geen les

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manonk
Berichten: 116
Geregistreerd: 19-07-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:44

Ik zou gewoon weer gaan lessen en kijken of je het dan weer leuker vindt. Als je het dan nog niet zo leuk vindt kan je alsnog erover nadenken om te verkopen

Riannee
Berichten: 259
Geregistreerd: 02-04-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 17:45

*oeps*
Sorry!! Foutje ...
Ik wist niet wat quote was.. Nu wel Even kijken hoe je hem moet verwijderen

fan
Berichten: 114
Geregistreerd: 31-03-06

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 22:36

Het is al eerder gezegd, maar neem weer les. Kijk of je er weer plezier in krijgt. Zou toch zonde zijn als je je paard gaat verkopen.

memo
Berichten: 89
Geregistreerd: 09-09-05

Re: geen les

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-06 12:52

Geef je zelf de kans om het uit te zoeken en neem terug les, als je het dan na een tijdje niet meer leuk vindt of zo dan kan je er nog altijd mee stoppen.
Al moet ik zeggen dat ik betwijfel of het probleem wel zozeer in het geen les meer nemen ligt. Zou het niet kunnen dat het doordat het niet goed gaat met je huidige paard wat gedemotiveerd ben? En als je daarbij ook niet meer lest zit je misschien in een vizieuze cirkel.
Ik zou in elk geval terug met je huidige paard terug les nemen, als er dan verbetering in komt zal je zo weer weten waarom je rijdt!

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Re: geen les

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:42

Marieke, wil je het laten weten als je iemand hebt gevonden? Ook Lonneke wilt beginnen met lessen, mischien is er iets te regelen dat degene eerst jou les geeft en dan doorrijdt naar Lonneke?
Degene van wie ik les heb zit vol wat betreft aan huis les geven.
Is ook idd niet verkeerd om les te blijven rijden, er slippen al snel foutjes in, en een ander heeft een andere kijk op paard en ruiter als jij zelf. (zo dacht ik dat Ascot best braaf was, maar toen ik met die freestyle-lessen begon bleek het een dominante $%*^*$-knol te zijn )

patsur

Berichten: 7310
Geregistreerd: 19-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 17:43

les nemen bij een goede instructeur, vind dit niet ect eerlijk tegenover je paard!

cmstoutham
Berichten: 143
Geregistreerd: 17-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-06 19:50

les nemen, ik neem sinds kort springles en zowel mijn paard als ik genieten daar veel van, omdat zij een hekel heeft aan dressuur.
ik zou het niet eerlijk vinden, dat je je paard daarvoor inruilt voor een andere.
sucses

Bombarie

Berichten: 856
Geregistreerd: 08-05-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 12:45

Ik heb ook een hele tijd geen les gehad, ik zat toen krap bij kas dus stond op een stalling met een slechte bak enz... ik weet precies wat je bedoelt, ik leed ook een beetje aan zelfoverschatting, dacht dat ik het allemaal wel wist en kon, totdat iemand een keer foto's van me maakte en ik zag dat ik (terwijl ik dacht dat ik netjes rechtop zat) bijna horizontaal boven mijn paard ging in galop, mijn tenen nieteens naar buiten stoken maar gewoon bijna naar áchteren en dat ik met geld op mijn handen zou kunnen rijden zonder dat het er af zou vallen enz enz.. echt een ramp, les is gewoon keihard nodig vind ik achteraf, zowel voor de motivatie, als voor het welzijn van je paard en het onderhouden van je eigen "skills"!

krisjje

Berichten: 366
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Heiloo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 13:02

les..

mariettek

Berichten: 1691
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: Ermelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-06 16:33

Ik krijg nu zelf steeds minder les, en hoewel dat ooit eens mijn droom was (lekker zelf aanklooien en zelf bepalen wat je doet en oefent) mis ik de lessen nu wel!
Ik ga binnenkort ook weer even terug naar mijn oude manege, om even weer te voelen hoe het is om een vreemd paard onder je te hebben en iemand in de bak die je verteld wat je moet doen en hoe je het moet doen.
Ik raad je dus zeker les aan, veel plezier weer!

deedee19

Berichten: 7931
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Re: geen les

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-06 13:30

Juut schreef:
Marieke, wil je het laten weten als je iemand hebt gevonden? Ook Lonneke wilt beginnen met lessen, mischien is er iets te regelen dat degene eerst jou les geeft en dan doorrijdt naar Lonneke?
Degene van wie ik les heb zit vol wat betreft aan huis les geven.
Is ook idd niet verkeerd om les te blijven rijden, er slippen al snel foutjes in, en een ander heeft een andere kijk op paard en ruiter als jij zelf. (zo dacht ik dat Ascot best braaf was, maar toen ik met die freestyle-lessen begon bleek het een dominante $%*^*$-knol te zijn )


Dat is nog niet zo makkelijk. Ik ben twee jaar geleden begonnen met zoeken niks gevonden. Vanaf januari weer actief aan het zoeken en nog niks gevonden. Nu ga ik maar tijdelijk weer op de manege rijden.