Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 11:54

Wij zitten nu in een huisoppas klus met een camera in de woonkamer zelfs. Voel me ook best vaak bekeken maar probeer het echt naast me neer te leggen. Het hoort er gewoon echt wel bij nu.

Marleen: ik raak ook niet helemaal wijs uit je post. Maar als ik het goed begrijp: je past helemaal gratis op en zij geven gewoon aan vanaf wanneer ze weg zijn tot wanneer en verder zijn er geen strikte afspraken over wanneer je langskomt?

Dat zou ik de volgende keer wel helder afspreken. Ook als je normaal wel in de avond gaat en het deze keer echt niet lukte, waarom heb je ze niet even gebeld?

Ook je dochter sturen zonder wat te laten weten vind ik heel vreemd. De afspraak staat met jou niet met haar. Het is wel hun huis.

En ja gewoon voeren zoals ze vragen en niet weer je eigen zin doen. Heb ook wel eens gelezen dat je een hondje dat niet met andere honden kon en mocht toch bij andere honden had gelaten. Eerlijk gezegd was dat voor mij meteen over en uit qua oppas…

c_alsemgeest

Berichten: 20690
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 13:08

@marleen ik zou goed naar je eigen handelen kijken om eerlijk te zijn, ik had ook niet blij geweest met jou als oppasser als ik het zo lees.

Je maakt bepaalde afspraken en je gaat er van uit dat iemand zich er aan houdt, lukt/kan het echt niet... dan laat je dit weten en kom je vooraf tot een andere afspraak.

marleen_usar

Berichten: 24668
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 18:59

Ik zou die avond niet gaan dus ik hield me aan de afspraak. Nu zegt hij opeens er is ook een vreemde man binnen geweest terwijl ik ging of mijn dochter. Het wordt steeds gekker,niemand behalve ik heb hun sleutel.
Hij zegt dat die man alleen was nou dat komt echt niet bij ons vandaan. Mijn man weet niet eens welk huis het is.

c_alsemgeest

Berichten: 20690
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 19:30

Het gaat er om dat je iemand anders het huis binnen laat... daar zou ik al niet blij mee zijn geweest.

marleen_usar

Berichten: 24668
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 20:52

Ik en mijn dochter zouden komen dat wisten ze nu zeggen ze dat ze ook een man binnen hebben gezien. Dat is zeker niet via ons gegaan.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-21 22:08

Ben je al langs gegaan om het uit te praten? Lijkt me fijner dan alles via messenger. Heeft hij de beelden ook opgenomen? Ik zou dan wel eens willen zien wie er binnen is geweest

marleen_usar

Berichten: 24668
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-21 15:09

Ja ik ga morgen langs, ik vind dit zo raar. Ik ga of mijn dochter en nu zegt hij er is zo maar een vreemde in ons huis geweest.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 02:10

Maar gaat dat over die man of je dochter?

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 11:20

Laatste dagje met 7 huisbezoeken en 2 hondenuitlaatadresjes. En dan doe ik nooit meer zoveel adressen op 1 dag :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-21 12:04

Wow wat druk! Ik heb alleen maar verzoeken voor dagopvang / logeren.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 17:03

Zijn er nog mensen die opnieuw problemen hebben met klanten die geen reservering kunnen maken? :+ Heb mijn kalander al meerdere keren aangepast maar ik heb dus iemand die mij niet kan contacteren om de een of andere reden.

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-21 19:30

Hier niet nee

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:18

Op huisoppas! Bij een hondje, twee katten en twee slangen :D

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:26

Ooh slangen, wat leuk! Hier heb ik (helaas) nog nooit op een reptiel mogen passen.

Soms denk ik er over na of ik ook iemand via Pawshake zou zoeken voor mijn blauwtongskink (moest ik ooit echt lang op vakantie gaan, en mijn grootmoeder kan niet). Op een manier vind ik het toch 'eng' om mensen voor mijn reptiel te laten zorgen, al is het bijna hetzelfde als een hamster qua eten geven en dergelijke. :')
Moet je de slangen ook voeren?

