WHAAA met mn verzorgpony naar 't strand morgen!!!!

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

WHAAA met mn verzorgpony naar 't strand morgen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 19:08

Heej bokkurwz!!

Ik heb toch zo'n zin in morgen!! Dan gaan we naar het strand, Patty (verzorgpony) Nikita (pony bij verzorgpony) Rozette (eigenaresse van de 2) en ik!!

We gaan om 11 uur de trailer ophalen, dan inladen (hopelijk willen ze erin, ze hebben nooit in een trailer gestaan Schijnheilig alleen als veulen) en naar het strand.. we gaan daar ongeveer een uurtje rijden denk ik, en dan weer terug!! echt zoo leuk!! Heb dr echt zin in!! Rozette's vader brengt en haalt ons, echt zoo tof!! en we lenen de trailer van een klasgenootje, echt tof!! Op nikita rijden we gewoon op t strand en patty gaat voor t karretje!!

Ilse

ChubbyCheeks

Berichten: 63
Geregistreerd: 13-12-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:29

Vet!!! Wish you good luck! Haha!

maanmeisje

Berichten: 125
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:34

coooll!! gaaaaf!! das echt vet leuk joh! NOu veel plezier dan maar

EngeltjeS

Berichten: 16644
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 19:37

gaaf!!!
fotos maken he Tong uitsteken Haha!

Spoec
Berichten: 1385
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Thuis :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 20:24

Leuwk Haha!
Jah fotos idd Haha!
Veel plezier !!

ashleey

Berichten: 129
Geregistreerd: 28-12-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:17

leuk joh veel suc6 ermee dan maar

theelichtje
Berichten: 2258
Geregistreerd: 16-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 21:44

ooh superleuk!
veel plezier morge (maar dat zal wel lukken zeker... Lachen )

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 22:04

Jah, idd!! Kheb fotorolletje gekocht dus moet wel lukken met die foto's (jaja, ik weet het, lekker ouderwets tegenwoordig Schijnheilig )

Maargoed, bel ik net ff om de laatste dingen af te spreken, is de vader van Rozette ziek, die ons zou rijden Boos! en dan bellen ze ook niet even ofzo, nee.. Maarjah, moet morgen gaan bellen of ie kan rijden.. hij moet maar lekker beter worden hoor!! Jeetje, hebben wij weer Verdrietig Huilen

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 23:03

Ik hoop voor jou dat je morgen kan gaan, succes alvast!

Eve_lien

Berichten: 12252
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 00:22

Aaaw wat leuk!
Hopen dat het weer meezit en alvast veel plezier!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 10:06

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHWWWWW hijs weer beter dus we GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN oeeeeeeeehhhww wat heb ik zin whaaaa kan niet meer wachten maar moet helaas nog maar Schijnheilig Alleen nu nog maar hopen dat het lekker droog blijft, anders doe ik die weergoden iets Schijnheilig AAHWW, kan echt bijna niet wachten!!

Ik laat het jullie vanmiddag of vanavond zo snel mogelijk weten!!

*PS, de foto's moeten eerst afgedrukt worden en daarna moet ik nog iemand vinden die ze in wil scannen, daarna zien jullie ze pas Schijnheilig *

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 11:48

leuk hoor..
ik hoop dat ze de trailer in willen en dat het een leuke strandrit word

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 13:24

Leuk joh!
Veel plezier... Lachen

none
Berichten: 5541
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 17:02

en hoe was het??? :p ben nieuwschierig. Wilden ze makkelijk in de trailer??

Spoec
Berichten: 1385
Geregistreerd: 24-12-04
Woonplaats: Thuis :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:14

Jah hoe was het?
Zeker wel leuk..
Waar blijft je verhaal?
Of mis ik hier iets?

