School & paarden?! Gaat dat samen?

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:28

Ik heb 2 verzorgpony's, dus ben er niet aan verbonden er bijv. elke dag naar toe te moeten, spreek dat ook goed af met de eigenaren... Maar eerst kon ik vaker in de week naar ze toe, dan dit jaar, omdat ik gewoon te laat uit ben om naar ze toe te kunnen, plus dat ik ook nog huiswerk heb en in de herfst/winter het eerder donker word en ik dan sowieso niet mag van m'n ouders!

Jokky

Berichten: 916
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:09

Ik zit in 4VWO en bij mij gaat het prima zo Schijnheilig

Rayorgy
Berichten: 380
Geregistreerd: 23-08-04
Woonplaats: Santpoort-noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:22

Ik doe meestal op de dagen dat ik vroeg uit ben ga ik naar de paarden en dan savonds als ik thuis ben ga ik aan mijn huiswerk, maar het moet wel passen. ik vind mijn huiswerk niet zo moeilijk omdat ik eigelijk een nivo te laag zit maar als ik op het juiste nivo zou zitten zou het waarschijnlijk wat krapper zitten Scheve mond

Belle_Sweety

Berichten: 79
Geregistreerd: 02-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 16:37

Knipoog Ik heb 1 paard, zit in de brugklas HAVO/VWO en ik red mij prima... Haha! Maarja...ik zit ook niet in de 4de!

lady54
Berichten: 151
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Bladel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 01:47

hmm moet wel kunnen maar misschien wat moeilijker.
toen ik op school zat, ging ik na school (moet zeggen ik had een goed rooster en weinig huiswerk)...
en dat ging redelijk,soms kon ik dan maar een uurtje omdat het dan donker werd ,maar al was het maar ff.

nu heb ik werk, 5 middagen in de week en dan ga ik gewoon sochtends of vanuit me werk ( ik rijd namelijk niet elke dag )

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 11:23

Ik zit ook in 4vwo en moet elke dag 1 pony rijden en verder nog 1 pony verzorgen.
Ik ga als ik uit school kom gelijk naar mijn paardjes en dan ben ik 6 uur klaar ga ik gelijk eten en dan s' avonds de hele tijd aan mijn huiswerk.....

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 12:25

Moet best te halen zijn denk ik.
Ik werk 32 uur in de week en ga 1 dag in de week naar school. Ben 5 dagen in de week van half 7 's ochtends tot ongeveer half 7/7 uur 's avonds weg. Ik kom thuis, ga gelijk eten, kleed me om en ga rijden..
Gewoon een beetje kijken wat jij het fijnst vind en wat het best gaat.
Maar ik denk dat t best moet lukken!

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-04 13:29

Hoelang besteden jullie dagelijks ongeveer aan je huiswerk?..
Ik iets van bijna 2 uur.. maar nu het bijna proefwerkweek is meer.. Maar ik heb 't er ook voor over!!

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:36

Ik nu vrijwel niets....Bloos!
Heb over 2 weken toetsweek, wat allemaal meetelt voor examen(zit in havo5). Ik let wel op in de les, dus ik snap vrijwel alles. Maar nu doe ik vrijwel niets aan me huiswerk....

EngeltjeS

Berichten: 16639
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:39

ik heb een verzorgpaard, en ik ga zo vaak mogelijk naar ze toe. ik heb niet veel huiswerk, maar k zit nu in mn examenjaar, dus ik heb ong. een paar uurminder voor de paarden. maar ik "spaar" het op zegmaar, en dan een heledag geen huiswerk maken, maar naar de paarde.

ik zit in vmbo 4de klas. bij mij gaat het goed samen

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:34

Mijn school is (mede) door de paardjes het afgelopen jaar zo slecht gegaan dat ik ben blijven zitten Bloos Verdrietig
En ik ben zelfs van 4 vwo naar 4 havo gegaan....
Ik heb samen met mn vriendin 1 eigen shetje en 5 verzorgponys te doen, druk, druk, druk dus maar wel super leuk
Na school meteen door naar de paardjes en gewoon kijken hoe lang we daar bezig zijn. Meestal lukt het niet alle paardjes op 1 dag te doen, maar we doen er wel zoveel mogelijk.

