Chauffeurs van bokt.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18204
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:24

Was jullie even uit het oog verloren...

Per 12 juli heb ik gewoon een vast dienstverband gekregen bij Keolis.

2 jaar noodconcessie rijden sowieso en daarna nieuwe aanbesteding. We zien wel wat het wordt.

blackstar

Berichten: 3190
Geregistreerd: 03-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 22:24

BBL opleiding? Maar of dat nu met het Corona tijdperk ook doorgaat is een hele grote vraag.

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:12

Anne_GTI schreef:
Was jullie even uit het oog verloren...

Per 12 juli heb ik gewoon een vast dienstverband gekregen bij Keolis.

2 jaar noodconcessie rijden sowieso en daarna nieuwe aanbesteding. We zien wel wat het wordt.



Niceee!!! Gefeliciteerd!!

GUSTIxBILL

Berichten: 1998
Geregistreerd: 22-09-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:53

Anne_GTI schreef:
Was jullie even uit het oog verloren...

Per 12 juli heb ik gewoon een vast dienstverband gekregen bij Keolis.

2 jaar noodconcessie rijden sowieso en daarna nieuwe aanbesteding. We zien wel wat het wordt.


Gefeliciteerd

alex66

Berichten: 1771
Geregistreerd: 24-12-05
Woonplaats: poetsplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 10:53

Anne_GTI schreef:
Was jullie even uit het oog verloren...

Per 12 juli heb ik gewoon een vast dienstverband gekregen bij Keolis.

2 jaar noodconcessie rijden sowieso en daarna nieuwe aanbesteding. We zien wel wat het wordt.


Gefeliciteerd en Keolis wordt het niet over 2 jaar denk ik

blackstar

Berichten: 3190
Geregistreerd: 03-10-04

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-20 12:01

Gefeliciteerd!!!

frankiej
Berichten: 4145
Geregistreerd: 02-06-07

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-20 20:14

Een opdrachtgever van mij zoekt nog een gemotiveerde en nette chauffeur fulltime op een oplegger. Zowel stukgoed als agf. Geen overnachtingen in de regel. Jong en goed materiaal waar hij zuinig op is. Regio Den Bosch. Pb mij maar voor meer info. Hij plaatst geen advertenties om te voorkomen dat uitzenders etc er op gaan reageren.

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-22 18:55

Tijd lang hier niks meer voorbij zien komen zeg :oo

Hoe gaat het met iedereen hier? We zijn een lange turbulente tijd verder...
Zijn er hier mensen van de tour? Ik krijg er steeds meer oren naar maar ik ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom als ik zo af en toe chauffeurs van de tour hoor over het werk. Ligt dat aan de werkgever of is dat overal het geval?

hagelslag
Berichten: 9057
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 19:29

Ik moet binnenkort mijn rijbewijs verlengen... De 5 jaar zijn serieus al bijna om.

Vaak geniet ik van mijn werk, soms haat ik het... Maar dat is dan vaak het vroege opstaan wat ik gewoon echt niet leuk vind maarja _O-

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:15

Muiz schreef:
Tijd lang hier niks meer voorbij zien komen zeg :oo

Hoe gaat het met iedereen hier? We zijn een lange turbulente tijd verder...
Zijn er hier mensen van de tour? Ik krijg er steeds meer oren naar maar ik ben bang dat ik van een koude kermis thuis kom als ik zo af en toe chauffeurs van de tour hoor over het werk. Ligt dat aan de werkgever of is dat overal het geval?



Ik heb 1 jaar tour gereden, gedwongen door corona de stap naar OV gemaakt.
Stuur ff een pb, kunnen we ff een keer bellen als je wil, makkelijker dan typen.

Maar als jij nu in een roulering zit, vaste uren heb, zou je als oproeper bij een tour bedrijf kunnen beginnen, als het bevalt ga je afschalen in het OV, bevalt het niet stop je weer en ga je iets anders doen :)

Zou mijn keus niet zijn om terug te gaan. Geen ritme en regelmaat, 15 urige werkdagen, rit voorbereiding in eigen tijd, regelmatig zelf je bus schoon maken (wasstraat en tanken en afvalzakken altijd, bij mijn vorige werkgever) en geen Cao momenteel en en en last but not ... very importend... de 5/6de regeling....

nardxash

Berichten: 4012
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Chauffeurs van bokt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 21:59

Vriendlief zit gelukkig nog wel steeds op de touringcar!
Heeft in de tijd met corona ook veel OV gereden en sinds de laatste lokdown dat alles weer kan en mag is het bij hem op het werk ook harstikke druk met schoolreisjes en alles

Muiz
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 8336
Geregistreerd: 21-12-12
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-22 22:05

Ja de cao en de 5/6e regeling houden mij op het moment het meest tegen, daar sta ik écht niet om te springen :=
Mocht er een redelijke cao zijn en die 5/6e zou er af gaan dan ben ik morgen weg hier denk ik O:)

Ik heb na 3 jaar ook eindelijk een roulering en een vast contract, met een getekende neven clausule voor mijn eigen bedrijf. Maar mijn raamtijden zijn k*t en ik werk alleen vr,za,zo,ma. Dat gaat nu wel tegenstaan...

Ik stuur je later een pb jeanine!

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 22:13

Vrienden die van mij nog op de tour rijden zijn sommige ook langzaam aan op zoek naar iets anders. Van de week iemand gesproken die op gesprek was geweest in het OV en schrok van de hoeveelheid loon wat hij zou krijgen. Ja dat is indd aardig oke.

Zelf deze week 3 dagen gewerkt. Mij hoor je deze week niet klagen. M'n puppy's zijn geboren, het is dat m'n schoonouders heel veel doen, maar anders kon het gewoon niet. Werkgever is deels flexibel nu. En op de tour zou ik dit helemaal niet kunnen combineren.

Inmiddels 2 jaar OV nu. 2 weken terug op de oproep van het FNV gereageerd dat werkgevers uitzendkrachten niet aannemen en dat ze zich aan de CAO moeten houden. Dus ben benieuwd... daarnaast zit R R R eis/ keolis Ijsselvecht nu natuurlijk in een andere situatie, maar neemt niet weg dat ze zich aan regels moeten houden. Als ze mij morgen bij wijze van spreke 1 van mijn 3 scenario's aanbieden, dan teken ik gelijk. Maar dat zullen ze wel niet doen...

Helemaal goed Muiz!