2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-05 21:25

Ik heb de advertentie al eerder gezet, heb me toen weer bedacht maar t kan echt niet langer zo helaas.. Mijn gezondheid laat het niet toe om goed voor de beesjes te zorgen. Dus hier komt hij nogmaals:

Ik moet helaas afscheid nemen van 2 van mijn 3 katten. Ik vind het echt verschrikkelijk maar ik kan er niet meer voor zorgen. Ik ben pas 23 maar ik heb erge lichamelijke klachten (versleten rug, heupen, knieen) waardoor ik veel pijn heb. Ook heb ik nog een dochtertje van 1 jaar die alle kracht die ik heb tot zich neemt. De katten krijgen nu niet genoeg aandacht en liefde meer. Ook de kattenbak verschonen enz is een enorme klus voor me geworden.

Wie geeft deze kanjers een plekje ..

Het gaat om 2 gestileriseerde poezen van 6 en 3 jaar oud . Ze zijn erg aan enklaar gehecht en ik zou het fijn vinden als ze samen weg kunnen. pequinia (de schildpad poes) is erg lief en aanhankelijk een erg makkelijke kat. Bailey's is een beetje een bang, ze kijkt het liefst eerst de kat uit de boom. Maar als ze je eenmaal leert kennen is ze erg lief en komt ze graag knuffelen.
Ze zijn gewent binnen te zitten, wij hebben een poezenren waar ze nu in naar buiten kunnen. Een huisje waar ze niet over straat kunnen heeft dan ook de voorkeur. (of het moet een erg rustige/veilige buurt zijn)

Mensen die intresse hebben kunnen e-mailen

Stuur ajb geen berichten dat ik een slecht mens ben, dat ik die katten niet had moeten nemen, dat het verschrikkelijk is wat ik doe enz. Ik kan gewoon niet anders en geloof me het is echt erg moeilijk voor mij, maar ik moet voor mijn eigen gezondheid kiezen,


Afbeelding

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 00:31

sterke debo Ach gut
die grijze (de achterste) die is verschrikkelijk mooi Haha!

Anoniem

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 10:34

Op het moment heb ik meerdere mensen die intresse hebben.. Verdrietig snik.. maar t is echt beter zo

Anoniem

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:29

ach.... t is toch logisch dat je dat niet volhoud.... je zoekt er tenminste een goed tehuis voor! er zijn honderden mensen die ze gewoon naar een asiel doen oid.. Sterkte!!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-05 11:59

Sterkte hoor. Ik snap dat het niet meevalt... Ach gut Je denkt tenminste aan die beestjes... Ben zelf helaas allergisch voor katten.

Anoniem

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-05 23:25

Ze zijn geplaast Verdrietig slotje mag dus..

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Re: 2 lieve poezen zoeken een nieuw baasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:46

kom je nou mee, wij hebben er na lang zoeken eentje gevonden, maar had t gezegd. maar goed ze hebben n adresje, Ach gut