Te gr0ot ...('',)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:30

MSN-taal, BrEeZaH-taal en dingen zeggen zoals 'muh paardjuh' is allemaal niet toegestaan..
Ik vind het ook nogal penny Verward
Ik ben zelf ook wel een klein meisje geweest (en nu ben ik ook nog maar 14) maar nouja, een pony van de manege blijft een pony van de manege. Je kan natuurlijk wel dol zijn op een pony, maar met een pony'tje van de manege kan je niet echt een 'band' hebben (in de meeste gevallen in elk geval niet). Je kan die pony nog altijd zien, het is niet zo dat 'ie weg moet ofzo. Dus treur niet, er zijn nog genoeg andere leuke pony's/paarden.
Ik had toen ik een jaar of 8 was elke week een andere lievelingspony. Vork Nou heb ik geen lievelingspaardje meer op de manege, ik vind natuurlijk wel op het ene paard het rijden leuker dan op een andere, maar m'n verzorgpony's blijven voor altijd m'n schatjes. Lachen

wendyelst

Berichten: 602
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: elst

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 22:18

sorry van die msn taal hoor maar dat heb ik niet getypt een vriendin van mij want die moest dat nog ff zeggen omdat ik dat was vergeten maarja ik weet niet wat jullie onder penny verstaan dan ik ben echt geen penny misschien denken jullie dat maar dat ben ik echt niet }>

wendyelst

Berichten: 602
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: elst

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 22:20

en dat msn taal enzo niet toe was gestaan wist ik niet en van dat ''muh paardje''wist ik ook niet sorry
ik heb wel een hele goede band met dit paard hij word heel weinig bereden 2x in de week ik nu allleen dus nog en omdat hij zo weinig word bereden mag ik hem in de week ook longeren dus eigenlijk soort verzorg pony maar ik vind het wel jammer maar het jammerste vind ik als ik hem niet meer mag doen wat er dan gebeurd met hem

wendyelst

Berichten: 602
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: elst

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-05 22:23

ik snap wel dat je niet in msn taal mag praten enzo maar hoezo mag je niet '''me paardje'' zeggen eigenlijk laten ze jou dan toch niet in jou waarden hoe jij bent toch ? maarja mij maakt het niet uit ik houd er nu voortaan wel mee en de post van te groot van mij kan ik niet veranderen anders had ik dat wel gedaan

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 22:44

Oké, dit halve topic gaat inmiddels over MSN-taal, het wel of geen Penny zijn en meer van dat soort dingen.
MSN-taal is hier inderdaad niet toegestaan (zoals inmiddels zeer duidelijk gemaakt Knipoog ).
Graag nu weer ontopic...

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:04

kizz_rianne schreef:
Je kan natuurlijk wel dol zijn op een pony, maar met een pony'tje van de manege kan je niet echt een 'band' hebben (in de meeste gevallen in elk geval niet).

Owhnee? Moet je voor de gein Coentjuh eens een pb sturen

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 00:11

Omdat..?

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 12:30

jij zegt dat je met een manege pony geen band kan hebben. Zij bewijst het tegendeel

wendyelst

Berichten: 602
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: elst

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-05 15:34

ow maar ik wist al dat je echt wel een band kan hebben met een manege paard terwijl heel veel mensen van niet denken

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:21

ik zeg ook niet dat het onmogelijk is.. maar het komt niet erg vaak voor

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:57

Uitgel*ld. Nu weer ontopic, want het gaat gewoon door na de reactie van mod.

Meid komop Ach gut Ik weet dat het hard is, en ook ik zal misschien ooit eens uit Bobby groeien wat me verschrikkelijk lijkt. Het zal even hard zijn, maar hij blijft toch lekker op de manege? Lachen

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 23:47

Dat is wel heel jammer dat je te groot wordt voor zo'n leuke pony, ik vind hem er echt heel stoer uitzien Haha!
Maar je kunt natuurlijk niet eeuwig op een Welshje blijven rijden...dat zou die pony vast niet zo op prijs stellen.
Je kunt hem toch nog wel poetsen en af en toe knuffelen...??

wendyelst

Berichten: 602
Geregistreerd: 23-02-05
Woonplaats: elst

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-05 00:09

Ja gelukkig wel Haha! Bloos Haha! daar ben ik echt wel blij om Haha!

