Wat te eten geven??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Wat te eten geven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 10:52

Mijn kat heeft FIF, hij krijgt er nu wel medicatie voor enzo en het gaat wel vrij goed maar zijn eetlust heeft hij nog steeds niet terug. Hij eet maar 2 brokjes op een dag ofzo en nat voer wil die ook niet Verward . Weten jullie soms niet iets wat katten heerlijk vinden en waardoor ie misschien wel zal eten?? Het mag vanalles zijn als ie maar eet ...

Help me aub !

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Re: Wat te eten geven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 11:33

probeer maar van alles, onze oude kat krijgt van ons water met een scheutje melk. vind ze heerlijk.

probeer anders ook verschilllende soorten brokken/blikvlees, ook dure merken, meestal is dat aanlokkelijker voor de katten..

de dierenarts heeft ook een soort blikvlees waarvan katten wel gaan eten. (speciaal spul)

succes

love_FlAmE

Berichten: 457
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: maasmechelen (Belgie)

Re: Wat te eten geven??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-05 11:34

Dat weet ik, maar dat spul kan ik zelf opeten Knipoog. We hebben echt al superveel geprobeerd, mr ik denk da we de eetlust nu moeten opwekken met menseneten oid.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Re: Wat te eten geven??

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 18:05

  • Je kan koolvisfilet koken, hebben ze bij de meeste supermarken in de vriezer (water net aan de kook brengen, gas weer uit zetten en dan even laten staan)
  • Gehakt bij de slager halen (zwerfkatten krijgen 't hier rauw van de slager, oude zwerfkatten krijgen 't regelmatig)
  • Runderhart, ook rauw (slager)
  • Een béétje kat doet een moord voor slagroom Knipoog