Hoezo brave hond

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4148
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Hoezo brave hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 14:24

Ik was net even naar de supermarkt gefietst, had de hond meegenomen.
Ik dacht dus dat ik hem aan het fietsenrek had vastgelegd. Had hem ook nog even gezegd dat hij netjes moest wachten.
Toen ik weer terugkwam zat hij netjes bij mijn fiets te wachten, daar waar ik hem achtergelaten had. Hij was blij dat ik er weer was en kwam vrolijk op me afgelopen... Oeps foutje, hij lag toch niet vast Bloos .
Normaal gesproken is Max nogal van het op ontdekkingstocht gaan, bij zijn vorige eigenaar ging hij nog wel eens zelfstandig richting dierenwinkel om een koekje te scoren bijvoorbeeld.
Ik had niet verwacht dat hij zo netjes zou blijven wachten bij mijn fiets, wat een braverd is het toch. Ben eigelijk helemaal onder de indruk dat hij zo netjes op zijn plaats is blijven zitten. Ik had me best kunnen voorstellen dat hij even bij andere mensen was gaan kijken om te zien of ze nog wat eetbaars voor hem hadden. Daar is hij nl ook erg goed in, hij is nogal een snoephond... Als ik ergens wandel met hem en er loopt iemand met een andere hond dat heeft hij binnen 2 seconden in de gaten of degene toevallig hondesnoepjes bij zich heeft.... En dan nu toch zo braaf bij mijn fiets blijven, ook niet eens achter mij aangesjouwd de winkel in, normaal kan ik niet ergens heen zonder dat hij achter me aan komt. Ben nu nog blijer met hem!

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Re: Hoezo brave hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:25

Lachen Lief

Rocamor

Berichten: 10980
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Hoezo brave hond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 16:22

Dat Maxebeest toch, wie had dat nou verwacht? Ik niet in ieder geval. Maar je had hem zeker niet verteld dat er in die winkel een hele hoop lekkere dingetje waren toch?

Maar ja, wil jij wel zo'n watjes hond? Ik weet wel iemand die hem over wil nemen hoor }>

Esther

Berichten: 4148
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Re: Hoezo brave hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 16:36

Rocamor schreef:
Dat Maxebeest toch, wie had dat nou verwacht? Ik niet in ieder geval. Maar je had hem zeker niet verteld dat er in die winkel een hele hoop lekkere dingetje waren toch?

Maar ja, wil jij wel zo'n watjes hond? Ik weet wel iemand die hem over wil nemen hoor }>


Ik weet genoeg mensen die hem wel willen overnemen... Ik hou hem toch lekker zelf!
Ik had mijn man dit verhaal ook even gemaild, hij is er toch wel van overtuigd dat Max in de tussentijd even naar de bakker is geweest om een bolletje met brie te scoren....
Dan wordt het toch echt tijd dat ik een rugzakje voor hem ga kopen en hem zakgeld ga geven.... Knipoog
Misschien kan ik hem dan ook wel leren om de boodschappen te gaan halen Pling