Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
StonedRomy

Berichten: 7542
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 14:07

95Ellen schreef:
Haha ik baal, ik was de enige in mijn dorp die Pawshake had, maar nu heb ik er ineens een concurrente bij die blijkbaar geen geld nodig heeft, maar voor alles het absolute minimum vraagt en dat ook nog eens aan een goed doel doneert... En het is niet zo dat ik het zelf alleen voor het geld doe, vooral ook omdat ik het erg leuk vind, maar ik heb toch ook gewoon een soort bijbaan nodig en als ik mn tijd steek in pawshake is dat lastig combineren dus ik vraag niet de minimumbedragen... Maar hier kan ik toch niet tegenop -O-


Jawel hoor, betere kwaliteit leveren, snel antwoorden en eventueel nog bij een andere site inschrijven.

Hier in de buurt zitten vrij veel mensen op hondenoppas sites en die vragen echt heel weinig. Toch moet ik dagelijks heel veel mensen nee verkopen omdat mijn schema helemaal vol staat. Ik vraag erg veel vergeleken met andere mensen in de buurt, maar neem dan ook mijn eigen hond mee naar honden die normaal alleen zijn. Ik train met de honden en heb natuurlijk een diploma als hondentrainer.

De keren dat ik zelf een oppas nodig had voor mijn dieren keek ik ook niet naar de prijs, maar naar de persoon en de ervaring.

Macs

Berichten: 7644
Geregistreerd: 19-06-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:22

Ik heb me inmiddels ook aangemeld! Had het 2 jaar geleden al eens gedaan maar nooit het account ingevuld geloof ik haha. Nu heb ik meer tijd.
Communiceren jullie de contante betaling mondeling of zetten jullie dit op je profiel?

95Ellen

Berichten: 589
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 15:56

Dat doe ik, als ik het doe, mondeling, want van pawshake mag dat natuurlijk absoluut niet. Ik doe het ook niet iedere keer, want als je verhouding aanvragen/reserveringen te scheef wordt omdat je nooit een reservering aanneemt via pawshake zelf, krijg je een slechtere ‘status’ en word je slechter vindbaar

Macs

Berichten: 7644
Geregistreerd: 19-06-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:02

95Ellen schreef:
Dat doe ik, als ik het doe, mondeling, want van pawshake mag dat natuurlijk absoluut niet. Ik doe het ook niet iedere keer, want als je verhouding aanvragen/reserveringen te scheef wordt omdat je nooit een reservering aanneemt via pawshake zelf, krijg je een slechtere ‘status’ en word je slechter vindbaar

Aaah dus je moet de betaling eigenlijk wel via pawshake doen. Dus pas als je een vast adresje hebt, recensie binnen hebt etc kun je het mondeling afspreken? Althans, dat is het handigst.

Moska

Berichten: 3403
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:13

Ik heb onlangs ook gebruik gemaakt van iemand via Pawshake, ik vond het reuze handig! Waarschijnlijk ga ik er weer gebruik van maken voor de komende vakantie (bijna 3 weken). Ik kende het helemaal niet, maar vind het wel een handige app die vraag en aanbod bijelkaar brengt

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:17

Paarden waar ik op pas zijn allemaal leuk, ook netjes opgevoed allemaal :j Heb al bij 2 adresjes gehad dat de eigenaresse zei dag ik gerust mocht rijden maar daar heb ik het toch wat moeilijk mee. Gewoon op een vreemd paard stappen, zonder eigenaar erbij, er moest maar iets foutlopen :n Dus dat doe ik niet, ik rij nog maar amper en mijn techniek is ook niet fantastisch door het weinige rijden dus ik blijf mooi langs het paard :)

95Ellen

Berichten: 589
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:20

Macs schreef:
95Ellen schreef:
Dat doe ik, als ik het doe, mondeling, want van pawshake mag dat natuurlijk absoluut niet. Ik doe het ook niet iedere keer, want als je verhouding aanvragen/reserveringen te scheef wordt omdat je nooit een reservering aanneemt via pawshake zelf, krijg je een slechtere ‘status’ en word je slechter vindbaar

Aaah dus je moet de betaling eigenlijk wel via pawshake doen. Dus pas als je een vast adresje hebt, recensie binnen hebt etc kun je het mondeling afspreken? Althans, dat is het handigst.


