zie me t-shirt stukkie

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 13:11

Afbeelding
Jack Russell Max is echt een schatje
van een medewerker


29 JUNI 2006 - DRONTEN - De tweejarige Jack Russell Max is in de race voor de titel ‘Leukste hond van Nederland’.

Joyce Weitgraven en Max. ‘Hij is lief en rustig. Gaat zelfs mee paardrijden, dan zit hij voor me, op het zadel.’ Foto OPTIMA FOTO
Van de 1500 honden die via de website www.deleukstehond.nl zijn aangemeld, zijn er nog 25 over. Waaronder dus Max uit Dronten. ‘Het is een schatje’, zegt baasje Joyce Weitgraven. Ze heeft Max voor de grap opgegeven. Had niet verwacht dat ze de finale zouden halen. ‘Er moest op de honden worden gestemd en we hebben niet echt campagne gevoerd.’



‘Natuurlijk ben ik dol op mijn hondje, maar Max is écht heel lief en rustig. Hij kan zelfs mee paardrijden. Dan zit hij voor me, op het zadel. En soms rijdt hij mee in de fietstas. Dat ziet er erg leuk uit.’

Concoursen

Max doet wel vaker mee aan concoursen voor honden, maar deze verkiezing kende hij tot voor kort nog niet. Van de 1500 deelnemers mochten vijftig honden onlangs naar Noordwijk komen om door een vakjury te worden beoordeeld. ‘Dat was een leuke dag’, zegt de Drontense. ‘Duinen en zee, dat vindt Max echt prachtig. We werden de hele dag in het oog gehouden door de jury, zodat ze konden zien hoe hij speelde en zich gedroeg met andere mensen en honden.’ De vakjury heeft 25 honden doorgelaten naar de finale. Om de hoofdprijs in de wacht te slepen, moeten de baasjes stemmen voor hun hond gaan werven. En dat betekent campagne voeren. ‘Ik moet zorgen dat zoveel mogelijk mensen bellen en sms’en voor Max. De opbrengst van die telefoontjes gaat trouwens naar goede doelen voor dieren, zoals Amivedi en de Stichting Hulphond Nederland.’

Prijzen

Om eerlijk te zijn, verwacht Weitgraven niet dat Max gaat winnen. ‘Maar het zou wel leuk zijn. Er zijn namelijk leuke prijzen. De winnaar mag met twee personen en de hond een achtdaagse reis naar keuze maken. Ook krijg je een fietskar voor de hond, een hondenkussen en een jaar lang gratis hondenvoer en nog veel meer.’

Overigens is Max de enige Flevolandse hond die meedoet aan de verkiezing. ‘De honden komen werkelijk uit alle delen van het land’, vertelt Joyce Weitgraven.



Tot 3 juli is het mogelijk om te stemmen. De deelnemende honden zijn te zien op de site deleukstehond.nl. Op 5 juli worden de drie finalisten bekendgemaakt.

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:04

Wat gaaf Joyce, alles goed daar??

Trieske_

Berichten: 3790
Geregistreerd: 19-01-06
Woonplaats: brabant

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 14:12

dit staat hier niet goed?

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 14:29

ja roos alles goed hier hoor haha maar had mijn fjorden t-shirt aan van de keuring en zag ik pas toen de foto in de krant stond haha

Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 15:11

Jammer dat het geld kost....

Sparky10

Berichten: 2674
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Swifterbant

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-06 15:49

is voor goede doelen zoals amivedi en de dierenambulance en stichting hulphond haha mar heb ook beetje fjorden reclame gemaakt hgehg

maccie
Berichten: 1420
Geregistreerd: 07-04-05

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 16:44

hey joyce wat leuk,

ik ga zo even smsen en een teleofontje plegen...

hopen dat je na de laatste 3 gaat !

groetjes,
machteld.

JustNanno

Berichten: 2369
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Hengelo

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-06 17:54

stem-op-mij topics mogen niet

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re: zie me t-shirt stukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-06 11:30

Stem op mij topics zijn verboden op bokt, een slotje