Wat hebben jullie zoal meegemaakt?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Wat hebben jullie zoal meegemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 17:58

Hey,
Het leek mij wel leuk om een topic te openen waar iedereen kan neerzetten wat hij/zij allemaal heeft meegemaakt met een paard/pony
Ik ben benieuwd Knipoog

Groetjes

Thessa

Berichten: 1663
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:01

Teveel Knipoog Haha nee, ik weet niet waar ik moet beginnen.

Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 18:46

Hehe Tong uitsteken
Is er zo niet één ding dat héél speciaal is Tong uitsteken

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 20:03

Heel veel mooie momenten maar ook minder goede Haha! Zo is Chipie 1x zwaar op mijn voet gaan staan en is er een stukje gevoelloos Scheve mond, niets aan te doen, en ze heeft mij eens een keer tot bloedens toe in de rug gebeten (wachten in een ziekenhuis duurt lang Schijnheilig ) Maar toch blijft het een supermooi knolletje en zie ik haar nog steeds even graag! Het mooiste moment was toen ze kolieke had. Toen ging ik in een hoekje in de stal liggen en kwam ze met der hoofdje op men schoot liggen Haha!

...Penny Clown ...

Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-05 20:05

Auw pijnlijke paardje Tong uitsteken
Lijkt me wel super als die zo op je schoot komt liggen

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:21

chipieke schreef:
Het mooiste moment was toen ze kolieke had.


Lijkt me niet zo'n mooi moment eigenlijk Verward Wel leuk dat ze d'r hoofd op je schoot legde Knipoog

Ehm.. ik heb zoveel meegemaakt dus ik weet niet wat ik neer moet zetten Bloos Maarjah.. ik ben nu heel blij met m'n verzorgpony Twister en natuurlijk ben ik ook heel blij met Quintus.. Haha! Elke keer dat ik ze zie of zelfs al aan ze denk is een mooi moment Lachen
Liefs Diana Kusje

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:55

Het ergste moment;

EX-pony van mij die we hadden verkocht, en toevallig door is verkocht aan de manege waar ik reed, stond daar in stands Scheve mond en heeft zichzelf opgehangen, gevolg mag je zelf bedenken :'(

Mooiste momenten; Dat ik paard kreeg en veulens zien worden geboren van onze welsh A's.

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 18:57

Ergste moment dat ik me eerste paardje weg moest brengen

Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-05 19:33

klaasjuhhh schreef:
Het ergste moment;

EX-pony van mij die we hadden verkocht, en toevallig door is verkocht aan de manege waar ik reed, stond daar in stands Scheve mond en heeft zichzelf opgehangen, gevolg mag je zelf bedenken :'( .

Opgehangen?
Aan haar halster ofzo?
Wat erg Ach gut

pandoralover
Berichten: 64
Geregistreerd: 10-12-04
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 19:37

ik ben 2 weken geleden van een paard op de manege gevallen
en toen zat er een sgeur in mijn spiertje(arm) was erg pijnlijk maar ik
heb ook hele leuke dingen mee gemaakt!!!!!!!!!!!!

Mi_Amore

Berichten: 14849
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 20:37

Diana_14 schreef:
Lijkt me niet zo'n mooi moment eigenlijk Verward Wel leuk dat ze d'r hoofd op je schoot legde Knipoog

Ehm.. ik heb zoveel meegemaakt dus ik weet niet wat ik neer moet zetten Bloos Maarjah.. ik ben nu heel blij met m'n verzorgpony Twister en natuurlijk ben ik ook heel blij met Quintus.. Haha! Elke keer dat ik ze zie of zelfs al aan ze denk is een mooi moment Lachen
Liefs Diana Kusje


Haha! Ik wil maar zeggen dat het mooiste moment gebeurde toen ze kolieke had Haha!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-05 23:51

Pff,heb zoveel mooie dingen met Laine mee gemaakt en ook genoeg minder leuke dingen.
Het is gewoon een heerlijk beest met karakter en ben stapel gek op haar Lovers,maar soms waren er ook dagen dat ik er kon schieten.Mooiste moment met Laine is denk ik wel toch ten eerste na zon 4 jaar lang haar te hebben verzorgd,dag in dag uit.Ze 1 juli 2004 mijn eigen pony werd en daarna natuurlijk de eerste keer dat ik op haar zat en ze zo braaf met me weg stapte of het dood normaal was!.Ook de eerste keer dat ik haar op de trailer zetten en haar gewoon mee kon nemen waarheen ik wou,en op vakantie ben geweest met haar Lovers.Zoveel ontzettend voor mij speciale mooie moment.Maar het wat toch elke keer weer mooi is als ze me heel voorzichtig met een oog op mij gericht gaat krabbelen...Echt heel voorzichtig...LoversJa dan laat ze me smelten vooral omdat zij echt geen knuffel/tuttel paardje is...Jah mooie momenten genoeg ook nog allebei de keren dat ik haar veulens de eerst keer zag!..De mindere leuke was vooral dat ze opeens nog al bokkerig werd enzo en ik bang werd maar daar komen we nu weer boven op en gaat al beter!

Met zafira was het mooiste moment dat ze lag te slapen(veulentje)en ik binnen kwam en naast haar gingen liggen,en zij zich beetje tegen je aan duwt en der beetje over me heen legde en der oogjes dicht deed Lovers.En zo hebben we een tijdje gelegen samen...Ow en niet te vergeten met Ludje gewoon alle keren dat we samen lekker door het bos hebben geslenterd Lovers.Het ergste was bij hem toen hij nogal veel blesures had Ach gut

Pam87

Berichten: 4372
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 00:33

toen ik mijn paardje vorig jaar kreeg\
en nu al elke zomer lekker buite kan rijden

en sinds 3 weken een paardje van 2 erbij heb

Steff_

Berichten: 5394
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 01:52

Uhm.. ja teveel om hier neer te zetten eigenlijk Haha!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 15:43

hetergste moment met mijn paardje was toen ik haar in de trailer had staan, dat ze eerst een been over de stang in de trai;ler had, en er daarna onderdoor probeerde te komen. klinkt nu misschien niet zo erg meer, maar destijds stond ik doodsangsten uit Scheve mond

wat ik prachtig vond is toen ik het halstertouw in mijn handen kreeg. het voelde zo raar, met twee handen stevig het touw vast houden, zatdaar ook nog mijn Lachen paard aan Tong uitsteken