Zorg je goed voor je paard?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NkPrecious

Berichten: 1193
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Linde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:52

thnx!! en nee joh tuurlijk dacht ik dat niet Knipoog kom wel op meerdere forums waar we ook zulk soort gesprekken hebben hahaha maar deze fantasien had k nog niet gehoord maar kbegin et door te krijgen dus morgen begin ik met de gewichten van me pa aan de bakstukken dan loopt het ook al veel mooier Clown

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 19:58

Ben vandaag eens gaan rijden wat ook niet vaak gebeurt!! en ik moest vandaag trainen voor de wedstrijd(en dan wel met een stroomzweepje.. schikdraad... prikkeldraad... touw.. hijskraan..enz. enz.) ik heb 10x per jaar concour en ik train me paardje 1 dag van te voren Bloos dus dan wordt het 20x per jaar dat ik rij Bloos om me paardje vit te krijgen voor de wedstrijd bindt ik hem gewoon vast aan een vrachtwagen.. laat die 2x over de a1 rijden en reken er maar op dat me paardje dan vit is!! dat beest moet eens lopen!!

Ik heb morgen dus een wedstrijd en me paardje wou vandaag niet lopen! Stoom uit je oren dus geen eten!! en ja bevroren water(extra koud en bovendien heeft ie de hele nacht ook nog is wat te doen zodat ie de muizen niet wakker maakt Clown )

groetjes.. ene ik wens me zelf in iedergeval veel succes morge

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:18

NkPrecious schreef:
hoihoi, ik ben hier nog niet zo lang heb alleen even de laatste bladzijde gelzen maar kga even vertellen hoe mijn paardje erbij staat nu (om tog even ontopic te komen weer strax wordt ie nog dichtgegooit wegens offtopic praten Tong uitsteken ) naja iig ik heb dus een veulen en hijs nu ruim 7 maanden. Hij staat buiten in de wei lekker met zen leeftijsgenootjes en ze hebben een inloopstalletje. Verder staan de rest van de paarden ook buiten dan bouwen ze een goeie weerstand op en worden ze minder vaak ziek stalstaan heb ik et opzich niet heel erg meer op, in de winter s'nachts daar kan ik nog wel inkomen maar in de zomer????? paard hheb ook frisse lucht en bewegingsruimte nodig moe je je voorstellen dat wij in een hokje van 2 bij 2 werden gestopt. ... tot zover mijn serieuse reactie op dit o zo serieuze topic Tong uitsteken Cool zijn er meerdere mensen die hun paard praktisch het hele jaar op et land hebben staan?

Boos! Dierenbeul!!!!! Verdrietig

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:19

NkPrecious schreef:
thnx!! en nee joh tuurlijk dacht ik dat niet Knipoog kom wel op meerdere forums waar we ook zulk soort gesprekken hebben hahaha maar deze fantasien had k nog niet gehoord maar kbegin et door te krijgen dus morgen begin ik met de gewichten van me pa aan de bakstukken dan loopt het ook al veel mooier Clown

Wel minstens 100 kilo das et beste *LOL*

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:30

pricilia schreef:
Ben vandaag eens gaan rijden wat ook niet vaak gebeurt!! en ik moest vandaag trainen voor de wedstrijd(en dan wel met een stroomzweepje.. schikdraad... prikkeldraad... touw.. hijskraan..enz. enz.) ik heb 10x per jaar concour en ik train me paardje 1 dag van te voren Bloos dus dan wordt het 20x per jaar dat ik rij Bloos om me paardje vit te krijgen voor de wedstrijd bindt ik hem gewoon vast aan een vrachtwagen.. laat die 2x over de a1 rijden en reken er maar op dat me paardje dan vit is!! dat beest moet eens lopen!!

Ik heb morgen dus een wedstrijd en me paardje wou vandaag niet lopen! Stoom uit je oren dus geen eten!! en ja bevroren water(extra koud en bovendien heeft ie de hele nacht ook nog is wat te doen zodat ie de muizen niet wakker maakt Clown )

groetjes.. ene ik wens me zelf in iedergeval veel succes morge


Ag 20x per jaar dat is wel genoeg hoor.
Wat heeft jou paard een luxe zeg!

Veel succes dan maar he Haha! .

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:30

patriesb schreef:
heb net weer mn 9 urige oude paard gereden, vooor de zekerheid voor morgen, nou hij vond de stang en trens toch niet zo leuk, heb er toen maar idd gewichten aangehangen, ging een stuk beter:) alleen hij deed idd af en toe de koprol ach is leuke afwisseling:)

Ow daar worden ze zo soepel van Haha! Misschien iets zwaardere gewichten...3 koprollen achter elkaar worden ze echt los van Haha!

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:32

patriesb schreef:
heb net weer mn 9 urige oude paard gereden, vooor de zekerheid voor morgen, nou hij vond de stang en trens toch niet zo leuk, heb er toen maar idd gewichten aangehangen, ging een stuk beter:) alleen hij deed idd af en toe de koprol ach is leuke afwisseling:)



Ag ja, afwissseling is ook belangrijk voor de RUITER.
En die koprollen daar worden ze heel erg soepel van Knipoog !!

Vondt hij de stang en trens niet zo prettig?
Dat is raar die van ons willen dat met plezier, die scharenbitten dat vinden ze maar niks Scheve mond .

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 20:47

Ja, precies.

Wij kopen alles op de groei.Stel je voor zeg dat je 2 keer iets zal moeten kopen. Scheve mond zonde van het geld.

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:02

patriesb schreef:
precies, met jouw kan ik praten;)

Knipoog

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-04 21:09

Jockey_my schreef:
Ja, precies.

Wij kopen alles op de groei.Stel je voor zeg dat je 2 keer iets zal moeten kopen. Scheve mond zonde van het geld.

ik niet, ik koop het op veulenmaat en laat het gewoon om, meegroeien doet het vanzelf, en anders heeft het paard gewoon pech, net als die voeten van chinese vrouwen vroeger

Patriesja

Berichten: 3187
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 01:57

idd en dan moeten ze maar niet al te snel groeien hoor:P (ik heb nieuw profiel aangemaakt!!)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 09:53

patriesb schreef:
das ook een manier Pling veulenspullen zijn goedkoper OK dan!


Je mag een veulen niet zo vroeg inrijden hoor!!! Vork

Lisjuh87

Berichten: 3665
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 14:45

tobilover schreef:
Je mag een veulen niet zo vroeg inrijden hoor!!! Vork

Je kan niet vroeg genoeg beginnen Tong uitsteken Tenminste dat zeggen ze altijd Haha! Ik doe altijd wat andere zeggen want dat is toch het beste Clown

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132106
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 15:11

Tsjonge jonge, ik heb ik tijden al niet zoveel slap gezwets gelezen *LOL*
Volgens mij had de topicstarter toch een andere bedoeling met het openen van haar topic.
Dit gaat helemaal nergens meer over en bovendien zijn er andere fora op Bokt waar deze kletspraat wel welkom is; vandaar een slotje.