wel twee dus dat is ook wel genoeg.
Mooie grote mokken met niet te opzichtig of lelijk logo.
Thermo mokken: enkel als ze echt goed zijn! Heb er zeker 20 weggegooid.
Maaltijdbox: bvb lekkere pasta, arrabiata saus en dan nog kruiden of zo. Let op dat je iets Vegan/glutenvrij/halal/koosjer kiest. Kan makkelijk !
Wat ik echt meteen weg gooi:
Planten of zaadjes
Fruit
Stress ballen
USB sticks (bestaat dat nog)

Chocolade doet het altijd goed ook. Wijn is leuk maar bedenk je dat niet iedereen drinkt en het waardeert.

Wat wil je uitdragen met je geschenk? Wil je de klant ergens aan herinneren (fijne avond, gezellige tijd, etc) of echt iets geven waar ze iets aan hebben (moeilijk) of?
En wat is het budget?

_Nancy

Berichten: 14095
Geregistreerd: 07-09-06
Woonplaats: Heesch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:22

Iolanthe schreef:
Een pen en notebloc met jullie logo op? Denk dat dat ook wel gebruikt zou worden en dan zien ze nog vaker het logo terug :)


Dit zou iets zijn waar wij zeker gebruik van maken :j en daardoor dus steeds opnieuw het logo/de bedrijfsnaam zien.
Altijd handig!

MarjanB

Berichten: 16458
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 21:50

Bij mijn vriend op t werk hebben ze nu flesjes handgel met logo :') van deze tijd en iedereen gebruikt het.

zonnebloem18

Berichten: 24839
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Uniek relatiegeschenk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 00:42

Ik vind die klikdoosjes met mintjes ofzo altijd wel leuk. Prima opnieuw te gebruiken voor medicijnen, kauwgom, snoepjes enz.