Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 18:33

En wat dan nog? Dat is de keus van de nieuwe eigenaren om hem aan haar te verkopen. Of niet. Ik realiseer me dat de TS minderjarig is, maar als de prioriteiten binnen de familie echt lagen bij een van de paarden dan had het gekocht kunnen worden hoor, ook met verbouwing.

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 21:00

Dat weet ik nog zo niet hoor ... Me moeder is ook helemaal weg van Flame, maar we gaan geen paard kopen als we weten dat we hem toch nie kunnen betalen he Verward. Dan moet je hem na een paar maanden toch weer verkopen, en dat is ook niet wat ik wil. Stalling is best duur, 250 euro per maand + dan nog de verbouwingen en de eventuele onkosten en de huur voor waar we nu inzitten.

_Tarzan

Berichten: 11174
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:05

love_FlAmE schreef:
Dat weet ik nog zo niet hoor ... Me moeder is ook helemaal weg van Flame, maar we gaan geen paard kopen als we weten dat we hem toch nie kunnen betalen he Verward. Dan moet je hem na een paar maanden toch weer verkopen, en dat is ook niet wat ik wil. Stalling is best duur, 250 euro per maand + dan nog de verbouwingen en de eventuele onkosten en de huur voor waar we nu inzitten.

Kun je hem niet op een wei zetten (je had toch een wei gevonden of niet?)

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:12

oohw meisje, ik ken dat... Stomme rot maneges ook altijd... Altijd het zelfde liedje..... Sterkte ermee.. Ach gut

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-05 21:29

VvdD -> VP

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-05 21:35

xXVeronaXx schreef:
love_FlAmE schreef:
Dat weet ik nog zo niet hoor ... Me moeder is ook helemaal weg van Flame, maar we gaan geen paard kopen als we weten dat we hem toch nie kunnen betalen he Verward. Dan moet je hem na een paar maanden toch weer verkopen, en dat is ook niet wat ik wil. Stalling is best duur, 250 euro per maand + dan nog de verbouwingen en de eventuele onkosten en de huur voor waar we nu inzitten.

Kun je hem niet op een wei zetten
(je had toch een wei gevonden of niet?)



Ja da zou wel kunnen maar mijn ouders willen thuis geen paard ... heb ik wsl ook niet echt de tijd voor met school enzo, want een paard is ook weer veel werk en je moet toch elke dag stal uitmesten, voeren enzo he Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 01:00

Met andere woorden: je bent niet bereid om er alles voor te doen, en alles voor te laten.

Niets mis mee, en ook heel eerlijk. Maar dan moet je niet klagen.

lailapri

Berichten: 22123
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 07:52

ahh vet erg, ik hoop op een wonder voor je

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 14:21

Cassidy schreef:
Met andere woorden: je bent niet bereid om er alles voor te doen, en alles voor te laten.

Niets mis mee, en ook heel eerlijk. Maar dan moet je niet klagen.


Ik wil er alles voor doen, maar als er geen geld is is er geen geld he Knipoog. Hier groeit geen boom in men tuin waar geld aan hangt hoor ...

Anoniem

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 15:02

Cassidy schreef:
Met andere woorden: je bent niet bereid om er alles voor te doen, en alles voor te laten.

Niets mis mee, en ook heel eerlijk. Maar dan moet je niet klagen.


Tuurlijk mag ze wel 'klagen'...als jij niet alles wilt geven, betekent het nog niet meteen dat je dan maar je mond moet houden...

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-05 15:11

Ryanne schreef:
Cassidy schreef:
Met andere woorden: je bent niet bereid om er alles voor te doen, en alles voor te laten.

Niets mis mee, en ook heel eerlijk. Maar dan moet je niet klagen.


Tuurlijk mag ze wel 'klagen'...als jij niet alles wilt geven, betekent het nog niet meteen dat je dan maar je mond moet houden...


