Afstuderen 2020

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 08:31

Dankjewel Emma, en Felien.
Ik denk dat ik inderdaad een schooldecaan een berichtje doe. Maar ook mijn begeleiders. Ik ken mijn begeleidster vanuit het bedrijf al langer en zij heeft altijd goede tips om dingen anders te zien en aan te pakken. Even kijken wat dat doet..

Ondertussen start ik wel thuis, omdat we nog niet allemaal elke dag naar kantoor mogen. (De maandagen zijn voor mijn team.) Dan kan ik alles zonder afleiding op een rijtje zetten.. En in alle rust bellen.. :o

Ik ben wel blij dat dit topic er is. Van mijn opleiding spreek je niemand van de studenten als je gaat afstuderen, en mijn vrienden zijn afgelopen jaar afgestudeerd. Zo heb je toch weer wat aanspraak met elkaar. <3 Houd me bewust van het werk en mezelf.

Eelmo

Berichten: 2943
Geregistreerd: 09-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 09:21

Canon schreef:
Ik ben wel blij dat dit topic er is. Van mijn opleiding spreek je niemand van de studenten als je gaat afstuderen, en mijn vrienden zijn afgelopen jaar afgestudeerd. Zo heb je toch weer wat aanspraak met elkaar. <3 Houd me bewust van het werk en mezelf.


Eens! Ik spreek ook eigenlijk niemand meer van mijn opleiding. Mijn beste vrienden wel, maar die zijn nog niet aan het afstuderen. En het is echt heel fijn om dan toch nog een groepje te hebben om struggles en overwinningen mee te kunnen delen :j

Hopelijk kunnen je begeleiders je stress een beetje wegnemen Canon! Komen je slechte ervaringen vanuit school of vanuit je stagebedrijf? Either way, zorg ook goed voor jezelf :(:)

Emma, dat maakt je keuze wel makkelijker idd! :D Kun je eventueel via werk verder leren/trainingen doen?

---

Ik ben ook weer begonnen. Of nouja, gister was een opstartdagje om alles te organiseren, planning te maken, boeken bestellen... Huilen in een hoekje? :Y)
Vandaag mijn eerste college. Dat zou op locatie zijn, maar ze hadden meer studenten dan verwacht dus het moet alsnog via livestream -O- :') Kunnen jullie wel gewoon naar uni/school? Ik zit dus gewoon de rest van het half jaar thuis.. Gelukkig wel de afspraak met mijn scriptiebegeleider dat we elke 2 weken afspreken. Anders komt het echt niet goed. Na 3 weken vakantie thuis is het opstarten, thuis, nog moeilijker dan ooit.

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:25

Hoi! Is er misschien ook behoefte aan een topic voor 2020-2021? :) Dus mensen die vanaf nu/februari beginnen met afstuderen?

Es_ther

Berichten: 18716
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 17:40

Yesh!

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:34

Oke, ik maak wel een topic!

Fearn

Berichten: 4769
Geregistreerd: 06-02-13

Re: Afstuderen 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-20 19:38