Stal Albers te Langenboom: kent iemand dat?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Stal Albers te Langenboom: kent iemand dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-05 17:24

Hallo!

Ik heb een aantal jaar gereden bij Jan en Gonnie Albers (Stal Albers) te Langenboom. Ik vroeg mij af of iemand dat kent!

Ik had er een huurpony *Stern en daarna Kevin* en daar ging ik mee naar de ponyclub met de rest van de meiden. In het begin reed ik oa op Sabientje (die kleine witte), Adje (is die er nog?) en Dickie was er toen ook nog! Die is nu verkocht naar Italie als springpony geloof ik...

Nu hebben ze daar een mooie manege staan, maar toen ik er nog reed stonden de ponies in oude varkensschuren en reden we ALTIJD buiten in de bak. Was erg gezellig!

Misschien mensen hier die er nu rijden?

Ben benieuwd

RedFlame

Berichten: 2210
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Nijmegen

Re: Stal Albers te Langenboom: kent iemand dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-05 19:30

Ik rijd er niet maar de meeste mensen van de stal waar ik sta laten hun paard door jan inrijden en hij springt ook met een paard wat van fons wijers is (eigenaar van stal waar mijn paardje staat) dat is het enige waar ik het van ken, wist niet dat het ook een manege was wel mooi daar.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: Stal Albers te Langenboom: kent iemand dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-05 07:56

Ja tenminste.. Dat vertelden ze me toen ik er een jaar geleden was. Ze hadden toen vanuit de club een groot concours georganiseerd en de oud-leden mochten komen helpen. Was erg leuk Jantje had toen net zijn bovenbeen gebroken omdat er een paard achterover was geklapt (of ja het paard was gaan zitten en zijn been zat tussen zijn buik en achterbeen zeg maar ). Dus en een paar weken daarna heb ik er nog gereden, een soort van reunie. Was erg leuk!

illie_1990
Berichten: 106
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Zeeland (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 22:22

ik was even aan het googlen en ineens zag ik dit berichtje hier staan.
Ik rijd daar nu alweer 10,5 jaar!
Dus ik ken het wel ja!
afgelopen zomer hebben we weer concours gehad (groot) omdat we nu 10 jaar bestonden;)

BellieNaomi
Berichten: 8
Geregistreerd: 04-04-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:45

Heeej, ik hoop dat jullie dit nog lezen.

Staat er op die manege een pension of manege pony genaamd Bella, een connemara.
Als iemand foto's wilt, kan je het me laten weten. Ze is verkocht en ik heb dr heel lang verzorgt en mis dr heel erg.

Alvast super bedankt!!

Groetjes Naomi :)