Inderdaad, een paard is duur en als ik een paard zou hebben zou'k hem ook het beste van het beste willen geven en als je financieel onzeker zit is het dus niet echt een goed idee om een paard te kopen ... En je moet echt niet denken dat ik er helemaal niets voor gedaan heb ... ik heb al supervaak met me ouders erover gepraat mr zij willen het risico niet nemen, en daar heb ik begrip voor, hoe erg het ook is.

issaschar

Berichten: 1359
Geregistreerd: 08-01-05
Woonplaats: was Maasmechelen, nu Sittard

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 23:21

hoe banketstaaf voor je!!
egt heel erg sneu!!
ik leef met je mee meis!
en ja! wat xXveronaXx moet je zeker doen! naar lyna komen;)

als je met me wilt praten...je hebt me op msn Knipoog

xx aimee

Roosch

Berichten: 36665
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-05 21:09

O mijn god lieverd. Scheve mond
Het zit je allemaal niet mee de laatste tijd Scheve mond

Ik hoop dat je ze allebei nog mag blijven verzorgen, en dat alles goed komt! Kusje

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 09:32

Ik moet zeggen dat ik het met cassidy eens ben;

Citaat:
heb ik wsl ook niet echt de tijd voor met school enzo, want een paard is ook weer veel werk en je moet toch elke dag stal uitmesten, voeren enzo he


Dat zegt IMO genoeg over het feit dat je er niet alles voor wil doen. Natuurlijk betekend dat niet dat je 'je mond moet houden' oid, maar blijf dan niet beweren dat je er wél alles voor over hebt terwijl je zelf zit te vertellen dat dat niet zo is?

Verder; heel vervelend voor je dat je ze alletwee binnen zo'n korte tijd kwijt bent. Misschien kun je,zoals anderen ookal zeiden, een regeling treffen met de nieuwe eigenaresse van flame?

_Tarzan

Berichten: 11174
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Limburg

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 15:45

Yellowfish schreef:
Ik moet zeggen dat ik het met cassidy eens ben;

Citaat:
heb ik wsl ook niet echt de tijd voor met school enzo, want een paard is ook weer veel werk en je moet toch elke dag stal uitmesten, voeren enzo he


Dat zegt IMO genoeg over het feit dat je er niet alles voor wil doen. Natuurlijk betekend dat niet dat je 'je mond moet houden' oid, maar blijf dan niet beweren dat je er wél alles voor over hebt terwijl je zelf zit te vertellen dat dat niet zo is?

Verder; heel vervelend voor je dat je ze alletwee binnen zo'n korte tijd kwijt bent. Misschien kun je,zoals anderen ookal zeiden, een regeling treffen met de nieuwe eigenaresse van flame?

Ze bedoelt hiermee dat ze er gewoon de tijd niet voor heeft..
dat wil niet zeggen dat ze er niet alles voor over heeft ..
maargoed

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 17:31

Tijd valt, als ze echt zou willen, absoluut te maken Knipoog

spike_trudt

Berichten: 285
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: almere

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-05 18:42

hey hey

wat erg voor je ...
en ik weet hoe je je voelt mijn verzorgpony gaat binnekort naar een andere manege en hij betekend egt alles voor me ..
ik ga hem super misssen...
ik hoop dat je snel een ander leuk paard vind
sterkte

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Allebei mijn mopjes kwijt op 1 uur tijd ;(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-05 22:31

Yellowfish schreef:
Tijd valt, als ze echt zou willen, absoluut te maken Knipoog


Jullie denken echt dat ik er niets voor over heb he ... dat is helemaal niet zo!! Ik zou echt alles ervoor willen opgeven, maar ik volg een hoge richting op school en ik moet echt veel leren, dus in het weekend zal ik wel tijd hebben maar op schooldagen niet echt hoor en men ouders zie ik nog nie zo direct stalwerk doen hoor. Ik heb het er al heel vaak met me ouders over gehad, maar het loopt iedere keer uit tot flinke ruzies. 'geen geld' 'geen tijd' ... En als zij nee zeggen is het nee. Ik had het ook liever anders gewild hoor