Pawshake topic

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:00

Ja recensies en mond aan mond zijn heel belangrijk denk ik. Na de zomer trek ik mijn prijzen ook wel echt op.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:19

Super leuk bij jullie beide :)
Goede recensies scheelt zeker!

Ik heb er ook weer een adres bij, met 4 katten.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:45

Mariposa11 schreef:
Super leuk bij jullie beide :)
Goede recensies scheelt zeker!

Ik heb er ook weer een adres bij, met 4 katten.

Dat tikt lekker aan haha :D

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:10

Ze betalen per huis toch of laat ik mij weer afzetten?

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:14

Ze betalen idd per huis.. Of ik nou voor 1 of 4 katten brokjes pak of poep schep, dat maakt niet uit :)
Hoewel, zitten 2 hele grote main coon katers bij hihi

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:32

Ja ik vind dat dus wel lastig. Zo heb ik een boeking voor hond uitlaten. Maar die mensen zijn wel degelijk op reis dus het is en uitlaten en kat en hond voeren en in de gaten houden. De buren komen ook langs trouwens. Ik heb ingestemd omdat de hond niet ver meer wandelt en het qua tijd niet uitmaakt. Maar mocht het echt lang uitlaten plus verzorgen zijn, zou ik wel graag de prijs kunnen aanpassen.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:51

Dan is het toch gewoon een huisbezoek als je de hond ook eten moet geven? Je krijgt ook de sleutel van het huis neem ik aan?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 22:53

Klopt. Maar ik had ze aan dezelfde prijs staan. Maar eigenlijk is het en huisbezoek en uitlaten.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 07:45

Dan biedt je eigenlijk 2 verschillende diensten, daar zou ik een volgende keer wel een extra prijs voor durven vragen :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 11:05

Ja ga ik de volgende keer wel doen. Dus dan zou ik kunnen vragen dat mensen me twee keer boeken voor die periode?

Juli zit inmiddels echt vol, benieuwd hoe het zal gaan :)

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 12:58

Ik weet het niet maar ik vind een dier eten geven waar je ook mee gaat wandelen nu niet echt iets om extra geld voor aan te te rekenen? Hoe lang duurt het om die bak even te vullen met eten? :=
Toen ik vroeger 's middags met een pup ging wandelen of bij mensen bij de honden bleef overnachten + cavia en katten heb ik er nooit problemen van gemaakt (of zelfs over nagedacht) om extra geld aan te rekenen voor eten te geven wat nog geen minuut tijd in beslag neemt...

Maar goed, dat is je eigen beslissing natuurlijk.

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:03

Nee het gaat om een extra ander dier toch?
Als je gevraagd voor honden uitlaat en daarbij de kat, mag je daar best iets extra voor rekenen. Kat is toch best veel werk..

Je zou dan idd 2 boekingen kunnen vragen en dan bv korting kunnen geven omdat je er wel al bent :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:04

Ik snap je helemaal hoor :j ik vraag 7 euro voor een wandeling, 9 voor huisbezoek. Ik vind wandelen echt leuk dus vandaar de prijs. Nu was dit een aanvraag voor wandelen, maar die mensen zijn wel op reis en dus ga ik wel elke dag even rondhangen om te kijken of alles goed is, eten gevenaan de hond en kat en medicijnen aan de hond. Alles bij elkaar vind ik dat wel een heel andere verantwoordelijkheid. Maar omdat de hond niet ver meer wandelt heb ik idd ingestemd, deze mensen vroegen er ook heel netjes naar wat ik ervan dacht hoor! Sowieso is voeren bij mij nooit voer zetten en weg, ik neem ook echt een half uur minstens om aandacht te geven en te kijken hoe het gaat.

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:07

Dan neemt het inderdaad al wat meer tijd in beslag. 7 euro is ook weinig met die 'Pawshake bijdrage' die er nog eens bij komt kijken. :+

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 13:53

Ja absoluut. Had mijn prijzen verlaagd om wat eerste boekingen te krijgen plus ik doe dit ook grotendeels omdat ik het leuk vind. Dus voor deze keer is het zeker ok zo :)

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:41

Wat leuk dat hier een topic van is!
Ik heb er een tijd terug een account aangemaakt, maar ivm wisseling van werktijden nog niet officieel aangemeld als oppas.

Nu wilde ik dat doen, kan het niet door corona. Balen. :+
Maar lijkt me wel leuk om hier mee te lezen alvast, hoop dat de aanmeldingen snel weer open gaan.

