Ponykamp Manege De Bongerd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rosa_

Berichten: 3323
Geregistreerd: 31-10-04
Woonplaats: Friesland

Re: Ponykamp Manege De Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-08 18:39

memerel schreef:
Hey jij bent wel eens tegelijk met mij op kamp geweest! Je had toen Beer mee! Ging je toen de dagrit niet maken op Stan? Of was dat weer iemand anders?
iig, als jij toen die dagrit op Stan (haflinger) ging maken was dat de week dat ik een trap had gekregen van een pony en dus alleen nog zonder zadel kon rijden!: )

Haha, jaa, klopt! Jij had toen inderdaad een knal van een paard gehad. Ik ging toen op Stan, omdat Beer buiten steeds beetje tripte. Nagelbijten / Gniffelen

memerel

Berichten: 1250
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Zeist

Re: Ponykamp Manege De Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 22:46

Herinner het me dus goed Lachen

brego2003

Berichten: 96
Geregistreerd: 05-08-08
Woonplaats: almere

Re: Ponykamp Manege De Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:36

De bongerd is super met ponykampen ik ben van mijn 9e tot mijn 16e op ponykamp geweesd en nu probeer ik 1x per jaar met een stel vrienden die daar ook op kamp zijn geweesd een paard te huren en het bos in te gaan. Wat ook erg leuk is mev Lameyer weet ook precies wie wie isna al die jaren.

Ben benieuwd of Lady er eigenlijk er nog is. dat zal wel niet. ik weet wel dat Kingston verkocht is en daar als ep staat. Leuk beestje was dat

groetjes ram

Maaike228
Berichten: 1
Geregistreerd: 26-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-12 18:32

Hoi,
ik ga aanstaande zomer hier op kamp, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik heb daarom een paar vraagjes:
Ik ben nogal lang (bijna 1.80) dus ik vroeg me af welke paarden er zijn en welke ook mochten springen (ik heb ergens gehoord dat er paarden niet mogen springen, dus vandaar) en hoe is hun karakter?
Klopt het dat je in je vrije tijd op het terrein mag rijden?
Heb je genoeg vrije tijd?
Zijn de slaapkamers een beetje netjes? Ik hoorde van een vriendin van me dat ze niet meer wou omdat de slaapkamers zo smerig waren.
Moet je ook wedstrijdkleding mee?

Van wat ik er allemaal van heb gehoord, lijkt het me super leuk!

Lorrainna
Berichten: 1
Geregistreerd: 31-03-24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 08:02

Hallo, ik heb dat ook een beetje maaike228 ik ga in de meivakantie maar ik nog een andere.
Is er wifi?
ik Namelijk geen data en dan kan ik nog met mijn ouders chatten.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 08:50

Rosa_ schreef:
memerel schreef:
Hey jij bent wel eens tegelijk met mij op kamp geweest! Je had toen Beer mee! Ging je toen de dagrit niet maken op Stan? Of was dat weer iemand anders?
iig, als jij toen die dagrit op Stan (haflinger) ging maken was dat de week dat ik een trap had gekregen van een pony en dus alleen nog zonder zadel kon rijden!: )

Haha, jaa, klopt! Jij had toen inderdaad een knal van een paard gehad. Ik ging toen op Stan, omdat Beer buiten steeds beetje tripte. :=



Bij welke manege staat deze Haflinger Stan?

joey2010

Berichten: 4354
Geregistreerd: 08-09-11
Woonplaats: limburg

Re: Ponykamp Manege De Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 08:56

Dit is nogal een oud topic. Ik denk dat jullie geen antwoord meer gaan krijgen.

Barb

Berichten: 12086
Geregistreerd: 24-07-01

Re: Ponykamp Manege De Bongerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-24 19:56

oh gut, ik zie het nu pas. Dat is wel heel lang terug.