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 11:32

kizz_rianne schreef:
ik zeg ook niet dat het onmogelijk is.. maar het komt niet erg vaak voor

Jij hebt wel gezegt hoor Ach gut

ik reed ook altijd op een a-ponytje.. logisch dat ik daar een keer te groot voor zou worden.. maar de band, gaat niet alleen om het rijden.. iedere keer als ik op de manege ben.. en ik de pony heb verzorgt waar ik op moest rijden..
Ga ik lekker in z'n stal zitten.. er voor staan of whatever, en lekker praten.. lekker poetsen. enz. zo houden we toch de "vriendschap".
ik vond het erg jammer dat ik er niet meer op mocht rijden.. maar ik ben hem zoo dankbaar, ik heb zoveel van dat beestje geleerd.. ik weet this rot.. Maar je wist dat je er een keer te groot zou worden..
en btw..
Je houding is ook bagger op zo'n te kleine pony voor jou..

iig sterkte

MissRoxyy

Berichten: 2022
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Arnhem

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 15:11

damn jullie mensen doen moeilijk hey! ,laat dat meisje toch.. ook al is ze een ''penny'' ,ze wil der gevoel enzo gewoon uiten.. en dan kraken jullie haar af dat ze hier geen vrienden maakt als ze zo blijft doen en alles :S damn dit is echt gemeen ,laat haar ,en meissie
,ik vind het heel erg voor je dat je niet meer op je lievelingspony mag rijden ivm je lengte etc ,maar zie het idd als een uitdaging om op andere te gaan rijden en blijf je lieverd gewoon poetsen en knuffelen enzo Haha!
groetjes roxanne

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:58

Kan je er niet mee gaan mennen?

En je kan idd vast nog wel eens lekker poetsen en knuffelen, een band is niet gelijk verloren als je er niet op mag rijden hoor Knipoog

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 10:29

het gaat hier geloof ik om een manegepony Verward

mesastamp

Berichten: 3853
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: kerkrade

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:05

ondanks dat ze misschien ene penny reactie geeft, ik kan best begrijpen dat het vervelend, is ik ben ook vroeger van mijn manege pony af gegroeit en weet nog dat ik ook verdrietig was, maar het is wle beter je bent er gewoon te groot voor jevind echt wel een ander maatje!

manonneke

Berichten: 2441
Geregistreerd: 08-10-04
Woonplaats: Eindhoven, Achtse Barrier

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 12:18

het is wel jammer opzich, maar zoals de meeste zeggen: het is toch ook een uitdaging? Verward
en 6 jaar vind ik eigenlijk best wel een beetje veel, dus wat mij betreft zou een ander paard wel leuk zijn.
en ja je kunt hem nog gewoon knuffelen, borstelen whatever.
nouja ik hoop dat je er een beetje overheen komt.

omaxje

Berichten: 329
Geregistreerd: 10-03-05
Woonplaats: Schijndel

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:45

je bent inderdaad wel te groot voor je pony, dat is voor de dressuur niet zow heel mooi...............maar ik vind het verder wel een leuke combinatie om te zien!!

Mikkiej

Berichten: 4201
Geregistreerd: 21-10-04
Woonplaats: Steenwijk

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 14:54

echt jammer dat je er te groot voor word..
ik word ook te groot voor mn verzorgpony.. en dat sommigen dan zeggen dat je je niet moet aanstellen.. dat vind ik echt onzin.. je hebt toch een band met je pony..

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:28

Mikkiej schreef:
echt jammer dat je er te groot voor word..
ik word ook te groot voor mn verzorgpony.. en dat sommigen dan zeggen dat je je niet moet aanstellen.. dat vind ik echt onzin.. je hebt toch een band met je pony..


het is al een heel ander verhaal als je te groot wordt voor een verzorgpony, dit gaat om Beatle de manegepony Doei!

MissRoxyy

Berichten: 2022
Geregistreerd: 08-03-05
Woonplaats: Arnhem

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:57

kizz_rianne schreef:
Mikkiej schreef:
echt jammer dat je er te groot voor word..
ik word ook te groot voor mn verzorgpony.. en dat sommigen dan zeggen dat je je niet moet aanstellen.. dat vind ik echt onzin.. je hebt toch een band met je pony..


het is al een heel ander verhaal als je te groot wordt voor een verzorgpony, dit gaat om Beatle de manegepony Doei!



ja of het nou een verzorgpony of een manegepony is ,je hebt er toch een band mee..

spike_trudt

Berichten: 285
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: almere

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 19:11

ten eerste wil ik ff zeggen dat sommige mensen heel bot reageren !!
de meeste mesnen denken het is maar een manegepony dat zijn ook paarden hoor !!!! en miss gaat ie niet weg maar als je er altijd op gereden hebt en je blijft hem zien is het ook moeilijk om andere erop zien te rijden terwijl jij er ook weer op wil !!
maarjah in ieder geval ik vind je niet te grooot eerlijk gezegt dik ben je ook niet en je past er nog makkelijk op Knipoog
groetjes

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Te gr0ot ...('',)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 20:20

natuurlijk mag er ook wel gehouden worden van manegepony's.. maar een echte band heb je niet zo gauw (op sommige mensen hier op bokt na dan)
een verzorgpony is en blijft een ander verhaal!