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:39

Ik vind je prijzen inderdaad ook erg laag zeg! Ik zou ze minimaal 2 euro omhoog gooien. Het is nu bijna niet de moeite waard :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 17:00

In Gent is het aanbod enorm dus ik kreeg geen boekingen. Ik wil nu eerst een paar goede reviews en dan verhogen.

En geld is niet mijn eerste motivatie om dit te doen dus ik vind het ok voor deze zomer :)

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 19:12

Ahh dan snap ik het. Ik ben ook erg verbaasd dat er in Amersfoort nog niet zoveel mensen een account hebben. Ik heb ook wel geluk dat ik midden in de binnenstad zit dus veel mensen.

Ik heb net een afspraak gehad met de mevrouw van de katten. Ze was zo enthousiast dat ze me ook graag wilt boeken als ze weekendjes weggaat :D

DezeNaam

Berichten: 3353
Geregistreerd: 30-07-13
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:36

Hier in Leuven lopen de aanvragen over het algemeen wel goed. Al neem ik niet snel aanvragen aan die pas over een half jaar zijn (voel ik me persoonlijk niet fijn bij) en de laatste maanden zijn er niet veel nieuwe klanten bijgekomen.

Over het laatst, een week vlak voor de corona crisis begon kreeg ik een aanvraag voor een Australische herder pup. Had ik gezegd dat ik donderdag en vrijdag iets minder tijd had. Gingen ze op zoek naar iemand anders want ze hadden voornamelijk op die dagen iemand nodig... Zit ik daarna toch voltijds thuis door het virus. :+ Heb ik toch wel even van zitten balen. (Vind het altijd erg leuk om nieuwe rassen te leren kennen, en vooral pups omdat je dan toch samen 'opgroeit' en wat inzicht krijgt in de ontwikkeling van de hond.)

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:06

Maureen95 schreef:
Ahh dan snap ik het. Ik ben ook erg verbaasd dat er in Amersfoort nog niet zoveel mensen een account hebben. Ik heb ook wel geluk dat ik midden in de binnenstad zit dus veel mensen.

Ik heb net een afspraak gehad met de mevrouw van de katten. Ze was zo enthousiast dat ze me ook graag wilt boeken als ze weekendjes weggaat :D


Dat is leuk!! Wat vaste klantjes is heel fijn :)

Mariposa11
Berichten: 2863
Geregistreerd: 22-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 22:09

DezeNaam schreef:
Hier in Leuven lopen de aanvragen over het algemeen wel goed. Al neem ik niet snel aanvragen aan die pas over een half jaar zijn (voel ik me persoonlijk niet fijn bij) en de laatste maanden zijn er niet veel nieuwe klanten bijgekomen.

Over het laatst, een week vlak voor de corona crisis begon kreeg ik een aanvraag voor een Australische herder pup. Had ik gezegd dat ik donderdag en vrijdag iets minder tijd had. Gingen ze op zoek naar iemand anders want ze hadden voornamelijk op die dagen iemand nodig... Zit ik daarna toch voltijds thuis door het virus. :+ Heb ik toch wel even van zitten balen. (Vind het altijd erg leuk om nieuwe rassen te leren kennen, en vooral pups omdat je dan toch samen 'opgroeit' en wat inzicht krijgt in de ontwikkeling van de hond.)


Ah das jammer idd..

Ik krijg vaak in december al boekingen voor de zomer vakantie, die neem ik in principe ook gewoon al aan ookal duurt het dan nog even.. Voor beide partijen wel fijn dat er iets van zekerheid is..
Maar ik doe het erbij, dus kan kiezen of ik t wel of niet wil. Geen hoofd inkomen ;)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 19:53

Zijn er nog mensen met problemen met de app? Iemand wil mij boeken maar we raken niet voorbij de contactfase -O-

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16231
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-20 20:19

Wat raar. Kan je het niet op een laptop proberen?

Gister opeens 2 aanvragen binnen gekregen. 1 kan ik helaas niet doet vanwege te verre afstand. Maandag ga ik kennis maken met de ander :)

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Pawshake topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-20 07:55

Ja het is ook jammer dat je voor extra afstand niet extra kunt vragen. Afstand is geen probleem hier maar niet voor dezelfde prijs.

Boeking nog steeds niet gelukt. En aan het tempo dat ze meestal reageren ...