krijsende hamsters

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

krijsende hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:42

Wat mij opvalt is dat goudhamsters vreselijk kunnen krijsen als je ze b.v wilt oppakken ofzo. Wat houd dat in? Zijn ze dan ban of is dat een teken van agressie?

groetjes Cindy

Ookami

Berichten: 2489
Geregistreerd: 09-11-04
Woonplaats: Fukuoka, Japan

Re: krijsende hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 17:48

Dan zijn ze bang. Als je ze wilt pakken kan je ze beter eerst aan je hand laten snuffelen. Zorg er ook voor dat je ze langs voor benaderd zodat ze je hand zien afkomen, anders is het heel bedreigend voor hun. Om ervoor te zorgen dat ze je vertrouwen kan je ze laten eten uit je handen, maar alleen de snoepjes. Liefde gaat door de maag Tong uitsteken

Anoniem

Re: krijsende hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 19:01

Dan zijn ze idd bang of hebben ze pijn (ik heb het overigens nog nooit gehoord bij geneen van mijn hamsters). Je kunt ze ook beter zelf op je hand laten lopen i.p.v. ze te pakken. Lachen
Heb je ze nog steeds bij elkaar zitten? Dan zal ik ze heel snel uit elkaar halen. Misschien hebben ze elkaar al zodanig verwond (hoeft neit zichtbaar te zijn) dat ze veel pijn hebben?

Anoniem

Re: krijsende hamsters

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-05 21:40

Nee ik had ze meteen uit elkaar gezet.
Hmm ze zijn dus bang. Ik dacht echt dat ze agresief waren ofzo want er kroop er gistere 1 in mijn mouw ( had hem ff op mijn bed gezet en had een trui met brede mouwen aan ) en begon ie dus ook ineens te krijsen...ik schrok me rot! Hij vloog zo m'n mouw uit! Gelukkig heeft ie niks Lachen
Maar ook als ik ze idd wil pakken uit het kooitje!

Maarre bedankt voor de tips..ik zou het eens uit proberen Knipoog