Vorig jaar ging het met school zo slecht dat ik overwoog te stoppen met de paardjes. Ik maakte helemaal geen huiswerk meer (maar dat was eigenlijk alleen omdat het al zeker was dat ik zou blijven zitten) en haalde bijna alleen maar onvoldoendes.
Als ik het over mocht doen, had ik het zeker anders gedaan (voortaan gaat school voor de paardjes Scheve mond )

Maargoed, ik ben nu weer helemaal happy met het hele paarden-gebeuren en ondanks dat ik het altijd druk heb ga ik door

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 21:00

ja, bij mij tenminste wel. Ik ga 5x per week zelf heen. Dat doe ik meestal smiddags en dan maak ik savonds mijn huiswerk of andersom. 2x in de week komt er een anders meisje die hem dan verzorgt! Dus het kan wel hoor!

wouterpaard

Berichten: 3143
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: sappemeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 11:57

Vanaf het examenklas 4e jaar heb ik Wouter. Toen is alles prima gegaan nou deed ik een te makkelijk niveau Haha!
Nou zit ik in tweede jaar spw soms is het wel lastig, gelukkig werk ik 3 x in de week op de manege zodat ik Wouter zoiezo zie. Meestal rijdt een vriendin dan op Wouter omdat ik dan moet werken maar ik zie hem dan wel Tong uitsteken Alleen op Maandag heb ik echt geen tijd.

De rest van de dagen maak ik wel tijd!! Wouter gaat voor alles Lovers

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:12

Ik red het nu nog prima Lachen Ik heb dan wel geen eigen paard, maar ben wel bijna elke dag te vinden bij mijn bijrijdpaard. Ik maak veel werk op school en in de lessen.
Na school ga ik gelijk naar het paard (half uur heen en half uur terug), dan snel douchen en eten. 's Avonds soms nog een andere sport, soms werken en voor de rest huiswerk maken.
Nu moet ik zeggen dat ik niet zo heel veel aan mijn huiswerk doe Bloos Ik zit verder vooral achter msn en voor de tv. Ondertussen maak ik huiswerk. Als ik een toets heb sta ik de volgende dag vaak vroeg op om nog te leren Lachen

laukjefreak

Berichten: 1456
Geregistreerd: 07-01-04
Woonplaats: Borculo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:30

ik heb eeuh 1....2....3....4... ja 4 verzorgpaarden op 2 verschillende stallen staan. en ik doe de opelining helpende welzijn in 1 jaar in plaats van 2! heb dus heel veel huiswerk! en tog red ik het. hoe
??? dat moet je me niet vragen maar het lukt dus het gaat wel samen, this alleen de vraag of je je hele leven er aan wil toewijden of dat je nog andere dingen wil kunne doen?

Maaikietje
Berichten: 833
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 19:34

paarden en school gaan goed samen ..heb er 4...
gelijk uit school lekker uitwaaien bij de vriendjes..heerlijker gevoel is er niet. Haha!
Je kan beter vragen of een vriend en school samengaat... Scheve mond
We hebben het net uitgemaakt omdat hij nooit tijd voor me heeft.
Huilen
kuz,...

