Hoe? wat? waar? Trailer? westrijden met verzorgpony!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tarron

Berichten: 184
Geregistreerd: 19-11-04

Hoe? wat? waar? Trailer? westrijden met verzorgpony!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-05 14:30

Hallo,

Wie rijdt er KNHS wedstrijden met je verzorgpony/paard?
Hoe is het bij jullie geregeld?

Wie betaald wat? de eigenaar of de ruiter.
Startkaart/ inenting/ paspoort/ chip/ inschrijfgeld/ witte shabrak/ lidmaatschap rijvereniging enz......

Gebruik van de trailer van de eigenaar van de pony.
Moet je hiervoor betalen?

Hoe zit dat ivm. de verzekering als er iets gebeurd met ruiter/pony/trailer enz.??

Hoe gaat het met eventueel gewonnen prijzen?

Wie kan mij hierover informeren??

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Re: Hoe? wat? waar? Trailer? westrijden met verzorgpony!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 16:21

Hmmm. Ik rijd nog geen wedstrijden (ben wel ingeschreven bij de club), maar dit zit eraan te komen. Ik rijd wel in België.

Mijn lidgeld heb ik zelf betaald. Ik moet dus niets meer te betalen bij inschrijven, tenzij ik laat inschrijf of juist laat afmeld. Dat is dan voor mijn rekening.

Les geld delen we (de dochter rijdt ook in de club).

Wit shabrak en ander spul hebben ze allemaal voor de paarden, dus dat hoef ik ook niet te betalen.

Verzekering, als er op wedstrijd iets gebeurd, dan ben ik volgens mij verzekerd via de club, dat zit in het lidgeld.

En de eigenares van Olga heeft zelf een vrachtwagen voor drie paarden, dus ik ga gewoon met hun mee, ik hoef niets te betalen want ze zegt of ik er nu één of twee meeneem, dat maakt ook geen verschil.

Mijn wedstrijhdjasje heb ik zelf betaald, de eigenares heeft ze wel in de aanbiedingen gevonden Haha!. Ik leen wel haar witte rijbroek Lachen.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Lachen

Annemarie87
Berichten: 56
Geregistreerd: 31-07-04

Re: Hoe? wat? waar? Trailer? westrijden met verzorgpony!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:17

Ik ga volgend jaar denk ik starten en betaal dan zelf lidmaatschap vereniging en knhs, inschrijfgeld, startcoupons, startkaart enz.
Schabrakje heeft de eigenaar, dus die kan ik gewoon gebruiken en de wedstrijden zijn op loopafstand dus trailer is niet nodig.
Chip, inenting, paspoort betaalt eigenaar sowieso, dus maak verder voor wedstrijden niet veel uit. Met de verzekering weet ik niet hoe het zit.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132158
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Hoe? wat? waar? Trailer? westrijden met verzorgpony!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 09:08