huis gezocht voor knappe kat

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 14:43

Omdat mijn dochtertje allergisch blijkt te zijn voor zowel de paarden als de kat zoek ik nu een nieuw huis voor de allerliefste, allerknapste en allerzachtste kat. Huilen
Hij heet Loempia. Het is een jeweetwel kater en hij is gechipt en geent. Hij is 3 jaar oud. Hij wil graag naar buiten en kan niet zo goed samen met andere katten.

Afbeelding

Afbeelding

juval

Berichten: 13312
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 16:15

ik ga de foto even aan kennissen van me laten zien, die zijn namelijk erg gek op 'Blauwen'.
ze hebben al wel katten, kan hij echt niet samen (heel groot huis/veel buiten).

wat vervelend dat je dochtertje allergisch is, ik hoop dat ze er overheen groeit!
ik ben zelf ook al heel lang allergisch voor paarden, maar het blijft toch mn grootste hobby, ik kan het met medicijnen goed onder controle houden.

Glossi

Berichten: 4851
Geregistreerd: 30-09-04

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 18:01

Irre schreef:
Omdat mijn dochtertje allergisch blijkt te zijn voor zowel de paarden als de kat zoek ik nu een nieuw huis voor de allerliefste, allerknapste en allerzachtste kat. Huilen
Hij heet Loempia. Het is een jeweetwel kater en hij is gechipt en geent. Hij is 3 jaar oud. Hij wil graag naar buiten en kan niet zo goed samen met andere katten.

[img]
http://www.huikeshoven.net/images/loempia02.jpg[/img]

Afbeelding


Wouw wat een mooie kat zeg!
Jammer dat ik er geen mag... Anders had ik hem echt wel willen hebben. Echt mooi kleurtje ook Bloos

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-05 18:24

juval schreef:
ik ga de foto even aan kennissen van me laten zien, die zijn namelijk erg gek op 'Blauwen'.
ze hebben al wel katten, kan hij echt niet samen (heel groot huis/veel buiten).

wat vervelend dat je dochtertje allergisch is, ik hoop dat ze er overheen groeit!
ik ben zelf ook al heel lang allergisch voor paarden, maar het blijft toch mn grootste hobby, ik kan het met medicijnen goed onder controle houden.



Hij kan mischien wel samen, maar hij werd door onze vorige kat steeds in het nauw gedreven. Als er genoeg ruimte is gaat het misschien wel. Maar als knuffelkat waar hij alle aandacht alleen krijgt is hij meer op zijn plek.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 12:59

Wat een mooie kat zeg. Het is dat ik er al 3 heb (en mijn vriend er geen meer wil), maar anders had ik het wel geweten Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 14:13

Wauw, hij is super mooi!
We hebben zelf ook al een "blauwe" en we zouden er nog heel graag één bij willen.

Alleen die van ons is best wel afstandelijk tegen ons, hij wil nooit op schoot of aangehaald worden. Hij is een beetje op zichzelf.

Ik ga het ff overleggen!

Oja, we hebben een hele grote tuin met veel bomen en gras en struiken en we wonen in een kat-vriendelijke omgeving Lachen

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:40

oh het mag niet... van mn vader Boos!

juval

Berichten: 13312
Geregistreerd: 05-04-03
Woonplaats: Culemborg

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 09:08

ik heb je ge-pmt, ik denk dat ik een ideaal huis voor Loempia weet!

Irre

Berichten: 2153
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Kaatsheuvel

Re: huis gezocht voor knappe kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-05 09:20

Zondag komt er iemand kijken voor Loempia. Ze klonk erg enthousiast. Ik ben beniewd!