_Tiara
Berichten: 3794
Geregistreerd: 11-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 21:52

Wauw! Ik kan me voorstellen dat je er zin in hebt *LOL* !
O, je bent al geweest Tong uitsteken , hoe was het Lachen ?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-04 22:51

Ach ja.. en toen kwam het verhaal:

niet geweest Huilen Huilen Huilen

We gingen de trailer halen, wilden de electra aansluiten (voor de lichten en voor het remmen geloof ik) was het snoer te kort en paste er niet in (in het stopcontact onder de auto).. We hebben nog geprobeerd om het stopcontact naar voren te halen maar dat lukte ook niet, dus zijn we maar zonder trailer weer naar huis gereden Verdrietig Ik voelde me echt zo l*llig.. Maar goed, toen de paarden maar even gepakt en lekker naar het bos (zonder bomen Schijnheilig ) gegaan daar een kwartiertje vandaan.. Ik op Nikita (pony die k niet verzorg) en Rozette met het karretje met Patty. T was echt onwijs gezellig, maar Nikita kan dus echt niet stilstaan, weet niet wat moe worden is en als ik ff in galop ging dan GING ze me toch aan de kletter Schijnheilig Dus op een gegeven moment ga ik een hoge heuvel op een paar keer, ging goed.. toen nog een keer en toen dacht ze: Jah, daaaaaag, doe het toch lekker zelf!! dus ze stond acuut stil (zaten in galop Schijnheilig maar kon want er zaten geen gaten oid en was niet glad) en geeft een bok en draait heel fel een bochtje, dus ik kon dat niet uitzitten en val er vanaf, had de teugels nog vast dus ze kon niet wegrennen, en we glijden samen naar beneden (waar ik er dan vanaf viel, kwam ook lichtelijk door mn jas enzo Knipoog )... Dus ik sta op, Rozette die was ff om die heuvel heen gereden en ziet mij ernaast staan, zegt ze: 1-0 voor Nikita!! en ze zat me gewoon uit te lachen Boos! Maar t was wel grappig, zat helemaal onder de modder Tong uitsteken dus k stap op, zegt Rozette: gaat ie Tong uitsteken Lekker laat, zat er alweer op maargoed Schijnheilig en wel weer in galop geweest daarna, en ze bleef maar aan de kletter gaan.. Heb haar ook de hele weg aan het werk gezet zegmaar, telkens naar links en naar rechts buigen enzo.. Toen we weer naar huis gingen stapte ze echt, nog steeds wel energie, maar toch stapte ze.. en dat doet ze lekker nooit bij Rozette Tong uitsteken Schijnheilig toch goed aan het werk gezet dan, ze was ook lekker bezweet Tong uitsteken

Maar mn klasgenootje, van wie we de trailer ook leenden, zei zo: ja, je mag volgende week wel mee op die andere pony naar het strand.. Maar.. Ik weet niet of ik dat moet doen, nu ik er vanaf ben gevallen, en ze is nog nooit op het strand geweest, dus weet het niet zo goed.. Het mag wel, ik wil ook wel maar of het slim is.. miss hou ik haar daar al helemaal niet meer Nja, nog ff over denken (is niet morgen maar volgende week vrijdag)

Ilse

Kikka

Berichten: 4691
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:27

Aaaaah, jammer dat jullie niet naar het strand geweest zijn. Maar evengoed toch wel leuk gehad denk ?
Geen pijn gedaan ?

EngeltjeS

Berichten: 16644
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:32

gen pijn????
was zeker leuk in het bos voor de rest?

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-04 15:08

T was wel gezellig, geen pijn gedaan gelukkig Tong uitsteken alleen nu beetje spierpijn, en dat op mn verjaardag Schijnheilig


Ilse Tong uitsteken

P.S. Iedereen een hele fijne jaarwisseling toegewenst en.. vooral, voorzichtig met het vuurwerk he!! XXX

Pops

Berichten: 2649
Geregistreerd: 28-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 00:26

Proficiat met je verjaardag!

Mijn paardje kan ook niet stilstaan alleen als ik naast haar sta wel Haha! Knipoog

Gelukkig heb je je niet pijn gedaan!

PrietPraat
Berichten: 5110
Geregistreerd: 11-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 00:30

idd gelukkig geen pijn *LOL*

Jeaninee
Berichten: 871
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 16:02

Jammer zeg dat het niet doorging .. maar het bos was ook leuk toch Lachen en gelukkig kon je om je val lachen Knipoog

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-05 17:36

Hahaha, en niet zo een beetje ook, lachen Tong uitsteken ze zei echt zo: 1-0 voor Nikita en toen ff uitlachen, en toen pas van: gaat het Tong uitsteken dat was echt onwijs grappig Tong uitsteken

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:48

Jammer dat je niet naar het strand kon,
volgende keer beter Lachen
Gelukkig dat je je geen pijn had gedaan