Trainersopleiding Sport en Revalidatie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Trainersopleiding Sport en Revalidatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-20 19:15

Hoi allemaal!

Na een afgeronde HBO-studie en start aan een premaster (WO) opleiding (deze laatste niet afgerond door bepaalde privé omstandigheden) kwam ik via via terecht bij de (trainers)opleiding Sport en Revalidatie bij Equicare.

Tijdens mijn studie ben ik erachter gekomen dat ik het heel erg leuk, maar vooral interessant, vindt om met paarden bezig te zijn en vooral iets is waar ik blij en rustig van wordt en lekker kan ontspannen. Vandaar dat ik er iets mee wil gaan doen en waardoor ik dus ben gaan kijken naar opleidingen die iets te maken hebben met paarden (om dit naast mijn baan te doen of 50/50 o.i.d.).

Mijn vraag is nu of er hier toevallig mensen zijn die deze opleiding, of eventueel een andere interessante opleiding hebben gedaan die iets te maken hebben met of in de richting van paarden. Mijn interesses zijn erg breed van revalidatie tot sport, tot fokkerij etc. Het zou mij later zelfs leuk lijken om een eigen kleinschalige stal te hebben gericht op de sport en fokkerij (vb. opfok, hengstenhouderij en dergelijke), naast mijn werkzaamheden die ik kan verrichten door mijn afgeronde HBO-studie.

Mocht je deze opleiding gedaan hebben: wat vond je van deze opleiding? wat kan je er uiteindelijk mee? is het iets waar je echt wat mee kan? is het eventueel mogelijk om twee opleidingen van Equicare met elkaar te combineren (dus bijv. 2 in één jaar)?
Mocht je een andere opleiding hebben gedaan: welke opleiding heb je gedaan? wat vond je van de opleiding? hoe lang duurde de opleiding? wat kan je er uiteindelijk mee doen? is er (veel) werk in te vinden? etc.

Alle informatie die jullie kunnen en willen delen is van harte welkom, zodat ik mij de komende periode daarin kan gaan verdiepen. Alvast heel erg bedankt voor het meedenken en jullie informatie!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70543
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Trainersopleiding Sport en Revalidatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-20 21:31

Ik verplaats dit topic naar School, studie en werk.

lianne484
Berichten: 853
Geregistreerd: 19-01-13
Woonplaats: westfriesland

Re: Trainersopleiding Sport en Revalidatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-20 18:29

Volg

Ruiter1997
Berichten: 204
Geregistreerd: 07-05-16

Re: Trainersopleiding Sport en Revalidatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-20 18:15

Heb de opleiding zelf ook al een mailtje gestuurd, maar heb helaas nog niets van hen vernomen. Zal zeker komen door het corona-gedoe. Dus mocht iemand deze opleiding gedaan hebben en mij er meer over kunnen vertellen heel erg graag :D

Horsie84
Berichten: 551
Geregistreerd: 11-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-21 11:45

Hoi,

Ondertussen een jaar later en ik ben erg benieuwd of je gestart bent.