Hoe kan ik mijn ouders bewijzen dat ik een eigen shet aankan

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
asm_kayleigh
Berichten: 843
Geregistreerd: 08-05-17
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 19:56

Aan wat voor baantje denken jullie waarbij je als minderjarige zoveel kan verdienen om een paard te kunnen betalen? Ik verdiende net 4 euro bij de supermarkt toen ik 15 was. -O-

marije1109

Berichten: 1136
Geregistreerd: 07-02-13
Woonplaats: Kraggenburg

Re: Hoe kan ik mijn ouders bewijzen dat ik een eigen shet aankan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 20:13

Hoi TS, ik snap dat het allemaal enorm leuk lijkt.
Maar het is weer en wind, pony kan tegenvallen en bedenk je goed je gaat/bent straks een puber.
Op een gegeven moment wil je misschien vaker afspreken met vriendinnen, krijg je een vriendje of wil je uit.
Ik zou op zoek gaan naar een pony die je vaker kunt verzorgen en een eigen pony nog even uitstellen.

Princesj

Berichten: 4547
Geregistreerd: 02-01-06
Woonplaats: Almere

Re: Hoe kan ik mijn ouders bewijzen dat ik een eigen shet aankan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 09:16

Ik heb dit topic even verplaatst naar een plaats waar deze beter past!

Rosje8
Berichten: 292
Geregistreerd: 30-08-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 15:58

asm_kayleigh schreef:
Aan wat voor baantje denken jullie waarbij je als minderjarige zoveel kan verdienen om een paard te kunnen betalen? Ik verdiende net 4 euro bij de supermarkt toen ik 15 was. -O-



In mijn tijd was de stalling 150 euro per maand.
Ik had een krantenwijk, heb gewacht tot mijn 16e want toen kon ik op zaterdags ook werken in een winkel en daarnaast maakte ik schoon bij mensen thuis.

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Hoe kan ik mijn ouders bewijzen dat ik een eigen shet aankan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 17:26

Ik zou denk ik elke dag zeggen; kijk pap en mam, ik heb mijn huiswerk en klusjes etc af, ik had hier nog een uur (of 2) over om de pony te doen :D

pmarena

Berichten: 48143
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Hoe kan ik mijn ouders bewijzen dat ik een eigen shet aankan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 13:43

Ja precies :j

En voor het effect dan die 2 uurtjes zo héél verveeld puberig op de bank hangen met een mobieltje of iets wat je ouders toch een beetje stoort, dat ze denken dat het toch wel véél beter zou zijn als je lekker met je bips naar buiten uit ging waaien bij een paardje :))

Jelle1236
Berichten: 707
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 14:15

Ten eerste een compliment hoe je hiermee omgaat. 14 jaar jong, in mijn ogen al heel wijs. Toen ik zo oud was (heel lang geleden) heb ikzelf wat afgezeurt om een pony :+ }> Helaas moest ik nog jaren wachten totdat ik mijn eerste paardje zelf kon kopen. Famke zoals mijn boktnaam. Heel veel succes meis, ik hoop dat het bij jou wat eerder gaat lukken. Maar blijf dromen en geniet in ieder geval van je verzorgpony. Ik ga voor je duimen *\o/*