Manege eigenaren.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lilykashmir

Berichten: 7545
Geregistreerd: 12-09-04
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 15:15

Soms zijn de manege eigenaren toch zo ondankbaar..... Nagelbijten / Gniffelen
Bij ons op de manege heb je geen echte stalhulpen die worden betaald ( met uitzondering van 1 iemand).
Eerst ging ik elke zaterdag en bijna elke zondag naar de manege toe om te helpen met uitmesten etc.
Het was toen heel erg gezellig enzo. Ik mocht toen zelfs een keer gratis mee met een strandrit. Haha! Dit was dus ook heel erg leuk. Haha!
Ik kwam dus zo laatst weer op de manege en ging uitmesten. Ik was toen de enigste die bezig was met mesten ( ben ik heel vaak op zaterdag) . Ik had honger en ging dus zo in de katine ff een broodje eten. Komt de eigenaar ( een koppige man) naar boven en begint te zeiken dat ik weer snel verder moet mesten.
Ik later dus zo klaar met mesten, ik ging dus opstrooien.
Ik had alles in mijn eentje gedaan, was dus redelijk uitgeput en ging dus weer naar boven. Cool Was ik daar boven ff de lessen aan het kijken, begint hij weer te zeiken zo van: je moet nog aanvegen buiten en je moet nog de mesthoop vlakken. Ik was het toen echt beu. Boos!
Ik ben helemaal geen stalhulp ofzoiets die betaald wordt ofzo. Ik kom voor m'n plezier en om hun wat te helpen. Het enigste wat ik terug krijg is nog meer gezeik. Eerst kreeg ik nog wel wat voor mijn hulp terug en nu dus niet meer. Ik heb ook veel minder tijd voor mijn huiswerk, omdat ik hun help.
Ik kom dus niet meer op zaterdag want dan ben ik de hele dag bezig zonder ook maar iets terug te krijgen....ja, gezeik...en owja, soms op de moeilijkere pony's /pony's die weinig in de lessen lopen rijden, majah... hoe vaak is dat....

Ik hoef er niet perse iets voor terug te krijgen, maar ik wordt gewoon gek van dat gezeik en dat ze zo commanderen


Zijn er nog meer mensen die het beu zijn hoe ze soms behandeld worden? Ik wordt soms gewoon echt letterlijk gecomandeerd. Er zijn op de manege nog wel wat meiden die zo behandeld worden, maar die komen minder vaak. Ik wil opzich nog wel naar die eigenaar stappen, maar die gaat dan denk ik weer een banketstaaf ophangen....

lilykashmir

Berichten: 7545
Geregistreerd: 12-09-04
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 16:36

van mij mag hier een slotje op.....



het is al opgelost

jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:09

hoe ?

skippy
Berichten: 1706
Geregistreerd: 14-11-04
Woonplaats: Ee

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 17:13

waarom moet hier een slotje op dan dit is een topic over manege toch nou dan

ik heb zelf geen last van lastige eigenaren want ik rijd iop een ponyclub maar ik vind dat je groot ge lijk hebt

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:29

ik ken het wel.. hier gaat het precies hetzelfde Ja laatst was er 1 hindernis materiaal vergeten op te ruimen (normaal doen ze dat wel, maar ditkeer waren ze het vergeten) ging die ze opbellen Verward

lotjebruun
Berichten: 174
Geregistreerd: 17-02-05

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:42

Ik rij op de zelfde manege en inderdaad die man kan af en toe een beetje nukkig zijn. Maar hij bedoelt het goed hoor, hij heeft ook het beste met ons en de paardjes voor. eerst commandeerde hij mij ook en nog een deel van de meiden die er altijd waren. 1 van de meiden is naar hem toe gegaan en sindsdien doet hij een stuk relaxter! Dus Li lucht je hart het help echt! Pling

Lucht je hart!!! Clown

kuss

maartjevO
Berichten: 507
Geregistreerd: 10-02-05

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 18:16

Hooi,

Tja..niet erg dankbaar :S
maar hoe heb je het opgelost?

lilykashmir

Berichten: 7545
Geregistreerd: 12-09-04
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 18:25

Ehhmmzz.... Clown eigenlijk is het dus nit opgelost, maar er reageerde eerst niemand, dus d8 k, mag er slotje op, dus toen zei ik dat Clown ...
Ik ben blond, dus daar zal het aan liggen Clown

Pinokio
Berichten: 67
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 18:29

Die van ons is altijd aardig Haha!
Ik verzorg elke zaterdag de ezels, mest hun stal uit en zet ze in de wei met wat pony's soms..
Ze zegt altijd dat het goed is gedaan enzo.. heb nooit gezeik gehad. Loop daar de hele dag rond is altijd heel gezellig Haha!

Britt

Berichten: 18893
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-05 17:49

die van ons is niet veel mis alleen dat hij wel een nukkig iemand is die niet veel zegt en anders onverstaanbaar spreekt Tong uitsteken
vroeger liep hij altijd met een sigaar (ook in de stallen) en de pony's waren best bang van hem maar dat is nu helemaal over gelukkkig!
zijn broer, mijn instructeur, de andere manegebaas is wel een goeie vent maar die gaat over de kantine, ik had het liever anders gezien Nagelbijten / Gniffelen maarjah daar kan ik niks aan doen Clown

Axel_Clauw

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 15:40

tsja eigelijk zou je gewoon naar die eigenaar toe moeten lopen en zeggen ik doe dit vrijwillig dus u moet blij zijn dat ik help
maarja het is makkelijker zeggen waar hij niet bij is dan gedaan:P

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Re: Manege eigenaren.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-05 19:23

Bij ons zijn ze blij met alle hulp die ze krijgen! Lachen
En inderdaad tis makkelijker gezegd dan gedaan om der heen te lope en der wat van te zeggen Knipoog
Wel banketstaaf Ach gut