"The end of the Pirate...."

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

"The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-05 00:08

Morgen is het zover: Hakkie-tjsakkie-weg-is-zakkie, Piraat is becoming an je-weet-wel-kater... The end of the Pirate ( net een filmtitel Tong uitsteken )

En wat behoren katers éigenlijk te doen op hun laatste dag als ballendrager ? Buitenspelen, de bink uithangen, poezen versieren, nog even vechten met de kater van de buren...

Maar onze Piraat ? Ach, volgens mij weet hij niet eens dat hij ballen heeft, Piraat doet namelijk het liefste de hele dag dit:

Afbeelding

Ik ben er niet
Afbeelding

Kiekeboe!!
Afbeelding

Hnngh! even uitrekken hoor...
Afbeelding

I will show you my humanity....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog wat mooie close-upjes van een echte vent
Afbeelding

Afbeelding

Wie wil er nou niet wakker worden naast zo'n mooi koppie ? Ik wordt elke morgen gewekt door een luid spinnende kater die met zijn ruwe tong mn gezicht aflebbert Vingers aflikken Hopen dat hij me vergeeft en na morgen alsnog bij me slapen wil :lol: }>
Afbeelding


Hij zit vanaf 7 uur op de gang en de bovenverdieping, gezien hij nuchter moet blijven.. daar is hij het niet mee eens en gilt nu dus alles bij elkaar aan de andere kant van de deur Haha! Morgen om 20 voor 10 moeten we bij de DA zijn, ik mag getuige zijn van het kater-af gebeuren Haha!

hooi
Berichten: 334
Geregistreerd: 19-10-04
Woonplaats: Alphen a/d Rijn

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 15:39

whahaha wat grappig echt leuke foto's heb je ook gemaakt! Ik wens het arme beest veel sterkte...
=xxx=

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 15:41

Aahh echt leuke fotos Haha!

Mlies
Berichten: 14155
Geregistreerd: 23-07-03

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 16:08

Gos, wat een schattige foto's Haha!

Hoe oud is ie? Niet zo heel jong meer toch..? (*Nieuwsgierig is, heb stage gelopen bij een dierenarts, en de castratie-katertjes die daar kwamen waren nog wel wat kleiner daar benee Haha! )

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-05 17:52

Mlies, hij is net 1 jaar geworden. Omdat ik mee mocht kijken moesten we even wachten tot hetvakantie was, dus de normale 9 maanden ging niet.

Maar hij had deze grootte al toen hij 6 maanden was Haha! Hij is geboren met 1 zusje, maar die is na 2 dagen doodgegaan, ze was heel zwak en haar botjes van haar ene voetjes hadden geen huid.
Dus hij heeft al snel de hele melkfabriek en aandacht voor zich zelf gehad, waardoor hij met 2 weken op het gewicht van een kitten van 6 weken zat.

Zijn halfbroertje Pip is nu 7 maanden, maar die is juist heel klein gebleven, buren vragen me wel eens of we weer kittens hebben, want "er loopt zo'n kleintje rondom huis" maar dat is gewoon onze Pip met een groei-achterstand Haha!

Mlies
Berichten: 14155
Geregistreerd: 23-07-03

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 17:59

Haha, oke, vond m al zo groot Haha!

Maar mooie kat Lachen

Serendipity1

Berichten: 6046
Geregistreerd: 13-02-04

Re: "The end of the Pirate...."

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 21:13

Aah, ze zijn echt leuk. Net alsof ie van tevoren wist watvoor commentaar je erbij zou zetten. Past er echt precies bij!
Normaal ben ik niet zo into katten, maar deze... Lovers