Stom gedoe?

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Stom gedoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 20:29

Hoi!

Ik heb echt een rare/stomme 'vriendin' waarbij ik volgensmy niet eens mijn mening bij mag zeggen...ze zij zo: als je een veulen had...waarvoor zou je het beleren? ik zo: endurance, springen, western, veelzijdigheid (duh) en dressuur....

Zij meteen...DRESSUUR?????? das kakkerig weetje wel....ik denk egt zo: nou wat een vriendin...ik mag dressuur niet eens mooi vinden...als ik het over dressuur hebt, begint ze het over 'dressuurkakker' te hebben, dus eigenlijk is ze helemaal niet aardig, ookal vind ze mij de aardigste uit de klas, als ze dat zo wil houden moet ze vooral zo doen.

Ik kan wel lelijk gaan doen, maar dan heb ik in de klas geen vrienden meer (de klas is nl. al zo...kaa met de uu aan de tee) Dus weet iemand wat ik kan doen???

groetjes
jennifer

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 20:42

nou,niet echt een leuke "vriendin",hé Verward
het is toch je eigen mening van wat je van dressuur vind ?!
tjah,ik weet niet echt wat ik der aan zou doen (me vriendin is even paardengek als ik,dus)....
maar het beste is gewoon negeren denk ik
laat die vriendin maar lekker kletsen Tong uitsteken

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 20:56

HoI!

dankje...zij is ook een paardengek..(maar niet zo erg als ik..zij gaat er gewoon maandag naartoe enzo verder niet)

Maar okay...dankjoe!

xxx
jennifer

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:18

Wat een vriendin dan Scheve mond
Ze hoort gewoon je menig te respecteren hoor.
Ik zou er eens met je vriendin over proberen te praten.
Zeg dat je het niet leuk vindt dat ze zich zo gedraagt, en dat ze jouw mening moet respecteren.
Als ze dan wél naar je wil luisteren.

Succes ermee Lachen

Nynke15

Berichten: 116
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 21:46

Nou, dan is dressuur toch lekker kakkerig? Tong uitsteken
Laat haar dat maar lekker vinden, maar maak het wel duidelijk dat je het niet leuk vindt als ze zo reageert.
Voor de rest die rotopmerking negeren en het lekker over dressuur blijven hebben. Ze wordt er vanzelf zat van om telkens commentaar te moeten leveren, en als dat niet zo is zoek je lekker iets van haar dat kakkerig is... Tong uitsteken

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-04 21:58

Dankjewel voor de handige tips allemaal! (er mogen er van mij meer komen hoor)

chita1
Berichten: 136
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-04 23:02

Als ze nog eens zo'n opmerking maakt zou ik als ik jou was proberen gewoon tegen haar te zeggen dat je dat niet leuk vind. Dat jij een andere mening hebt en graag wilt dat ze dat accepteerd. Jij bent haar beste vriendin in de klas dus ik denk dat als je haar heel duidelijk maakt dat je dit echt niet leuk vind dat ze dan wel ophoud.

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 14:32

Das een aardige vriendin Scheve mond
Verder gewoon haar commentaar negeren en niet op in gaan
De basis is toch ook eigenlijk gewoon dressuur Verward

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-04 19:59

ja...daarom! ze vind zelf het wijken vind ze super, maar dressuur vind ze kakkerig?? dan dacht ik later ook: waarom vind je paardrijden en wedstrijdjes (Fproeven) rijden dan leuk?

xjessiex

Berichten: 715
Geregistreerd: 23-09-03
Woonplaats: wkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 19:07

Lekker laten praten,
Zolang jij het leuk vind is er toch niks aan de hand?
Maar snap dat je het wel vervelend vind dat zij zo praat!

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 20:17

Nynke15 schreef:
Nou, dan is dressuur toch lekker kakkerig? Tong uitsteken
Laat haar dat maar lekker vinden, maar maak het wel duidelijk dat je het niet leuk vindt als ze zo reageert.
Voor de rest die rotopmerking negeren en het lekker over dressuur blijven hebben. Ze wordt er vanzelf zat van om telkens commentaar te moeten leveren, en als dat niet zo is zoek je lekker iets van haar dat kakkerig is... Tong uitsteken


Ja idd.. en ik zou er gewoon om lachen hoor. Hoe vaak zeggen mensen wel niet tegen mij bijv: Oow ga je weer figuurzagen?? Dat is saai om naar te kijken hoor!.

Naja kijk ik moet daar gewoon om lachen en maak er zelf ook grapjes om. Haha!

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-04 20:23

KazimirOrryS schreef:
Ja idd.. en ik zou er gewoon om lachen hoor. Hoe vaak zeggen mensen wel niet tegen mij bijv: Oow ga je weer figuurzagen?? Dat is saai om naar te kijken hoor!.

Naja kijk ik moet daar gewoon om lachen en maak er zelf ook grapjes om. Haha!


