(manege) Stal Ermelo

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cinnepin

Berichten: 8929
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: (manege) Stal Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:02

Je zegt niet te weten hoe dit paard zou lopen op buitenrit en daarom wel opstapte, maar niet passende zadels, slechte hoeven en vieze stallen zie je wel. Dan had je dus niet hoeven opstappen.

Bowo
Berichten: 2814
Geregistreerd: 11-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 21:30

Cinnepin schreef:
Je zegt niet te weten hoe dit paard zou lopen op buitenrit en daarom wel opstapte, maar niet passende zadels, slechte hoeven en vieze stallen zie je wel. Dan had je dus niet hoeven opstappen.

Ik ben niet eerst de hele manege afgelopen om alles te inspecteren. We hebben ook niet zelf ons paard opgezadeld, dus je ziet van tevoren vrij weinig van de paarden. Mijn paard zag er bij het opstappen prima uit. Pas toen de andere paarden in de bak waren, zag ik bij een daarvan de (enorm) slechte hoeven. Tijdens de buitenrit vielen de scheve kussens en het smalle kussenkanaal van de zadels van mensen voor mij op. Toen we terug waren zag ik dat ook veel andere dus scheef op hun voeten stonden en dergelijke. Iets wat je niet zo makkelijk ziet als een paard in beweging is en je zelf ook op een paard zit.

Laten we zeggen, ik ging er vanuit dat mensen goed zijn voor hun paarden, dan ga je niet eerst een uitgebreide keuring doen van alles. Als er dan 1 dingetje opvalt wat niet klopt, dat kan een keer gebeuren. Alleen als je dan eenmaal op pad bent en steeds meer slechte dingen ontdekt, kan je moeilijk terug. Je kan wel proberen om te voorkomen dat anderen dezelfde fout maken.
Dus hopelijk zien anderen mensen die op deze stal komen of hier naar toe willen gaan dit topic en kijken zij kritisch voordat ze opstappen omdat ze gewaarschuwd zijn. Dit heb ik zelf niet van tevoren gedaan, maar dat kan ik niet veranderen.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: (manege) Stal Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 13:56

Ze zoeken per direct een Hoofd Stal medewerker.
Geen idee of dat het met dit bericht te maken heeft?

xMissMonroe
Berichten: 123
Geregistreerd: 16-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 15:16

gohya schreef:
Ze zoeken per direct een Hoofd Stal medewerker.
Geen idee of dat het met dit bericht te maken heeft?

Waar heb je dit gevonden? Ik kan dit namelijk nergens vinden.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 11:37

Cookie222 schreef:
gohya schreef:
Ze zoeken per direct een Hoofd Stal medewerker.
Geen idee of dat het met dit bericht te maken heeft?

Waar heb je dit gevonden? Ik kan dit namelijk nergens vinden.


Uitgezocht, maar het is een andere manege hier in Ermelo.
Staat er wel erg verwarrend, Manege Ermelo is toch echt bekend als Sjerstin,staat op FB.