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:40

Leuk slangen :D ik had vorige week een baardagaam, liet nog per ongeluk een springhaan ontsnappen :') gauw gevangen voordat de baasjes thuis kwamen _O-

En een nieuwe oppashond <3

Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 22:41

DezeNaam schreef:
Ooh slangen, wat leuk! Hier heb ik (helaas) nog nooit op een reptiel mogen passen.

Soms denk ik er over na of ik ook iemand via Pawshake zou zoeken voor mijn blauwtongskink (moest ik ooit echt lang op vakantie gaan, en mijn grootmoeder kan niet). Op een manier vind ik het toch 'eng' om mensen voor mijn reptiel te laten zorgen, al is het bijna hetzelfde als een hamster qua eten geven en dergelijke. :')
Moet je de slangen ook voeren?



Nee maar ik zou het mits goede uitleg wel doen! Vind het veeeeeel minder eng dan grote waakse honden. Het zijn wurgslangen dus geen angst voor.

Edit: escada wat een prachtige hond. En wat leuk die agaam. Ik vind alles leuk dus alles kan bij mij. Tijdje terug 3 Cavias ook zo grappig! Eerste dag doodsbang tweede dag: O kind met eten!

Escada

Berichten: 3858
Geregistreerd: 25-10-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 23:02

Ik heb nu deze te logeren :')

Afbeelding

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-21 23:54

Hahaha die blik :D

mvdende

Berichten: 5729
Geregistreerd: 14-12-08
Woonplaats: Ossendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-21 08:40

DezeNaam schreef:
Ooh slangen, wat leuk! Hier heb ik (helaas) nog nooit op een reptiel mogen passen.

Soms denk ik er over na of ik ook iemand via Pawshake zou zoeken voor mijn blauwtongskink (moest ik ooit echt lang op vakantie gaan, en mijn grootmoeder kan niet). Op een manier vind ik het toch 'eng' om mensen voor mijn reptiel te laten zorgen, al is het bijna hetzelfde als een hamster qua eten geven en dergelijke. :')
Moet je de slangen ook voeren?


Je mag de volgende x wel bij mij komen oppassen hoor.

Heb normaal gesproken 6 slangen zitten. Allemaal "kleine" wurgslangen, dus totaal ongevaarlijk.

De verzorging is echt peanuts, aangezien ze maar één keer in de week gevoerd hoeven worden en de waterbak vullen.

Zijn echt de makkelijkste huisdieren ever wat dat betreft, alles binnen 1 week weg heb je er geen oppas voor nodig.

Chawi
Berichten: 1142
Geregistreerd: 11-08-05

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 11:40

Ik heb net contact opgenomen via Pawshake voor dagopvang van mijn hond. Woont zowat bij me om de hoek. Zou ik best super vinden, mocht dat klikken.

Denk dat ik hetzelfde ga doen wanneer ik verhuisd ben. Dagopvang aanbieden. Heb dan ook lekker de ruimte ervoor en hopelijk kan ik dan een ander baasje helpen, want voor mij is het echt een dikke pre dat hij gewoon met iemand anders in zijn of haar huishouden mee kan draaien in plaats van in een grootschalige dagopvang op een of ander veld met een schuur.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33834
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:02

Wat leuk Chewi!

Ik pas vandaag (weer) op een pup van 15 weken. We zijn vandaag naar de hornbach gewandeld en gisteren naar een hondenspeelveld geweest + gezwommen.

Heb toch de hele dag vrij voor hem dus ga dan lekker leuke dingen doen waar hij ook van leert. <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37293
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:04

Zijn er voor wandelende takken ook oppasmogelijkheden eigenlijk. Ik kan nergens oppas vinden. Alleen honden en katten oppas best wat aangeboden maar meer zie ik niet -O-

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:06

Ja hoor. De meeste oppassers hebben in hun profiel staan of ze ook op reptielen en knaagdieren etc passen

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37293
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:09

Mm die heb ik in een best flinke straal niet zien staan. En het zijn natuurlijk geen knaagdieren of reptielen. Voer kun je ook niet klaarzetten of zo -O- dat moet zelf gezocht en geplukt worden.

capopjekop

Berichten: 30667
Geregistreerd: 30-11-03

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-21 16:27

Gewoon wat mensen een berichtje sturen als hun profiel aanspreekt. Ik doe in principe alle dieren, als de baasjes even een goede uitleg geven dan kom je een eind denk ik altijd maar