Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Meiden van 10 en 11 mogen niet alleen met pony`s naar buiten.

Licht er aan welke omgeving, als het op een drukke weg is of een rustig fietspad in een bosje.
2 (13%)
Tuurlijk altijd!
Geen stemmen
Nou, beetje onverandwoordelijk..
8 (53%)
Als ze mobiel mee hebben.. pony`s vertrouwen.. geen drukke weg.. Tuurlijk!
5 (33%)

Totaal aantal stemmen: 15


SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 10:14

Hooi,

Gister was zoon leuke dag! Ik zal eerst ff wat uitleggen :P :+ Ik verzorg een 5 jarige pony Suus. De dochter van de eigenaar , Anne. is daar heel vaak afgevallen en heeft nu en klein nieuw ponytje om haar vertrouwen op terug te krijgen. en ze houden suus speciaal voor mij echt super aardig dus!! *D
Maar gister wouden wij naar de pony club. Dan moeten we over een fietspad. dat fietspad komen geen auto`s is ook niet aan een weg. gewoon tussen een soort bosje zeg maar. Maar onze ouders konden niet mee. aangezien wij aardig jong zijn. ik 11 zij 10.. maar had mobiel mee. en als wij het vertrouwen in onze pony`s hadden dan mochten we met z`n 2e. :D Nou, als onze ouders mee gaan, houden ze de pony`s niet eens vast.. hartstikke verkeers mak zijn ze .. dus wij zeiden gelijk ja! Ik had dat niet zo snel verwacht van Anne maar ze is al stukken minder bang.

En het ging super! Pony`s hartstikke braaf en lief! rijden ging ook goed onderweg niet geschrokken helemaal blij!
Toen we al een tijdje in de binnenbak waren, was ik vergeten dat de sproeiers om 5uur/half 6 aan gingen. haar pony is een keer bijna verdronken was al koppie onder :(:) ;( (wel bij vorige eigenaar) Maar suus houd ook niet zo van water dus wij zo chips... Er zijn er ongeveer 4. rechts in de hoek dichtbij de uitgang ging eerst. anne stond achter in de hoek dus ik zeg je moet nu weg daar anders schrikt hij zich rot. toen stonden we daar met 2 sproeiers aan midden in de bak in de hoop om droog te blijven :P En anne zegt ik blijf hier staan. Nou niks ervang want die sproeiiers gaan zo allemaal aan en dan komen ze ook in het midden dus k zei stap af loop mij maar achterna. toen zijn we snel weggegaan en buiten gaan rijden haha :P Ik vond het eigenlijk wel grappig :P Maar de pony`s bleven rustig!
En de galop die Suus & ik allebei heel moeilijk vonden gaat nu zooo veel beter! Echt trots op onze beesies *D :+:

Sorry voor het lange verhaal


Sabina

ikduss

Berichten: 87
Geregistreerd: 27-04-09

Re: Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 10:24

klinkt als een leuke dag. Alleen vind ik het een beetje vreemd dat als je sproeiers aan gaan, de pony onder water komt. Zoveel water komt er nou ook niet in een keer uit lijkt mij...

SaBiNa_S

Berichten: 3738
Geregistreerd: 03-12-08

Re: Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 10:27

De pony`s zijn niet nat geworden;) Prince de pony van Anne is bij de vorrige eigenaar in een sloot bijna verdronken.

Nickeltje

Berichten: 28258
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Dalfsen

Re: Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:05

VVDD > YRT

hafjelinger

Berichten: 4375
Geregistreerd: 02-02-08
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat een heerlijke dag! Zo trots!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:12

Fijn dat je het leuk hebt gehad!!

Ik ging als 10/11 jarige ook aleen naar buiten, over de paadjes die ik kende. Als je pony braaf is, en je rijd goed, mobiel mee, niks aan de hand. Ik bleef toch 3 km omtrek van stal.