Kat misschien zwanger: Komt niet uit, help!

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hooi
Berichten: 334
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Kat misschien zwanger: Komt niet uit, help!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 14:06

Ik verdenk mijn lieve (soms Schijnheilig ) kat die maandag 1 jaar wordt Cool van een zwangerschap...
Ze krijgt sinds begin november 2004 iedere week op dezelfde dag de pil. Het was de bedoeling dat ze in september een nestje zou krijgen en daarna gesteriliseerd zou worden. Maar ja, ik vind haar nu echt dikker dan normaal. Ik zou t hardstikke leuk vinden als ze een nestje kreeg, maar dit is t probleem:
we gaan op vakantie van 1 tot 20 juni
en ook nog 4 dagen naar parijs van 10 tot 14 augustus (mn ouders zijn 25 jaar getrouwd Lijst Pling )
En aangezien een kat 9 weken drachtig is ben ik er na een beejte gereken achtergekomen dat t helemaal niet uitkomt! Ik kan moeilijk mn buurmeisje opzadelen met een nestje van, laten we zeggen, 2 weken

De grote vraag Haha! :
Wat zouden jullie doen?

8nnemiek

Berichten: 43469
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: Kat misschien zwanger: Komt niet uit, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 14:31

Sja wat kun je doen. Afwachten Haha! Geen familie of vrienden die goed zijn met katten? Misschien voor de vakantie wegbrengen naar iemand als ze dat gewend is.
Maar wie weet heb je geluk en heeft ze gewoon wat veel brokjes op Tong uitsteken
Succes ermee!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Re: Kat misschien zwanger: Komt niet uit, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:05

Buurmeisje vragen Lachen
Katten redden zich prima alleen. Als je buurmeisje zorgt voor eten, drinken en een schone kattenbak, komt het allemaal wel goed. (Die blijft vast ook wel bij die kleintjes hangen, al is het maar om te kijken).
Zowiezo is er weinig te beleven met hele jonge katjes. Vanaf 3 weken gaan ze klimmen en klauteren en worden ze echt leuk. De eerste 2 weken zijn ze erg schattig, maar ook saai. Oppakken kan dan ook nog niet, dus eigenlijk heeft je buurmeisje er weinig extra werk aan als je het zo bekijkt.

Ik zou het gewoon vragen. En anders zijn er vast vrijwiliigers zat Knipoog