Ro0sj

Berichten: 492
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Kapel-avezaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-04 20:53

Ik zit ook in 4 vwo, is inderdaad best zwaar, tot en met de 3e ging het wel, maar nu met al die handelingsdelen, en dan ok nog een flink zwaar profiel met heel wat extravakken....geen pretje, maar goed ik maak zoveel mogelijk huiswerk in mijn tussenuren, en zo heb ik al veel af en (klinkt super stuut)ik let super goed op, en probeer zoveel mogelijk in de les af te krijgen!! Dit scheelt heel wat huiswerk, en ik doe eigenlijk zowieso niet aan leerwerk, doordat ik goed oplet in de les en veel aantekeningen maak heb ik dat niet meer nodig!!
Zodra ik thuis ben doe ik even klein halfuurtje wat anders, dan ga ik omkleden en doe ik de stallen dat zijn er 5, vervolgens rijd ik 2 paardjes, ik rijd ongeveer 3 kwartier per paard dan is het meestal rond 7 uur ga ik eten en vervolgens maak ik nog wat huiswerk, zo red ik het prima en hou ik ook nog wat tijd over voor dingen als bokt.nl *LOL* , Ik heb op maandag avond springles op de culub en op donderdag priveles dat is een uur rijden dit kost me vrij veel tijd!! Maar ik heb vrijdag 1e 2 uur vrij dus dan kan ik mooi nog wat huiswerk maken!!

Succes!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 09:01

zoveel mogelijk huiswerk in de les maken Lachen
verder heb ik donderdagavond springles, dus kan ik in de middag nog mooi andere dingen doen Tong uitsteken

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 17:24

Ja hoor gaat prima samen!
ik ga nu door de weeks ongeveer 2 keer naar mijn verzorgpony toen en zou wel meer kunnen!
Gewoon zoveel huiswerk doen in de les, en ik doe 3 VWo en ik red het allemaal makkelijk!

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:48

heey,

ik zit nu in 4 vwo..en heb hiervoor 3 jaar lang gymnasium gedaan Lachen
Ik ben gestopt met de klassieke talen omdat ik zelf geen zin had.
Heb altijd meer dan genoeg tijd gehad...wat bij mij meer tijd kost is mijn vriendje Knipoog Ik ga dus wel min. 6 dagen per week naar mijn verzorgpaardjes.
Ik haal het allemaal makkelijk...gewoon voor het eten naar de paarden, dan eten en dan eventjes huiswerk maken (nooit langer dan een uur, want dan kan ik me al niet meer concentreren en ik ben dan altijd al klaar Haha!) dan even msn'en of muziek luisteren...en dan douchen en slapen.
En ik heb verschrikkelijk veel slaap nodig (ik heb echt zo'n 10 uur slaap nodig per dag...en in het weekend dan nóg bijslapen Bloos! )

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 00:08

Ik zit nu in 5 gymnasium.

07.30 opstaan
08.00 naar school
15.00 uit school
17.00 weg bij vriend
18.00 klaar met eten
18.30 bij Eef
21.00 klaar Lachen --> MSN en bokt aan Lachen
23.00 slapen

Makkie Lachen

In de winter als het te vroeg donker wordt ga ik paard en vriend gewoon combineren, gaattie maar mooi mee Lachen;

Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 13:23

t/m 6 vwo heb ik een paard (6 dagen in de week, een dag deed iemand anders voor me Lachen ) makkelijk gehaald, maar nu met m'n studie wordt het toch moeilijker, ik kom vaak pas om half 7 thuis en moet dan ook nog veel doen. Als ik straks op kamers ga weet ik helemaal niet of ik er nog een paard bij kan hebben...

Leoni_

Berichten: 2313
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 16:40

Gelukkig heb ik wel altijd de tijd voor Sheronit.. Meestal maak ik mijn huiswerk op school want, ik heb behoorlijk veel tussen uren

En na schooltijd hoef ik nooit zoveel huiswerk te maken

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 01:28

Tot nu toe gaat het nog prima samen bij mij. hoop dat het ook altijd zo zal blijven gaan.

Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 13:29

bij mij gaat het 'meestal' goed. Gelukkig heb ik niet de verplichting om elke dag naar Abdullah te gaan, dat is wel fijn. Maar ik denk niet dat ik het ga volhouden als ik met mn studie ga beginnen. heel vervelend. maar ik ziet het wel.