Wat was er met me hamster?

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-05 21:47

Hoi

Gisteren was mijn hamster ontsnapt.. Nu vond ik het best raar want hij stond boven bij mij op de slaapkamer en toen mijn vader hem vond zat ie onder...

Dan is ie dus waarschijnlijk van de trap afgevallen...Of tree voor tree naar onder gegaan..

In ieder geval toen ik oppakte begon ie ontzettend te krijsen! Zijn ogen waren helemaal uitgezet, echt ze puilde er bijna uit zo leek het wel... Dus ik was bang dat ie me beet dus zette hem even op de tafel neer, rent ie volop naar de andere kant en valt ie daar vanaf...Hij rent gewoon door!

Komt het nou gewoon dat ie erg geschrokken is of iets anders? Want ik heb nog nooit zo een gekke hamster gehad hoor Tong uitsteken
Die ogen waren echt eng...Echt zo ja uhh evil Tong uitsteken

Weet iemand of ie gewoon erg geschrokken was dat we hem vonden of zou ie een klap op zijn hoofd hebben gehad ofzo...

Groetjes

friesepaard

Berichten: 861
Geregistreerd: 02-12-03

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 21:50

Eerlijk gezegt weet ik niks van hamsters.Tong uitsteken
Kan zijn dat hij geschrokken is of dat hij misschien idd hard gevallen id

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-05 22:01

ik weet ook niks van hamster maar ik wil het ook graag wete dus neem even een abo Tong uitsteken kvind het wel heel vaag (miss weet sammm de hamstergek hier op bokt het?:P)

Countrygurl

Berichten: 2785
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: limburg

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-05 10:34

*schopje*

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 11:16

Ik denk dat ie heel veel pijn heeft, als een paard pijn heeft puilen zijn ogen ook uit.
Ik denk ook dat ie van de trap is gevallen.. En hij is gefrustreerd waardoor ie gewoon door rent van de tafel.

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 12:36

Ik weet niet precies wat er aan de hand is, maar ik weet wel dat hamsters slecht tegen vallen kunnen Lachen Hoewel die van mij ook wel eens in zijn eentje de trap af ging, en die kroop daarna altijd achter de gordijnen

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-05 15:34

Wonder dat ie dan nog leeft. Een val van meer dan 1 meter kan dodelijk zijn geloof ik.

iknicky
Berichten: 276
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:24

ik weet wel wat van hamsters, ,
Je hamster is van de trap En van de tafel gevallen omdat hij niet kon zien hoe diep het was...(hamsters kunnen geen diepte zien.)
En dat de ogen uitpuilen kan alleen door de schrik of pijn zijn gekomen.
Hoe ouder een hamster wordt hoe slechter hij gaat zien en hoe meer zijn ogen er uit puilen..
Dus je kan het best een goede kooi waar de hamster niet door kan (let op ze kunnen al door 1,5 cm!!) .

veel succes en hopen dat het snel beter wordt!!
XxX mij!

iknicky
Berichten: 276
Geregistreerd: 12-02-05

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 15:27

nog even Tong uitsteken
je weet wel als je je hamster vast heb en dan van je hand naar je andere hand laat lopen he..
pas daar goed mee op ..ze zien geen diepte en kunnen (als jij je hand er nog niet bij hebt) zo doorlopen en vallen.!

Anoniem

Re: Wat was er met me hamster?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-05 18:49

iknicky schreef:
ik weet wel wat van hamsters, ,
Je hamster is van de trap En van de tafel gevallen omdat hij niet kon zien hoe diep het was...(hamsters kunnen geen diepte zien.)
En dat de ogen uitpuilen kan alleen door de schrik of pijn zijn gekomen.
Hoe ouder een hamster wordt hoe slechter hij gaat zien en hoe meer zijn ogen er uit puilen..
Dus je kan het best een goede kooi waar de hamster niet door kan (let op ze kunnen al door 1,5 cm!!) .

veel succes en hopen dat het snel beter wordt!!
XxX mij!

Klopt.

Krijsen doen ze alleen als ze heel boos of (in dit geval ) heel veel pijn hebben.
Uitpuilende ogen kan ook een teken zijn van een hersentumor.