Já...dan zeggen ze het op een leuke manier, daar kan je om leggen, zij zegt het echt egoisctisch weet je wel, bij haar is niks leuks aan! dat is nog wel leuk 'figuurzagen' daar kan je nog wel om lachen!

develsgirl

Berichten: 294
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 18:40

ik vindt dit een beetje penny,
als ze zo rot doet enzo dan is het toch geen echte vriendin?
iedereen die begindt met paardrijden krijgt de basis en dat is meer gericht op dresuur als op een andere tak van de sporten dus dresuur is nog helemaal niet zo kak als ze denkt,
bekakt zijn heeft niks met dresuur te maken

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-04 19:30

develsgirl schreef:
ik vindt dit een beetje penny,
als ze zo rot doet enzo dan is het toch geen echte vriendin?
iedereen die begindt met paardrijden krijgt de basis en dat is meer gericht op dresuur als op een andere tak van de sporten dus dresuur is nog helemaal niet zo kak als ze denkt,
bekakt zijn heeft niks met dresuur te maken


Echt een vriendin is ze ook niet.....en dat weet ik, dat hebben er al heel veel gezegd...en ze zei het zelf ook een keer dat het gehele paardrijden dressuur was, dus eigenlijk snap ik ook niet waarom ze zo stom doet. Maar ik had er met haar over gepraat, dus nu weet ze het Pling

Tibamar

Berichten: 8365
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 23:12

Als je dressuur rijd ben je toch niet gelijk een dressuurkakker...
Als jij graag dressuur rijdt...moet je dat gewoon doen!!!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 13:34

Dressuur is de basis van alles. Zonder een beetje dressuur kom je niet echt ver. Dan kan je je paard niet eens sturen.
Maar wel een beetje rare vriendin, dat ze jouw mening niet respecteerd Verward

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 16:31

Anouar15 schreef:
Dressuur is de basis van alles. Zonder een beetje dressuur kom je niet echt ver. Dan kan je je paard niet eens sturen.
Maar wel een beetje rare vriendin, dat ze jouw mening niet respecteerd Verward


Weet ik, van mij mag ze dressuur best leuk vinden hoor...maar tis dat ik springen leuk vind, maar als ik het niet leuk zou vinden zeg ik ook niet tegen haar: springmuts ofzo...

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:11

Slaat nergens op...

Ik ben ook geen dressuurkakker, zelfs geen dressuurruiter, maar vind het toch leuk om af en toe eens lekker te dressuren en af en toe mee te doen aan een onderlinge dressuurwedstrijd op de manege, terwijl ik toch het liefst op buitenrit ga!

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 17:14

Heranda schreef:
Slaat nergens op...

Ik ben ook geen dressuurkakker, zelfs geen dressuurruiter, maar vind het toch leuk om af en toe eens lekker te dressuren en af en toe mee te doen aan een onderlinge dressuurwedstrijd op de manege, terwijl ik toch het liefst op buitenrit ga!


ja...ik ga ook gewoon liever een lekkere buitenrit doen, maar ja Verward

TurboBoem

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:05

Laat lekker zeuren. Als ze jou mening niet accepteert, heeft ze alleen zichzelf ermee. Vooral als jij zegt: Vind jij misschien, maar ik niet.

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:54

Als jij dressuur leuk vind, vind je het leuk, en dan ben je volgens hun maar een kakker. Je weet toch zelf beter. Laat ze maar l*llen! Trouwens, ik heb geen bezwaar tegen kakkers! (ze noemen mij ook altijd dressuurmuts, of dressuurkakker, maarja, want geef ik erom.)

TurboBoem

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 02:02

Angeliek schreef:
Als jij dressuur leuk vind, vind je het leuk, en dan ben je volgens hun maar een kakker. Je weet toch zelf beter. Laat ze maar l*llen! Trouwens, ik heb geen bezwaar tegen kakkers! (ze noemen mij ook altijd dressuurmuts, of dressuurkakker, maarja, want geef ik erom.)

Dat is nou de juiste instelling OK dan! Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 03:21

Geen mens, maar ook geen enkel mens heeft het recht je je geluk te ontzeggen. Dus als je ziel en zaligheid ligt bij het beoefenen van de dresuursport, heeft geen enkel mens het recht om je dat te ontzeggen of daar een stokje voor te steken. Iedereen die dat doet is niet goed bezig. En verdient het niet om de titel "vriendin" te dragen.

_Jennifer_

Berichten: 2965
Geregistreerd: 23-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 09:32

Cassidy schreef:
Geen mens, maar ook geen enkel mens heeft het recht je je geluk te ontzeggen. Dus als je ziel en zaligheid ligt bij het beoefenen van de dresuursport, heeft geen enkel mens het recht om je dat te ontzeggen of daar een stokje voor te steken. Iedereen die dat doet is niet goed bezig. En verdient het niet om de titel "vriendin" te dragen.


Zo dan! na...geluk ontzeggen is het ook weer niet, en een vriendin is ze ook niet, ik word helemaal gek van haar. Maar zij denkt wel andersom Verward maar mooi gezegd Haha!

Ferroowtje

Berichten: 1247
Geregistreerd: 18-10-04
Woonplaats: Eefde & Groenekan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 21:56

Jeah Cassidy echt prachtige tekst.. al aan gedacht schrijver te worden? maar 100% mee eens, doe wat je zelf wil en trek je niets van de rest aan!!!