welk ponykamp?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hexodrien

Berichten: 532
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Breda

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:10

Manege Galdezrzicht in Breda. echt superleuk en niet duur. Gave buitenritten iedere dag, zwemmen met de paarden, hele week je eigen pony verzorgen, springen en dressuur, mennen, kampvuur, gezellige barbeque en nog veel meer gave dingen. kijk op www.mastbosruiters.nl

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 00:35


Natrick

Berichten: 958
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: De bollenstreek

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-05 17:30

Ik denk dat het er echt aan ligt wat je zelf verwacht van een ponykamp..Het eerste jaar dat ik op ponykamp ging, was bij stal 't realer(schrijf ik het zo goed?) Ik heb het daar toen echt naar me zin gehad. Ik was overgens op het 'gewone' ponykamp en niet op trektocht. Dat jaar daarna ben ik voor het eerst naar hippago gegaan, dat beviel me nog 10x beter. Je leert er heel veel en persoonlijk vond het het altijd erg fijn dat je met een klein groepje bent.

Als je op ponykamp gaat voor lekker buitenritten te maken en het minder belangrijk vind om wat te leren zou ik naar een wat grootschaliger kamp gaan..

Als je alleen maar met paarden bezig wil zijn, zou ik naar een minder grootschalig kamp gaan. Je weet dan bijna zeker dat je veel aandacht en begeleiding krijgt...Dat vind ik persoonlijk heel leuk..maar iedereen heeft dat natuurlijk weer anders Knipoog

kizz_rianne

Berichten: 3289
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Utrecht

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 19:44

ik vind een ponykamp dat niet al te massaal is leuk..
gewoon gezellig een klein groepje
buitenritten/trektochten vind ik super, maar het moet niet zo grootschalig zijn
ik had anderhalf jaar geleden echt een vet leuk kamp bij Vinea, maar tegenwoordig valt 'ie onder www.simbo.nl
ik vind les krijgen niet zo belangrijk, en ik hoef ook geen poetswedstrijden enzo! ik heb m'n eigen verzorgpony's en daar kan ik alles mee doen (ja ook dingen zoals zwemmen)
een trektocht gaat alleen niet en de omgeving heb ik ook wel zo ongeveer gezien met de buitenritten, dus daarom is het juist zo leuk om naar Frankrijk te gaan en daar een heerlijke trektocht te maken met andere mensen van je leeftijd. Haha!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:17

Ik ga dit jaar met mijn paard naar de Eekwal Ja

Ervaringen mee?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132130
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 15:13


jen_iis

Berichten: 602
Geregistreerd: 13-01-05
Woonplaats: linschoten

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-05 11:24

Boyke_Candy schreef:
wij aten bij de burght friet, maar we kregen 1 half bordje, want meer was er niet, had de hele avond buikpijn, kon echt niet lekker slapen. En je krijgt er weinig te drinken!! Dat is echt stom1



ja he ? je krijgt er echt heel weinig drinken Bloos

Mickey_
Berichten: 25
Geregistreerd: 20-03-05

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 18:29

Ik ben de laatse jaren naar veel ponykampen geweest, eerst een keer naar de treekhoeve, dat was niet zo super. Je deed eccht heel erg veel en ze waren heel streng, daarbna 2 keer naar klein Oever, dat was erg leuk, je reed wel op verschillende paarden, maar dat was ook wel grappig. Vorig jar naar het Fjordenpaard, dat was echt super! Ik vond het wel jammer dat je niet zoveel sprong. Dit jaar zoek ik een kamp dat leuk is, waar je les krijg ten buitenrijd. en ook wat springt, het liefst op een vaste pony rijd. Weet iemand wat?
P.s. Ik ben 13 jaar

SSDesign

Berichten: 12698
Geregistreerd: 11-01-05
Woonplaats: Uden

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 19:05

Mickey_ schreef:
Ik ben de laatse jaren naar veel ponykampen geweest, eerst een keer naar de treekhoeve, dat was niet zo super. Je deed eccht heel erg veel en ze waren heel streng, daarbna 2 keer naar klein Oever, dat was erg leuk, je reed wel op verschillende paarden, maar dat was ook wel grappig. Vorig jar naar het Fjordenpaard, dat was echt super! Ik vond het wel jammer dat je niet zoveel sprong. Dit jaar zoek ik een kamp dat leuk is, waar je les krijg ten buitenrijd. en ook wat springt, het liefst op een vaste pony rijd. Weet iemand wat?
P.s. Ik ben 13 jaar


Tinkerboerderij misschien. Hangt ook van het weer af wat je doet, maar als het kan maak je veel buitenritten en doe je ook wat in de bak (o.a. spingen)

hexodrien

Berichten: 532
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Breda

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-05 22:01

Hoeve Galderzicht
Er waren kinderendie zelfs over 1.60m mochten springen vorig jaar.
www.mastbosruiters.nl

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 15:41


Juco
Berichten: 807
Geregistreerd: 21-03-05

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:17

[/cjavascript:bbfontstyle('[color=#8000FF]', '');
#8000FFolor]manege galderzicht is echt leuk, superleuke paarden en pony,s. Ze zijn te zien op de website www.mastbosruiters.nl
Dit is de site van de ruitersportvereniging en eigelijk hetzelfde als de mastbosruiters

hexodrien

Berichten: 532
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Breda

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-05 22:59

Jah bij manege Galderzicht is het echt gaaf en supergezellig Haha! !

ladypaard

Berichten: 3737
Geregistreerd: 21-12-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-05 16:11


Ils_K

Berichten: 7532
Geregistreerd: 09-01-05
Woonplaats: Roden

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-05 18:43

www.manegedehulhorst.nl

site klopt nie helemaal meer!! maar een gezellige manege met gezellige mensen en hele leuke paarden en pony's,

en tot slot een geweldig bos met zandpaden wat altijd mooi is

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Re: welk ponykamp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-05 15:42

Manege de Barlo is zoooooooo tof Haha!
Echt een aanrader.
www.debarlo.nl
Vaste pony/paard, veel springen, dressuur, buiten ritten, ook ga je mennen, je doet aan voltige is echt super gezellige leuke spelletjes enz.