iemand ervaring met manege poelenburgh?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 14:46

Heeft iemand ervaring met manege poelenburgh?
Ik ga daar namelijk op ponykamp en ik zou wel is willen weten wat je allemaal gaat doen hoe alles is geregeld en of de paarden goed verzorgt zijn Lachen

Groetjes marjolein

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:50

de paarden worden heel goed verzorgd. om de beurt komen ze op de boerderij, waar weien etc. zijn. ze komen ook in groepen buiten dus niet alleen. mooie stallen, geen stands. hele leuke paarden. er wordt ook heel goed les gegeven vind ik!
de bosritten zijn leuk en het gebied is echt onvergetelijk mooi, als je goed genoeg kunt rijden en mee wil mag je op strandrit mee! dat gaat nog harder dan in het bos! er zitten in de zomer ook geen beesten in het bos/op stal (nouja vliegjes en af en toe een klein mugje) en dat is heel fijn. als het mooi weer is ga je naar het zwembad. en ik kan eigenlijk alleen maar positief zijn over deze manege!!
deze manege is zijn 5 sterren zeker waard!

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 20:54

Jaaa!! Ik ga er ook op ponykamp!! Lachen Voor de 2e keer! Ik ben net zo enthousiast over de manege als Jaimyliefje! *LOL* Eén klein minpuntje: ze hebben grondwater... dus als je iets wilt drinken moet je dat kopen of bij de bar (want daar is geen grondwater) een glas vullen als dat mag.. Als je nog een vraag hebben over hoe ik het ponykamp ervaren heb, mag je me gerust een PB sturen Knipoog Lachen

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:32

ben ik het helemaal mee eens.. enne over dat grondwater.. heb ik niet eens gemerkt.. Knipoog
aan de bar kun je altijd thee, ranja of water halen! dus je hebt er helemaal geen last van Lachen

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:05

Jaimyliefje schreef:
ben ik het helemaal mee eens.. enne over dat grondwater.. heb ik niet eens gemerkt.. Knipoog
aan de bar kun je altijd thee, ranja of water halen! dus je hebt er helemaal geen last van Lachen


Nou..wij dus wel Bloos Tong uitsteken Je merkte het meteen als je ging douchen of het per ongeluk dronk..

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:30

maargoed ik kan je poelenburgh zo aanraden... ik heb nu besloten eens een keer naar een ander pony kamp te gaan.. maar als me dat ponykamop toch niet zo leuk lijkt ben ik zeker weer bij poelenburgh te vinden!!

x_Charlie

Berichten: 2890
Geregistreerd: 22-02-06

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:17

Jaimyliefje schreef:
maargoed ik kan je poelenburgh zo aanraden... ik heb nu besloten eens een keer naar een ander pony kamp te gaan.. maar als me dat ponykamop toch niet zo leuk lijkt ben ik zeker weer bij poelenburgh te vinden!!


IDD! *LOL* Je MOET er eens geweest zijn, ik denk dat je bijna nergens anders zo'n gave strandrit kunt maken! Lachen

Jaimyliefje

Berichten: 5003
Geregistreerd: 03-05-06
Woonplaats: zuid limburg (maar afkomstig uit Eindhoven)

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 22:01

vooral niet met manege knollen! (nouja KNOLLEN zijn het niet echt) en de bosritten zijn o-ver-heer-lijk!

Anoniem

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 01:22

BRT --> MA.

INGEMUIS

Berichten: 775
Geregistreerd: 22-10-06
Woonplaats: Limburg, Landgraaf

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 19:24

Ponykamp heb ik er niet gehad, was wel bezig trouwens toen ik er een strandrit ging maken. Toen gingen ze met fietsen naar een braderie in de buurt. Het is echt een hele mooie manege, schoon en netjes opgeruimd, mooie paarden en de strandrit was fantastisch Bloos

Onbekend123
Berichten: 1309
Geregistreerd: 14-04-06

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 18:54

Ik heb er 2x een strandrit gemaakt. En echt, een hele leuke manege.
Heb er alleen maar positieve dingen over te zeggen. Leuke paarden, goede begleiding.
En toen ik er was, was er ook een ponykamp. En dat zag er allemaal heel gezellig uit! Haha!

Riddikulus

Berichten: 1449
Geregistreerd: 10-02-05

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:11

Ik ben super enthousiast over de manege. Echt een aanrader

Rachelle302

Berichten: 996
Geregistreerd: 28-11-05
Woonplaats: Hoogkarspel

Re: iemand ervaring met manege poelenburgh?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-07 16:15

ik vind het een erg leuke manege!!