manege morgenstond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 17:10

wie kent manege morgenstond ? als je die kent ken je vast ook furie .. die is overleden .. heb je een foto van hem ?? xxxxxxxxxx

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:40

ik neem aan de je De Morgenstond in Kamerik bedoeld
ik heb daar een jaar gereden, ken fury ook wel maar helaas geen fotoos
sorry

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-05 21:56

Angelstears schreef:
ik neem aan de je De Morgenstond in Kamerik bedoeld
ik heb daar een jaar gereden, ken fury ook wel maar helaas geen fotoos
sorry


ja die bedoel ik .. ( k dacht dat die in woerden was .. ?? ) maar jammer dat je geen fotos hebt maar toch bedankt dat je hebt gereageerd !! vond je t leuk daar ?

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-05 00:54

geen idee, is al zoon tijd geledn (jaar of 14)
vond vervelend dat de instructie rookte tijdens de les

Sim
Berichten: 31483
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 00:36

Angelstears schreef:
geen idee, is al zoon tijd geledn (jaar of 14)
vond vervelend dat de instructie rookte tijdens de les


Dat lijkt me stug. Ik heb daar zelf gewerkt (lesgeven) en het is absoluut niet toegestaan voor de instructie om tijdens de lessen te roken! Ik weet dat de eigenaresse haar regels strikt naleeft! Zelfs in de stallen mag je ook niet roken daar, ook niet tussen de les wissel door. Dan moet je toch echt de kantine in.
Maar goed, jij hebt zelf meegemaakt dat er wel gerookt werd, dus het zal wel gebeurd zijn toen de eigenaresse er niet was denk ik.

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-05 20:47

Simmie schreef:
Angelstears schreef:
geen idee, is al zoon tijd geledn (jaar of 14)
vond vervelend dat de instructie rookte tijdens de les


Dat lijkt me stug. Ik heb daar zelf gewerkt (lesgeven) en het is absoluut niet toegestaan voor de instructie om tijdens de lessen te roken! Ik weet dat de eigenaresse haar regels strikt naleeft! Zelfs in de stallen mag je ook niet roken daar, ook niet tussen de les wissel door. Dan moet je toch echt de kantine in.
Maar goed, jij hebt zelf meegemaakt dat er wel gerookt werd, dus het zal wel gebeurd zijn toen de eigenaresse er niet was denk ik.


hep jij dan geen foto van furie ?

IvoIce

Berichten: 1615
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Vleuten

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 21:09

Ik heb ook een hele tijd op de Morgenstond gereden. Na een paar nare ervaringen weg gegaan.. Ben 2x gewurgd en met de dood bedreigd door een dik wijf die dacht dat ze de baas was.. En Patrick vond het leuk om me te pesten en mijn paard elke keer knallen met de longeerzweep te geven terwijl ik aan het rijden was.. Werd steeds minder gezellig en ben maar opgestapt.

Fury was een leuke pony! Die had toch een bit met bitringen? Ik weet nog dat al die meisjes dat moeilijk vonden en ik daarom elke keer zijn bit in moest doen. Is Shadow er nog? Daar reed ik altijd op toen ik daar nog reed. En Lois en Loesje en Freule? En Sheila? Daar had ik mijn eerste les op.. Haha!

Zal eens spitten of ik ergens een foto van Fury kan vinden!

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-05 22:59

IvoIce schreef:
Ik heb ook een hele tijd op de Morgenstond gereden. Na een paar nare ervaringen weg gegaan.. Ben 2x gewurgd en met de dood bedreigd door een dik wijf die dacht dat ze de baas was.. En Patrick vond het leuk om me te pesten en mijn paard elke keer knallen met de longeerzweep te geven terwijl ik aan het rijden was.. Werd steeds minder gezellig en ben maar opgestapt.

Fury was een leuke pony! Die had toch een bit met bitringen? Ik weet nog dat al die meisjes dat moeilijk vonden en ik daarom elke keer zijn bit in moest doen. Is Shadow er nog? Daar reed ik altijd op toen ik daar nog reed. En Lois en Loesje en Freule? En Sheila? Daar had ik mijn eerste les op.. Haha!

Zal eens spitten of ik ergens een foto van Fury kan vinden!


heeeel graag !! ze was id beetje moeilijk met opzadelen Knipoog

Naisven

Berichten: 1013
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Re: manege morgenstond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 11:01

Hoi, ja ik ken de Morgenstond, ik heb er gestaan met m'n Fjorden en daarvoor met een Tinker (en kom er nog regelmatig). Gezellige boel daar en ze organiseren lekker veel. Patrick ken ik niet, die was al weg voordat ik daar kwam.

Shadow is er nog. Lois, Loesje en Freule ken ik niet, maar ook Sheila is er nog. Helaas heb ik geen foto van Fury, maar ik zal eens rondvragen...