Exact :D al zijn de hondjes waar ik op pas voor drie weken voor vakantie niet echt vast maar wss eenmalig, dus daarvan doe ik dan ongeveer de helft via pawshake en de helft niet :p alleen jammer idd dat je dan geen recensie kan krijgen, maar heb nu 3 recensies, van 5 sterren, dus vind 't wel best

95Ellen

Berichten: 589
Geregistreerd: 25-09-12
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:23

StonedRomy schreef:
95Ellen schreef:
Haha ik baal, ik was de enige in mijn dorp die Pawshake had, maar nu heb ik er ineens een concurrente bij die blijkbaar geen geld nodig heeft, maar voor alles het absolute minimum vraagt en dat ook nog eens aan een goed doel doneert... En het is niet zo dat ik het zelf alleen voor het geld doe, vooral ook omdat ik het erg leuk vind, maar ik heb toch ook gewoon een soort bijbaan nodig en als ik mn tijd steek in pawshake is dat lastig combineren dus ik vraag niet de minimumbedragen... Maar hier kan ik toch niet tegenop -O-


Jawel hoor, betere kwaliteit leveren, snel antwoorden en eventueel nog bij een andere site inschrijven.

Hier in de buurt zitten vrij veel mensen op hondenoppas sites en die vragen echt heel weinig. Toch moet ik dagelijks heel veel mensen nee verkopen omdat mijn schema helemaal vol staat. Ik vraag erg veel vergeleken met andere mensen in de buurt, maar neem dan ook mijn eigen hond mee naar honden die normaal alleen zijn. Ik train met de honden en heb natuurlijk een diploma als hondentrainer.

De keren dat ik zelf een oppas nodig had voor mijn dieren keek ik ook niet naar de prijs, maar naar de persoon en de ervaring.


Ooh wat fijn dat 't bij jou toch zo goed loopt :) Kan me voorstellen dat mensen het fijn vinden om iemand met jouw kwalificaties te hebben. Ik hoop inderdaad maar dat dat voor mij ook zo werkt. En heb toch ook geen tijd om fulltime op dieren te passen dus wat dat betreft is 't ook niet zo erg

Faelynn

Berichten: 3150
Geregistreerd: 25-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:26

wat een handig topic! Ik had een pawshake account, maar werk inmiddels veel overdag en een hond kan niet bij ons in huis ivm de katten. Wel vind ik het een fijne en handige site, heb liever dit dan dat mijn dieren naar een pension moeten bijvoorbeeld.
Zit alleen niet in een handige regio, kleine stad, ver afgelegen van de grote steden waar veel aanvraag is, wel een auto tot mijn beschikking, maar die tijd/kosten, moeten er wel uitgehaald worden natuurlijk en dan word het al snel duur.

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:58

RyanneZarita schreef:
Ik had via Pawshake ook mijn oppasser gevonden voor mijn vakantie. De hond gaat altijd naar mijn ouders maar de katten, schildpad en paarden zou ik graag gewoon in en rond huis houden :D

Oppasser heeft zelf voldoende ervaring door opleiding en eigen paard, dus na een kennismakingsgesprek zag ik het wel zitten. Het was top!

Ik had zelf lijstjes gemaakt met schema's wanneer wat moest gebeuren en belangrijke telefoonnummers.

Kreeg iedere dag foto's toegestuurd en een update.


Je goede voorbereiding was dan ook het halve werk! ;)

RyanneZarita

Berichten: 516
Geregistreerd: 02-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:39

Ashkerlon schreef:
RyanneZarita schreef:
Ik had via Pawshake ook mijn oppasser gevonden voor mijn vakantie. De hond gaat altijd naar mijn ouders maar de katten, schildpad en paarden zou ik graag gewoon in en rond huis houden :D

Oppasser heeft zelf voldoende ervaring door opleiding en eigen paard, dus na een kennismakingsgesprek zag ik het wel zitten. Het was top!

Ik had zelf lijstjes gemaakt met schema's wanneer wat moest gebeuren en belangrijke telefoonnummers.

Kreeg iedere dag foto's toegestuurd en een update.


