Zorg je goed voor je paard?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:28

z0rr0 schreef:
de logica!!
ik denk dat de meeste bokkers heel goed voor hun pony/paard zijn OK dan!
maar elke pony verdient soms een tik.
en mijn verzorgpony krijgt ook geen voer omdat ze te dik is

Ja het kwam er niet helemaal soepel uit Vork

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:54

neej oke.. ik wist ook wel dat het niet echt was(van dat benen optillen enz.) ma van dat geen voer geven vind ik toch wel zielig doen jullie dat echt???

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:54

Je en ervoor hete kolen leggen zodat hij niet zal weigeren Schijnheilig

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 18:56

pricilia schreef:
neej oke.. ik wist ook wel dat het niet echt was(van dat benen optillen enz.) ma van dat geen voer geven vind ik toch wel zielig doen jullie dat echt???

Ja natuurlijk Verward We zetten onze paarden in een kast zonder eten ander word de stal vies Vork
Dat snap je toch zelf wel of we het menen of niet ?!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:09

Whaah! Die van mij komt de stal niet eens uit!
Straks overkomt hem wat en dan mag ik de DA betale...
Ze krijgt 1 keer per 2 maanden een stukje banaan, kan ze niet dik worden.
Ik heb haar op bakstenen staan, dan is de stal goed geisoleerd.
Heel soms rijd ik wel eens en dan heb ik zo'n ketting van 10 cm aan de singel vastgebonden zodat ze wel een de teugel loopt. En een paar bakstenen op haar kont, anders loopt ze teveel op haar voorhand.

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:11

whahahahahhahaha
*valt alweer van dr stoel*
*klimt weer op stoel*
*zie dat je nu al 30 blauwe plekken heeft door dit topic*

Dit is echt te grappig voor woorden maar heeft iemand nog goed ideeen wantr nu wordt alles maar een beetje verhaald *LOL* , ik denk dat ik de penny maar s ga lezen misschien nog goede tips Tong uitsteken

Maar heeft iemand nog een takelwagen voor mij want mijn paard wil niet springen nou dan til ik hem er wel overheen Tong uitsteken

Clown Haha!

Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:15

Wat nou tillen, erop af schoppen en prikkeldraad om de balken heen binden, want stel dat hij de balk eraf gooit.

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:44

mmm, ik heb zojuist iets nieuws gekocht....een krik voor aan de singel naar het bit toe. Het is de bedoeling dat je die steeds ietsjes strakker zet. Pffff tijdverspilling...wat nou steeds iets verder....huppa kin op de borst en lopen!....lui kreng, de hele dag stil staan en dan 1 uurtje werken...dan zal ie hard werken ook, LUI KRENG Boos!

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 19:59

whaha oke nou ga ik ook mee doen(met mijn neppaardje *LOL* )
Hier een foto om te beginne:
Afbeelding
pony: He hier is geen prikkeldraad Verward en ook geen schikdraad en een zweep met 1000 volt!! Verward Verward Verward

Whaha ik oefenen thuis met hindernissen met een ½m voor de hindernis stoomdraad en dan boven de hindernis prikkeldraad(met stroom) en ik heb ook nog een zweep met 1000 volt! zo mijn pony MOET SPRINGEN! lui beest hij weigert altijd als tie weiger jaag ik hem het schikdraad in!! zo leer ie wel springen en zie het resultaat op wedstrijden altijd 1e
Hij krijgt alleen voer als tie braaf is geweest.. anders niet..de stal wordt dan te vies en mijn pony te dik Tong uitsteken

Diana_14

Berichten: 3905
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Oude Pekela ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:36

Mijn paardje heb ik vandaag weer achter de auto geknupt (mijn vader zegt nu nooooit meer dat het zielig is }> heb ik hem afgeleerd ~~}> )
Zijn hoeven zij direct weer wat korter. Een fries hoord natuurlijk wel wat beenheffing te hebben, dus hoefijzer van lood, eronder geplakt met 1 sec. lijm Bloos En maar rijden, heb van 12:00 uur tot 18:00 uur gereden, en dat stroom zweepje hiel ook heel goed, hij was nog nooit zo voorwaarts, wel wat bezweet na die 6 uur rijden Knipoog

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:40

idderdaad geen deken op doen wordt ie alleen maar sneller droog!! anders wordt de deken weer nat en de pony ook weer!! dus geen deken!

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:52

jah idd....je koopt het deken toch voor de sier....die doe je alleen om als ie 100% schoon is en aan een paal staat....straks gaat ie er nog mee rollen Afbeelding

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 20:54

Als mijn paard nat is van het zweet doe ik er een winterdeken op van 400 gram.. Anders kan ze kou vatten Schijnheilig

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:20

nee dat zien jullie weer helemaal verkeerd Tong uitsteken je moet hem gewoon een zweetdeken op doen en dan een 600 grams erover doen, dan weet je en zeker dat je paard het niet koud heeft en je zweetdeken blijft schoon, zo das nog s slim Tong uitsteken


Haha! Clown

_Marinke_

Berichten: 9222
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Nijverdal (ov)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:23

jah inderdaad!! ma dan moet mijn pony het zelf opruimen!!! en als tie ziek wordt omdat die geen zweetdeken op wil.. mag tie zelf voor de medicijnen enz. zorgen!! ga ik echt niet doen!! ene ik ga weer springen hoor(met het stoomzweepje.. schik/stroomdraad en prikkeldraad Tong uitsteken dat helpt wel goed *LOL*)

Katie1989

Berichten: 1481
Geregistreerd: 06-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:44

Ja en als mijn paard tijdens het rijden neervalt moet ie ook ECHT niet gaan denken dat ik hem nog omhaag ga schoppen ofzo ook hoor....pff wat denkt ie wel, als ie wil leggen moet ie dat lekker doen, maar dan laat ik hem wel liggen!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:47

Nah mijn paard krijgt niet eens de kans om neer te vallen!

Maar wat vinden jullie er nou van; botox inspuiten in de gaten boven de ogen als ze oud worden..? En als ze een dikke buik hebben vet laten wegzuigen.. Zazou heeft weleens botox gehad. Beetje jammer dat ze geen emoties toont maar het is wel heel erg mooi geworden Lovers
Wat vinden jullie?

Somebody_
Berichten: 6585
Geregistreerd: 10-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 21:51

heb je daar een foto van en waar heb je het laten doen? Heb je er veel geld voor betaalt want ik ga echt niet duur doen voor mn paard. Haha!
K zit trouwens pulse te kijken met Robbie Williams op Tv wie is er nog meer aan het kijken? whahahaha
Clown

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-04 22:01

Nee heb geen foto ervan Bloos! Sorry! En de mensen waar ik het heb laten doen willen liever privé blijven. Het was een experiment dus ze zijn niet officieel..