Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Re: Prijs verzorgpaard, erg veel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 15:56

Chrisssy schreef:
Ik heb zelf ook nog een vraagje:

Ik ga waarschijnlijk een onwijs leuk paard verzorgen/bijrijden. Hij is een kwpn'ertje (v. Inspekteur), 1.80 schofthoogte, 4 jaar en echt een dressuur belofte voor de toekomst! Zijn baasje is ZZ-licht, en is al hard met m aan het trainen. Ik zou er dan dus ook mee mogen gaan starten. Ze vraagt alleen een bijdrage van 50 euro per maand voor 2 dagen per week rijden, en 65 euro voor 3 dagen in de week rijden. Het paard staat op een stalling waar ik al jaren rijd, ik ben ook lid van deze vereniging en heb dus recht op zoiezo 1x per week les op dit paard buiten het bijrijd-geld. Nou is mijn vraag aan jullie; is dit redelijk?

Ik had zelf het idee van wel, tis een schat van een paard (ook aardige eigenares!). Maar nou ik dit topic zag wilde ik het toch even aan jullie vragen .


Ik denk dat dit een buitenkansje is! Helemaal als zij jou ook nog eens af en toe les geeft Knipoog
Je mag wedstrijden rijden, kunt lessen, en 65 euro is maar een klein deel van de stalling en andere kosten terwijl je een halve week kunt rijden...
Daar kun je niet een eigen paard voor hebben, waar je meestal ook geen 7 dagen per week op rijdt... Als het klikt, zou ik het doen!