wedstrijden!!

Moderators: Neonlight, balance, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ellie

Berichten: 215
Geregistreerd: 12-12-04
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:25

chagrijntje schreef:
natuurlijk doe ik het voor de lol maar natuurlijk om ook wat te presteren



ik doe het ook om allebei en als me paard goed ze best heb gedaan dan zal je bij altijd zien lachen het moet wel leuk blijven Haha!

Rene_D

Berichten: 10
Geregistreerd: 02-01-05
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:42

Ik organiseer zelf altijd wedstrijden op de manege (onderlinge)
Ik vind persoonlijk dat deze wel nodig zijn, het heeft allemaal een goede sfeer maar het helpt vooral mensen leren hoe een echte wedstrijd zou zijn. Zo kunnen zich zich eigen ook voorbereiden op later! En maar goed ook, er komt altijd een hoop gezeur over dingen die niet goed zijn volgens andere mensen, maar die op een echt concour exact hetzelfde zijn!

loeslover
Berichten: 213
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 11:27

ik rij zelf wedstrijden op de manege op een manegepony( altijd de zelfde ) maar ik vind het wel leuk dat ze er zijn ik doe het voor de lol maar je probeert natuurlijk wel wat te winnen

joycie

Berichten: 2662
Geregistreerd: 05-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:10

ik vind het echt leuk om te doen en vaak leer ik er ook nog iets van
rijd fnrs-proefjes met manegepaarden en die reageren toch weer anders als ze alleen in de bak zijn, waardoor opeens niks meer lukt Boos!
maar je leert er wel van en het is natuurlijk ook leuk om steeds hoger te komen
en om naar te kijken vind ik het ook leuk, maar vind het leuker om zelf te doen Haha!

boefjeloverr
Berichten: 327
Geregistreerd: 29-11-04
Woonplaats: Zaamslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 19:08

jaja zondag is het zover dan ga ik eindelijk mijn eerste proefje rijden met boef
als ik een prijs win is het mooi meegenomen
maar ik ga vooral voor de sfeer en zeker niet om te presteren hoorik verwacht er ook niet veel van dat ik uberhaupt een prijs ga winnen hoor Tong uitsteken

Thessa

Berichten: 1663
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:37

Ik rijd ook wedstrijden, meer voor de lol rijd ook alleen wedstrijd in het zomerseizoen. Lachen
Ik vind het echt altijd super leuk op concour, en wij gaan ook echt allemaal samen van de ponyclub en iedereen helpt elkaar *LOL*

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 03:43

Wedstrijden rijden doe je voor je lol. Het is immers leuk om te laten zien wat je kan.

marloe

Berichten: 4836
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Cuijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:04

wedstrijden zijn meer voor de lol, ik rij zelf ook wedstrijden en vind het erg leuk! Haha! je moet er alleen wel wat voor over hebben, de dag vantevoren alles klaarmaken enzo. bij mij gaat er iniedergeval veel tijd in zitten. maar het is leuk!!! *LOL*

Robby_

Berichten: 1002
Geregistreerd: 01-11-04
Woonplaats: Waregem ( Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 14:18

Wedstrijden zijn bij ons altijd gezellig ik heb nu met mijn b-pony al 2 jumpings gedaan 2 in de 50/60 en alletwee reeds een bekertje en ik doe ook al zo'n b springen daar was ik de 16de van de 44 en was de kleinste pony van allemaal op m'n eerste wedstrijd was het gewoon voor mijn pony zijn ervaring gewoon op de muziek de planten de kleurtjes en het ging echt wel goed wil ook wel sgw starten eens maarjaach heel veel oefenen nog maar wedstrijden zijn wel leuk de mensen kijken naar je en kan je laten zien goe goed je rijdt ofzo maar er zijn dan altijd ook wel penny meisjes/jongens die denekn dat ze beter kunnen maar toch niet beter doen Knipoog Haha! Lachen Bloos *LOL* OK dan! Pling

Jolanda89

Berichten: 62
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:06

Ik vind wedstrijden wel leuk. Heb je wat meer een doel zeg maar.
En 't is ook nog wel gezellig enzo.

Urko
Berichten: 2964
Geregistreerd: 05-01-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-05 18:20

Ik vind het altijd super gezellig om wedstrijdjes te rijden. Ik rij alleen maar onderlinge op de manege waar mijn pony gestalt staat, en de sweer voor en tijdens de wedstrijd is altijd mega gezellig! Iedereen vlecht zijn of haar pony in, wast ze of alleen de staart en de witte aftekeningen.. altijd weer gezllig in de rij staan bij de wasplaats:P We hebben altijd mega lol met z'n alle! En na de wedstrijd de coupons uitwisselen om elkaar resultaten te kijken!

Ik rijdt dus gewoon mee omdat ik de sweer dan gewoon mega gezellig vindt!

toppie
Berichten: 33
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:39

IK vind wedstrijden altijd super tof , soms ja natuurlijk minder, als bv: je pony is verschoten fzo ,wat ik in het begin heel veel had,met mijn pony en nog heb ik altijd wat last maar ik kan hem al beter bijhouden want er zit nog wat hengst in mijn pony ,daarmee! Knipoog euh wat natuurlijk super verder is aan wedstrijden dat je na lang oefenen iets bereikt met je pony/paard *LOL* . Wat nu bij mij wel zo is , ik rijdt pas vanaf JULI wedstrijden en echt!!!! het lukt vanaf toen super!! zeker als ik 2 kampioenschappen heb gewonne, maar als je veel wint komen er ook discussies/ruzie met vriend(inn)en. JALOEZIE. bv: er is een meisje die ik in het begin superplezant vond,ze was echt top , maar dan is er discussie geweest dat zij zogezegt kampioen was , wat totaal niet waar was want dan ben ik bij beide verenigingen(TRENS+RC.DETRENS) zij heeft gewoon maar de trensbeker gewonnen dat is eigenlijk gewoon een 'speciale' wedstrijd maar ZEKER EN VAST NIET een kampioenschap! Knipoog . Spijtig dat de vriendschap daardoor verloren gaat.
xxxxx

Thessa

Berichten: 1663
Geregistreerd: 25-09-04
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 17:56

Hoort dit eigelijk niet bij wedstrijden? Tong uitsteken

toppie
Berichten: 33
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-05 18:21

_thessie_ schreef:
Hoort dit eigelijk niet bij wedstrijden? Tong uitsteken

hoe bedoel je jaloezie?? xxx Schijnheilig