Je goede voorbereiding was dan ook het halve werk! ;)


Haha hilarisch! Leuk dat je ook op Bokt zit!!! Is voor herhaling vatbaar he?

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:45

Wat een leuk topic!

Had hier nog nooit van gehoord maar heb mezelf gelijk opgegeven :):)

Moet echt wat meer in beweging komen en dan is dit echt de ideale oplossing!

Blijk trouwens de enige in de omgeving te zijn dus dat kan nog leuk gaan worden *\o/*

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:27

Was zeker voor herhaling vatbaar :)

Ik wil binnenkort ook eens samen zitten met mijn verzekeraar en kijken wat ik eventueel moet bij nemen voor de huisdier verzorging. Ik mag dit reeds doen in kader van mijn bijberoep, maar wou eerst een testperiode via pawshake. En dat bevalt me wel :D en eerlijk gezegd, die pawshake verzekering is ook maar erg beperkt.
Het blijft wel een goede bron om klanten te halen. Je kan er bovendien ook aanvinken dat je professioneel actief bent. Wat dat betekent voor je account moet ik nog eens uitpluizen.

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:08

Hoe lang duurde het bij jullie voordat het account goed/afgekeurd werd? Duurt lang. :Y)

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:15

Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar!

En hoe groot de kans is dat je word afgekeurd.

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:51

ik denk dat het maximaal 48u duurt voor je iets hoort. Van mij was het in ieder geval meer dan 1 dag, en dan nog een opmerking dat ik eerst iets moest aanpassen voor ze konden goedkeuren.

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-18 21:56

Ashkerlon schreef:
ik denk dat het maximaal 48u duurt voor je iets hoort. Van mij was het in ieder geval meer dan 1 dag, en dan nog een opmerking dat ik eerst iets moest aanpassen voor ze konden goedkeuren.


Wat moest je aanpassen dan? Ben ik wel benieuwd naar!

Ashkerlon

Berichten: 2642
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Roeselare (West-Vlaanderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 22:03

ze waren niet tevreden met mijn gekozen profielfoto :+
Ik denk dat ze in ieder geval niet zomaar afkeuren, maar altijd eerst nog de kans geven om aan te passen.

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:04

Mijn profiel is geaccepteerd! Ik ben benieuwd of ik aanmeldingen ga krijgen. :)

Mischa

Berichten: 3502
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Ergens in het mooie Reestdal

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:14

Wat een leuk topic. Ik heb er ook al regelmatig over nagedacht om me voor zoiets aan te melden. Er zijn wel redelijk wat sites voor dierenoppas. Maar Paweshake is dus wel een site waar leven in zit als ik het zo zie.
Ik lees veel hondenverhalen, is het ook echt voor honden bedoeld of ook voor andere dieren?

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:26

Ik krijg net een mailtje dat mijn account ook goedgekeurd is. Ik ben erg benieuwd of het gaat lopen in mijn omgeving. :)

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-18 18:05

Mischa schreef:
Wat een leuk topic. Ik heb er ook al regelmatig over nagedacht om me voor zoiets aan te melden. Er zijn wel redelijk wat sites voor dierenoppas. Maar Paweshake is dus wel een site waar leven in zit als ik het zo zie.
Ik lees veel hondenverhalen, is het ook echt voor honden bedoeld of ook voor andere dieren?


Ik krijg ongeveer even veel honden als katten, en soms zit daar dan nog een cavia of een vogel ofzo bij die alleen voer hoeft, maar dat zijn niet losse aanmeldingen dan. En paarden dus, maar die zitten bij het honden adres bij mij.

angrywolf

Berichten: 1227
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:50

Mijn profiel is ook goedgekeurd *\o/*

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:57

Oh wat leuk :) Ik was al lid maar had er verder nog niets aan gedaan, nu afwachten of mijn profiel goedgekeurd word! Ik woon in regio Groningen/Drenthe/Friesland. Lekker grensgevalletje. Maar 1 in de buurt, ken ik ook nog :+ Ben benieuwd!

Sem_
Berichten: 7765
Geregistreerd: 17-02-06

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-18 09:19

Ik heb ineens drie aanvragen gehad in een paar uur tijd! Allemaal voor een gastgezin voor een of meerdere dagen. Ben benieuwd of het wat wordt.