Gestoord paard

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kadansjee

Berichten: 1608
Geregistreerd: 12-04-06
Woonplaats: Apeldoorn/Kootwijk, studerende in Utrecht

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 11:09

Ja idd..
Daardoor is kadans ook heeeel erg wild geworden.
Vroeger was het het liefst paard wat je kan hebben om mee buiten te rijden gaf geen kick maar nadat er met hem crosswedstrijden zijn gereden is hij nu niet te houden in het bos

mschuring

Berichten: 145
Geregistreerd: 24-03-05
Woonplaats: meppel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 13:03

elmiran schreef:

En dat moet je dus niet doen vind ik. Onze pony's zijn soms ook erg druk buiten...als je die laat gaan totdat ze moe zijn dan willen ze dat de volgende keer ook en heb je de hele weg onrustige paarden. Ik vind dat je er juist voor moet zorgen dat je, je paard rustig houd en niet zin geeft en gaat crossen. Als ze druk zijn ga ik draven dat werkt meestal het beste.



ja draven daar word ie nog gekker van dan gaat ie helemaal uit zijn dak het is een draver he!!!!!!
maar ik rij al meer dan 8 jaar met hem ik kan hem prima aan hij gaat ook alleen maar wanneer ik het wil.
maar dan heb je ook niet goed gelezen want hij probeert al zijn ruiters uit ook gewoon in de bak en dat flikt hij niet als ik op m rijd hij weet gewoon wie de baas is en dat is hij absoluut niet als ik met hem naar buiten ga en ik wil bijv alleen maar stappen dan ga ik alleen stappen zelfs in het bos blijft hij dan kalm en een rustig drafje op zn tijd maar daar word hij vaak opgewonden van. maar ik beslis wanneer hij mag en kan crossen en niet hij zelf.