mijn verzorgpaard wordt verkocht wat zouden jullie doen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

mijn verzorgpaard wordt verkocht wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-05 22:44

2 dagen geleden kwam ik bij Ramses en de staleigenaar komt naar mij toe en zegt dat hij slecht nieuws voor me heeft nl dat Ramses zijn eigenaar aan hem gevraagd heeft om mij te zeggen dat hij Ramses gaat verkopen.Ik had dit al lang verwacht want ik rijd al meer dan 3 jaar op hem, maar de eigenaar heeft er in die tijd hoogstens 10 keer op gereden.
Maar 'k ben echt woedend dat hij mij niet gebeld heeft, dat hij aan iemand anders gevraagd heeft om me dat te zeggen en dat 'k maar es moest bellen als 'k hem eventueel wil kopen. Hij heeft me niet eens bedankt voor wat ik allemaal gedaan heb, ik ben elke keer naar hem toegeweest ook als 'k niet reed voor hem te verzorgen. En hij laat mij niks weten Boos!

Ik weet niet wat 'k nu moet doen, als hij binnen de maand niet verkocht is doet hij hem naar een veehandelaar en da wil 'k niet want hij heeft nogal een moeilijk karakter en 'k wil zeker niet dat hij in de slacht eindigt.
Ik hoop eigenlijk dat hij aan iemand verkocht wordt deze maand. En dat hij in de buurt blijft staan, maar moest dat niet het geval zijn is er eventueel een kans dat ik hem koop maar dan moet hij wel een stuk van z'n prijs doen 'k weet echt niet wat 'k moet doen. Want volgend jaar ga'k op kot en dan ben k er alleen maar in de week voor hem. 'k wil gewoon dat er goed voor hem gezorgd wordt .

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Re: mijn verzorgpaard wordt verkocht wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-05 22:51

Je kan niets doen.