mijn verzorgshet is overleden

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
z0rr0
Berichten: 3069
Geregistreerd: 19-07-04
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-05 20:32

anne_lieke schreef:
sterkte!!!


Als twee bruine ogen vragen:
'help mij' want ik voel me niet fijn,
mag je dan omdat je voelt
dit is het einde, egoistisch zijn?

Als je van de dierenarts hoort:
Dit komt nooit meer goed
en hij krijgt steeds meer pijn, mag je dan
Omdat je hem niet kunt missen, egoïstisch zijn?

Als twee trouwe ogen
zich voorgoed sluiten en je zonder
hem naar huis toe moet,
Met een halster in je hand
en je hart vol pijn, dan probeer
je jezelf te overtuigen:
'ik mocht niet egoistisch zijn'

Al die tijd met z'n tweetjes,
elke dag samen was een feest
en in al die jaren is hij zelf
niet één keer egoistisch geweest.



wat een mooi gedicht Schijnheilig
ik weet niet hoe ik het gewoon moet zeggen.
maar ik moet gewoon janken.
hij was zo lief.
ik ben er over heen al mis ik hem nog heel erg.
ik denk er niet meer bij na dat zorak dood kan gaan.
maar dit gedicht laat me emotie weer gaan.

groetjes z0rr0

lotjuhh

Berichten: 916
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: hendrik-ido-ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 12:53

aggossj meid, veel sterkte hor Lovers

m0ppii_TaM

Berichten: 3
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Benschop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:11

Sterkte Ach gut Ach gut

lovelygirly

Berichten: 3541
Geregistreerd: 20-03-04
Woonplaats: Uuut de achterhoeeek!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 23:59

gewoon gaan verzorgen en lekker door vertroetelen misschien iets vaker maar er niet aandenken dat die dood gaat want voor het zelfde geld word die 44 Knipoog
ik heb helaas ook de pech gehad.
maar ik verzorg gewoon door met me andere verzorgpaarden en denk er ook niet aan dat die dood gaan Knipoog

maar erg veel strekte hoor Ach gut Ach gut

djerada
Berichten: 543
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-05 18:58

Hoi lieverd!
Ja, ik weet.. super K*T dat paulus is ingeslapen.. Verdrietig
Ik mis hem ook zo!
Steeds maar weer, keer op keer.. Als ik bij de verzorgpony's ben, wil ik ZO graag de wei in rennen en heerlijk met paulusje knuffelen, ze zachte lieve mooie koppie, ze schattige gedrag... Huilen Ik kan er zooo om janken...
Dat ik hem mis is vanzelf sprekend maar ik (en diana denk ik natuurlijk ook) waren echtgek op hem. We deden in het begin (toen we de verzorgpony's) steeds alles met hem. Dat veranderde.. het werd steets minder. Want wij kregen er verzorgpaardjes bij, en paultje graasde toch lekker in de wei. Nu wou ik dat we dat konden terug spoelen, dat we heel veel met hem gingen doen zolang dat nog kan... Maar... Maar nu is dat te laat. Hem zien, hem voelen, naar hem kijken, hem poetsen.... dat kan allemaal niet meer... Het enigen wat ik nu nog kan, is hem op foto's zien, die ik nog van hem heb.

Gelukkig is deze super schat heel oud geworden. En daar zijn we natuurlijk wel allemaal hartstikke blij om! Hij is dacht ik zelfs ouder dan 35 geworden! Gelukkig, maar. Hij was heel oud en erg vaak gebeurde er iets met hem helaas, zoals diaree, haken in zijn mond, luizen enz. enz.

Ik wou dat ik Paultje hem nu nog ZO kon bedanken. Dat hij mijn liefde voor hem voelde. Ik hoop dat hij dat wel heeft gevoeld, toen hij nog leefde... Ik heb zozozozozooooo veel van hem geleerd. Deze oude, super, lieve schat, was zo een leerzame pony! En zeker voor mij, want het was mijn eerste verzorgpony (samen met dominique!). Ik denk dat ik heel veel van mijn kennis van het omgaan van paarden heb geleerd aan paultje... En ik denk diana ook wel....

Lieverd, Paultje; Ik mis je, mijn schat. En ik hoop, dat waar je ook bent, dat je het goed hebt. Ik zit nu met tranen in m'n ogen, en een brok in mijn keel... Van verdriet, van mijn gevoelens. Kon ik nu maar bij je zijn. Voor eeuwig en altijd. Je was dan maar mijn verzorgpony.. Maar ik zag je gewoon als 'mijn eigen pony'. Lieve schat, rust zacht.. En weet, alles komt goed.... Rust zacht, rip paultje....

Still missing you

Groetjes Yerma